eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti nie dzwoni
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 19

  • 1. Data: 2009-02-22 11:20:04
    Temat: Citi nie dzwoni
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Hello,

    Chciałbym niniejszym zdementować panujące tu na grupie przekonanie, że
    Citi rękami i nogami próbuje zatrzymać starych klientów. Nieco ponad
    miesiąc temu wypowiedziałem umowę o KK i dokładnie po upłynięciu okresu
    wypowiedzenia karta przestała działać, a mi zniknął dostęp online.

    Nie żeby mnie to dziwiło, bo przecież rozwiązując umowę właśnie tego się
    spodziewałem, ale po lekturze grupy spodziewałem się także telefonu z
    próbą zatrzymania mnie na siłę. Co prawda i tak bym odmówił, ale czuję
    pewien niedosyt... :-)

    --
    MiCHA


  • 2. Data: 2009-02-22 11:35:49
    Temat: Re: Citi nie dzwoni
    Od: BK <b...@g...com>

    On 22 Lut, 12:20, Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:
    > Hello,
    >
    > Chciałbym niniejszym zdementować panujące tu na grupie przekonanie, że
    > Citi rękami i nogami próbuje zatrzymać starych klientów. Nieco ponad
    > miesiąc temu wypowiedziałem umowę o KK i dokładnie po upłynięciu okresu
    > wypowiedzenia karta przestała działać, a mi zniknął dostęp online.
    >
    > Nie żeby mnie to dziwiło, bo przecież rozwiązując umowę właśnie tego się
    > spodziewałem, ale po lekturze grupy spodziewałem się także telefonu z
    > próbą zatrzymania mnie na siłę. Co prawda i tak bym odmówił, ale czuję
    > pewien niedosyt... :-)
    >
    > --
    > MiCHA

    Mnie namawiali do zostania. Zaoferowali jakies super niskie
    oprocentowanie i kolejne 2 lata bez oplat. A i tak powiedzialem NIE :)
    Jako przyczyne powiedzialem, ze chodzi o kursy walutowe :P


  • 3. Data: 2009-02-22 14:14:57
    Temat: Re: Citi nie dzwoni
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 22 Feb 2009 03:35:49 -0800, BK napisał(a):

    >> Chciałbym niniejszym zdementować panujące tu na grupie przekonanie, że
    >> Citi rękami i nogami próbuje zatrzymać starych klientów. Nieco ponad
    >> miesiąc temu wypowiedziałem umowę o KK i dokładnie po upłynięciu okresu
    >> wypowiedzenia karta przestała działać, a mi zniknął dostęp online.

    > Mnie namawiali do zostania. Zaoferowali jakies super niskie
    > oprocentowanie i kolejne 2 lata bez oplat.

    Tak, koleżanka parę dni temu wypowiadała umowę, oferowali jej 12%.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl


  • 4. Data: 2009-02-22 14:23:20
    Temat: Re: Citi nie dzwoni
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Przemyslaw Kwiatkowski pisze:
    > Nie żeby mnie to dziwiło, bo przecież rozwiązując umowę właśnie tego się
    > spodziewałem, ale po lekturze grupy spodziewałem się także telefonu z
    > próbą zatrzymania mnie na siłę. Co prawda i tak bym odmówił, ale czuję
    > pewien niedosyt... :-)

    Wszystko się po prostu zmieniło. Kiedyś jak rezygnowałem z KK Millenium
    to dzwonili i proponowali różne cuda. Jak rezygnowałem ostatnio to
    zadzwonili raz, nie mogłem rozmawiać więc prosiłem aby zadzwonili
    później. Za 3 dni karta zniknęła z systemu.


    --
    Mithos


  • 5. Data: 2009-02-22 15:33:00
    Temat: Re: Citi nie dzwoni
    Od: "kashmiri" <a @ a . com>



    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:gnrn54$k6r$2@news.onet.pl...
    > Przemyslaw Kwiatkowski pisze:
    >> Nie żeby mnie to dziwiło, bo przecież rozwiązując umowę właśnie tego się
    >> spodziewałem, ale po lekturze grupy spodziewałem się także telefonu z
    >> próbą zatrzymania mnie na siłę. Co prawda i tak bym odmówił, ale czuję
    >> pewien niedosyt... :-)
    >
    > Wszystko się po prostu zmieniło. Kiedyś jak rezygnowałem z KK Millenium to
    > dzwonili i proponowali różne cuda. Jak rezygnowałem ostatnio to zadzwonili
    > raz, nie mogłem rozmawiać więc prosiłem aby zadzwonili później. Za 3 dni
    > karta zniknęła z systemu.

    Tak przy okazji: kiedy zamykałeś kartę? Ja złożyłem dyspozycję zamknięcia
    rachunku półtora mies. temu (w oddziale) i do tej pory wszystko w necie


  • 6. Data: 2009-02-22 15:46:25
    Temat: Re: Citi nie dzwoni
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    kashmiri pisze:
    > Tak przy okazji: kiedy zamykałeś kartę? Ja złożyłem dyspozycję
    > zamknięcia rachunku półtora mies. temu (w oddziale) i do tej pory
    > wszystko w necie

    Polecony za potwierdzeniem odbioru. Bank otrzymał wypowiedzenie
    23.01.2009 r. Karta zniknęła z systemu przed upływem 30 dni.


    --
    Mithos


  • 7. Data: 2009-02-22 16:00:19
    Temat: Re: Citi nie dzwoni
    Od: "kashmiri" <a @ a . com>



    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:gnrs0t$9m$1@news.onet.pl...
    > kashmiri pisze:
    >> Tak przy okazji: kiedy zamykałeś kartę? Ja złożyłem dyspozycję zamknięcia
    >> rachunku półtora mies. temu (w oddziale) i do tej pory wszystko w necie
    >
    > Polecony za potwierdzeniem odbioru. Bank otrzymał wypowiedzenie 23.01.2009
    > r. Karta zniknęła z systemu przed upływem 30 dni.

    Dzięki, już dzwonię na infolinię, czemu nie zamknęli. Swoją drogą niezły
    ubaw miałem, jak wszyscy pracownicy oddziału zastanawiali się przed
    monitorem, jak wydrukować taką dyspozycję z systemu. Na koniec coś się
    udało, tylko pole "zamknięcie karty" nie było zaznaczone. Kiedy zwróciłem na
    to uwagę, usłyszałem "bo tak ma być".

    Oddział w wawie na Marszałkowskiej.

    k.


  • 8. Data: 2009-02-22 16:09:27
    Temat: Re: Citi nie dzwoni
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    kashmiri pisze:
    > Oddział w wawie na Marszałkowskiej.

    Obsługa w oddziałach jest żenująca. Mi kiedyś na Nowym Świecie udzielili
    nieprawdziwych informacji, gdybym ich posłuchał miałbym negatywne
    konsekwencje finansowe. W al. Jerozolimskich twierdzili, że pewne rzeczy
    są niemożliwie do zrobienia (zmiana typu karty), nawet szef oddziału
    stwierdziła "nie da się".
    Do pewnego czasu załatwiałem wszystko w oddziale na ul. Nałęczowskiej
    ale zmienili się wszyscy pracownicy i niestety już tam się nic załatwić
    nie dało.
    Tak więc wypowiedzenie wolałem wysłać pocztą.


    --
    Mithos


  • 9. Data: 2009-02-22 20:20:44
    Temat: Re: Citi nie dzwoni
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    kashmiri wrote:

    >>> Nie żeby mnie to dziwiło, bo przecież rozwiązując umowę właśnie tego się
    >>> spodziewałem, ale po lekturze grupy spodziewałem się także telefonu z
    >>> próbą zatrzymania mnie na siłę. Co prawda i tak bym odmówił, ale czuję
    >>> pewien niedosyt... :-)
    >>
    >> Wszystko się po prostu zmieniło. Kiedyś jak rezygnowałem z KK
    >> Millenium to dzwonili i proponowali różne cuda. Jak rezygnowałem
    >> ostatnio to zadzwonili raz, nie mogłem rozmawiać więc prosiłem aby
    >> zadzwonili później. Za 3 dni karta zniknęła z systemu.
    >
    > Tak przy okazji: kiedy zamykałeś kartę? Ja złożyłem dyspozycję
    > zamknięcia rachunku półtora mies. temu (w oddziale) i do tej pory
    > wszystko w necie

    Jeśli się nie mylę, to chyba 20 stycznia zaniosłem do oddziału przy
    Senatorskiej. Oczywiście nie chcieli przyjąć, bo "przyjmujemy dyspozycje
    tylko na naszych formularzach". Nie chciało mi się kłócić, więc po
    prostu przepisałem treść na formularz - i tak oto zamiast pięknego
    wydruku dostali ledwie czytelne bazgroły. Sami chcieli. :-)

    Jeśli się nie mylę, to kartę mi zamknęli chyba 1-2 dni przed czasem.
    Ciekawe jak zareagowaliby na reklamację, że mi karta nie działa, gdyby
    chciał jej użyć (no bo w sumie czemu nie? powinna działać do upłynięcia
    okresu wypowiedzenia...)

    --
    MiCHA


  • 10. Data: 2009-02-22 20:51:46
    Temat: Re: Citi nie dzwoni
    Od: Ra <a...@a...com>

    Przemyslaw Kwiatkowski pisze:
    > kashmiri wrote:
    >
    >>>> Nie żeby mnie to dziwiło, bo przecież rozwiązując umowę właśnie tego się
    >>>> spodziewałem, ale po lekturze grupy spodziewałem się także telefonu z
    >>>> próbą zatrzymania mnie na siłę. Co prawda i tak bym odmówił, ale czuję
    >>>> pewien niedosyt... :-)
    >>> Wszystko się po prostu zmieniło. Kiedyś jak rezygnowałem z KK
    >>> Millenium to dzwonili i proponowali różne cuda. Jak rezygnowałem
    >>> ostatnio to zadzwonili raz, nie mogłem rozmawiać więc prosiłem aby
    >>> zadzwonili później. Za 3 dni karta zniknęła z systemu.
    >> Tak przy okazji: kiedy zamykałeś kartę? Ja złożyłem dyspozycję
    >> zamknięcia rachunku półtora mies. temu (w oddziale) i do tej pory
    >> wszystko w necie
    >
    > Jeśli się nie mylę, to chyba 20 stycznia zaniosłem do oddziału przy
    > Senatorskiej. Oczywiście nie chcieli przyjąć, bo "przyjmujemy dyspozycje
    no bo zaniosłeś do oddziały znaczy klient zdesperowany
    przy telefonicznej rezygnacji z chęcią ewentualnego przedłużenia od razu
    przełączają do działu utrzymania klienta

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1