  • 11. Data: 2009-06-13 09:24:42
    Temat: Re: [Citi] - nowa TOiP od 1 lipca
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MK pisze:
    > Ja to traktuje raczej jako abonament za wyplaty ze wszystkich
    > bankomatow. Gdybym bral to oczywiscie Mastercard Electronic, a nie
    > Maestro, wiec dodatkowo mozliwosc przeprowadzenia nawet transakcji IO
    > bez przewalutowania.

    Ale te wszystkie bezpłatne bankomaty to tylko w Polsce. Tak więc
    podpięcie karty do rachunku walutowego nie przejdzie.

    --
    Mithos

  • 12. Data: 2009-06-13 09:27:53
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:h0vr8v$og$1@news.onet.pl...

    > Ale te wszystkie bezpłatne bankomaty to tylko w Polsce. Tak więc podpięcie
    > karty do rachunku walutowego nie przejdzie.

    Nie tylko, bo wszystkie bankomaty Citi na swiecie. A karta mozna takze
    placic bezgotowkowo, wtedy takie podpiecie moze sie przydac.

    MK

  • 13. Data: 2009-06-13 09:38:21
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MK pisze:
    > Nie tylko, bo wszystkie bankomaty Citi na swiecie. A karta mozna takze
    > placic bezgotowkowo, wtedy takie podpiecie moze sie przydac.

    Może się przydać. Jak dla mnie to jest to całkowicie nieprzydatne :)

    --
    Mithos

  • 14. Data: 2009-06-13 09:43:44
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "MK" <m...@i...pl> writes:

    > "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> wrote in message

    > Rewelecyjny nie jest ale najwazniejsza funkcjonalnosc ma. Dla mnie w
    > przypadku konta najwazniejsze jest dokonywanie przelewow oraz dostep
    > do gotowki.

    Tylko proszę pamiętać, że (o ile nic się nie zmieniło) to przez internet
    nie zlecisz przelewów w sumarycznej wysokości > 5000/dzień.

    KJ

    --
    "Sęk w tym, że człowiek rozumny jest statystycznie głupi" - Stanisław Lem.

  • 15. Data: 2009-06-13 10:06:58
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Tylko proszę pamiętać, że (o ile nic się nie zmieniło) to przez internet
    > nie zlecisz przelewów w sumarycznej wysokości > 5000/dzień.

    W tej TOiP stoi

    15.5 dzienny limit platnosci wykonanych w Citibank Online 25 000 PLN
    5000 jest dla dziennego limitu transakcji IO

    MK

  • 16. Data: 2009-06-13 16:35:42
    Temat: Re: [Citi] konto studenckie
    Od: Ja_Nul^ <j...@o...pl>

    MK wrote:
    > Citi wprowadza nowy Regulamin i nowa TOiP, zaczynaja obowiazywac od 1
    > lipca...
    > http://www.online.citibank.pl/retail/files/citiblue/
    konta/toip_kont_010709.pdf

    > http://www.online.citibank.pl/retail/files/citiblue/
    konta/regulamin_kont_010709.pdf

    Mam teraz wersje studencką CitiOne Direct, więc nadal bez opłat. Pytanie
    tylko (bo V rok niestety ma się ku końcowi) czy sami zmienią konto na
    zwykłe CitiOne Direct, czy też konto studenckie zostanie, aż może kiedyś
    się połapią. Przerabiał to ktoś?

    --
    ."" ""
    |oo Pozdrawiam GyGy:1314046 oo|
    .- _______________________________ -

  • 17. Data: 2009-06-17 21:03:16
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    MK pisze:
    > Rewelecyjny nie jest ale najwazniejsza funkcjonalnosc ma. Dla mnie w
    > przypadku konta najwazniejsze jest dokonywanie przelewow oraz dostep do
    > gotowki.

    wkurza mnie brak podgladu na kredyt hipoteczny..

    Sierp

  • 18. Data: 2009-06-17 21:04:31
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    MK pisze:
    > Ale jak ma to oferta warta rozwazenia.

    ale chyba sie gdzies przeniose... na razie jeszcze poczekam, ale mocno
    sie zastanowie

    jeszcze mnie końsultant rozbawił, bo twierdzil i sie upieral, ze oplata
    za karte debetowa to zawsze byla...

    Sierp