  • 1. Data: 2004-08-14 07:12:28
    Temat: Citionline
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    kheeem. No ja rozumiem, ze marka to marka, ale pewne rzeczy to juz kazdy
    system powinienpotrafic...

    1. Czy jest możliwe zrywanie lub modyfikowanie lokat poprzez Citibank
    Online?

    Nie ma możliwości zerwania czy modyfikacji lokaty terminowej poprzez
    Citibank Online. W takim przypadku należy skontaktować się z doradcami w
    CitiPhone (0 801 32 2484) lub z jednym z naszych oddziałów.

    początek

    2. Dlaczego opcja zakładania lokaty nie jest dostępna w Citibank Online
    przez całą dobę?

    W związku z nocnym przetwarzaniem danych lokaty możesz zakładać w Citibank
    Online w godzinach 8:00-23:00. W pozostałych godzinach możesz założyć lokatę
    przez Automatycznego Bankiera lub u Doradcy CitiPhone.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-08-14 07:47:13
    Temat: Re: Citi-off-line
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:
    > kheeem. No ja rozumiem, ze marka to marka, ale pewne rzeczy to juz kazdy
    > system powinienpotrafic...

    W citi najlepsza dyspozycja, to dyspozycja........ zamknięcia rachunku ;DDD