  • 1. Data: 2008-02-05 21:42:28
    Temat: Citi online - umarlo ?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    "Przepraszamy, operacja nie może być obecnie wykonana. Spróbuj ponownie
    później.

    Jeżeli sytuacja będzie się powtarzać, prosimy o zgłoszenie tego do
    Działu Obsługi Klienta wysyłając wiadomość w Citibank Online lub
    dzwoniąc do CitiPhone."

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2008-02-05 22:13:45
    Temat: Re: Citi online - umarlo ?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 5 Lut, 21:42, Mithos <f...@a...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Jeżeli sytuacja będzie się powtarzać, prosimy o zgłoszenie tego do
    > Działu Obsługi Klienta wysyłając wiadomość w Citibank Online lub

    Nocne przetwarzanie danych?

  • 3. Data: 2008-02-06 12:20:16
    Od: "slawek" <s...@n...net>

> [...]
    > Jeżeli sytuacja będzie się powtarzać, prosimy o zgłoszenie tego do Działu
    > Obsługi Klienta wysyłając wiadomość w Citibank Online lub dzwoniąc do

    ja tak mam od 18 stycznia i jakoś nie kwapią się aby to naprawić.
    W tamtym tygodniu jacyś informatycy z singapuru mieli się za to wziąźć ale
    narazie cisza.
    Wkońcu poprosili nas abyśmy o umówionej porze wykonywali tę operację po
    której jest ten komunikat
    Może coś wyczają w logach i to naprawią.
    Niech się streszczają bo za chwile się wk@&%!@e i przestawie aby kasa szła
    na konta w innych bankach a im podziękujemy.

    Pozdrawiam
    Sławek

  • 4. Data: 2008-02-06 19:12:44
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "slawek" <s...@n...net> wrote in message
> [...]
    > której jest ten komunikat
    > Może coś wyczają w logach i to naprawią.

    Czekaj, a ja sobie pójdę do mbanku, tam tez mam konto i przelewy za free
    (od 11.02).
    Trzymanie tego dennego konta w citi po to, aby ogladac takie komunikaty to
    nonsens.

    > Niech się streszczają bo za chwile się wk@&%!@e i przestawie aby kasa
    > szła na konta w innych bankach a im podziękujemy.

    Zrob to od razu -- oszczedzisz sobie nerwow.

  • 5. Data: 2008-02-06 19:22:23
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf napisał(a):
    > Nocne przetwarzanie danych?

    O 22.40 ? Glupszej pory nie dalo sie wybrac ? Rozumiem takie cos
    powiedzmy o 2-3 nad ranem, albo jakos inaczej po polnocy. Ale o 22-23 to
    jakas kpina :)

    Dobrze ze juz mnie niebawem tam nie bedzie.

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2008-02-07 00:05:37
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 06 Feb 2008 20:22:23 +0100, Mithos napisał(a):

    > O 22.40 ? Glupszej pory nie dalo sie wybrac ? Rozumiem takie cos
    > powiedzmy o 2-3 nad ranem, albo jakos inaczej po polnocy. Ale o 22-23 to
    > jakas kpina :)
    >
    > Dobrze ze juz mnie niebawem tam nie bedzie.

    No jak mBank oficjalnie zapodał o przelewach to zrobiłem sobie małe
    przemeblowanie i mi również wyszło, że CitiOneD idzie w odstawkę co też
    dzisiaj telefonicznie uczyniłem. Co ciekawe w regulaminie jest zapis, że
    można przez citionline, ale jednak nie można hłe hłe.

    Xenocide

  • 7. Data: 2008-02-07 08:12:53
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 06 Feb 2008 20:12:44 +0100, ygreko napisał(a):

    > Czekaj, a ja sobie pójdę do mbanku, tam tez mam konto i przelewy za free
    > (od 11.02).
    > Trzymanie tego dennego konta w citi po to, aby ogladac takie komunikaty
    > to nonsens.

    U mnie w mieście jest fajny oddział Citi. Nigdy się długo nie stoi i
    obługa fajna z którą zawsze można miło pogawędzić. Jednak COD przy
    obecnej ofercie mBanku mocno odstaje.

    Xenocide

  • 8. Data: 2008-02-07 20:09:03
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski napisał(a):
> [...]
    > dzisiaj telefonicznie uczyniłem. Co ciekawe w regulaminie jest zapis, że
    > można przez citionline, ale jednak nie można hłe hłe.

    Ja tam nauczony zyciem i praktyka zawodowa wyslalem wypowiedzenie listem
    poleconym ZPO. Niebawem nawet kartke do babci bede wysylal chyba za ZPO :)

    Poczekaj az odezwie sie oddzial zatrzymywania klienta i dostaniesz taka
    propozycje jak ja :D

    --
    Mithos

  • 9. Data: 2008-02-07 21:46:11
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Thu, 07 Feb 2008 21:09:03 +0100, Mithos napisał(a):

    > Poczekaj az odezwie sie oddzial zatrzymywania klienta i dostaniesz taka
    > propozycje jak ja :D

    Nic im to nie da. Konto miałem głównie do darmowych przelewów w .pl (za
    granicę jak już to paypal). Zostawię sobie oszczędzające i z niego będę
    kk spłacał albo się przejdę do oddziału/wpłatomatu. W przyrodzie nic nie
    ginie - zniknął Citi jest Nordea ;)

    Xenocide

  • 10. Data: 2008-02-08 18:23:55
    Od: Mithos <f...@a...pl>

> [...]
    > granicę jak już to paypal). Zostawię sobie oszczędzające i z niego będę
    > kk spłacał albo się przejdę do oddziału/wpłatomatu. W przyrodzie nic nie

    To nie o to chodzi :) Ich propozycja jest MNIEJ korzystna niz konto
    Direct. Gdzies tu juz o tym pisalem, a dokladnie 05.02. Przeklejam cytat
    z samego siebie :

    "Dzisiaj dzwoni do mnie Citi z zapytaniem dlaczego rezygnuje z konta. No
    to wyjasnilem, ze odmowili mi podniesienia limitu na KK, wiec zamykam
    konto. Marktingowy belkot odbil sie ode mnie i wreszcie otrzymalem
    pytanie "to co mozemy zrobic zeby pan z nami zostal?". Odpowiedzialem,
    ze jak mnie calkowicie zwolnicie z oplat za konto to wycofam rezygnacje.
    Na takie poswiecenie bank nie mogl isc, wiec zaproponowano mi... zmiane
    konta Direct (ktore pani nazywala eKontem, czyzby przejmowali
    pracownikow z mBanku ? tu tlumaczy "nowa jakosc" teleobslugi Citi) na
    CitiOne. Argumentem, ktory mial mnie przekonac mialy byc... DARMOWE
    PRZELEWY. Na moje stwierdzenie, ze przeciez teraz tez mam darmowe, pani
    powiedziala, ze faktycznie mam racje ( LOL#1 ). W dodatku nowe konto
    mialbym darmowe ale musialbym placic za karte (LOL#2). Odpowiedzialem,
    na to ze przeciez teraz wszystko mam darmowe w tym i karte, wiec "chce
    mnie pani zatrzymac gorsza propozycja niz ta, ktora mam dotychczas?".
    Pani (przynajmniej bez marketingowego belkotu) przyznala mi racje i
    powiedziala, ze moge wycofac rezygnacje do konca okresu wypowiedzenia.

    Citibankowi gratulujemy determinacji w utrzymywaniu klienta"

    --
    Mithos