eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti reklamacja frauda - UWAGA
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 53

  • 1. Data: 2010-01-13 08:52:53
    Temat: Citi reklamacja frauda - UWAGA
    Od: "Marvin" <m...@n...com>

    Czasem zaglądam do Citibank Online i oglądam co tam się dzieje w
    transakcjach. No i w grudniu zauważyłem, że ktoś kupił moją kartą bilet do
    USA za 2000zł. Zauważyłem to 3 dni po wykonaniu transakcji, jeszcze przed
    generacją wyciągu.
    Oczywiście złapałem za telefon, zgłosiłem reklamację i zablokowałem kartę.
    Niemniej, dzisiaj po miesiącu mam parę smutnych odczuć związanych z nowym
    podejściem do obsługi klienta, jaki zapowiada w mediach prezes.

    1. Od razu powiedziano mi że nie mam co liczyć na wyksięgowanie tej
    transakcji z góry. Tak jak to było kiedyś, że warunkowo je wyksięgowywano na
    czas rozpatrywania reklamacji. Dodam że kartę mam w Citibanku od 12 lat więc
    nie jestem dla nich chyba klientem z ulicy, a na pewno już chyba takim o
    którym Pan prezes pisze że będzie o niego dbał.

    2. Po drugim telefonie powiedziano mi w końcu że wyksięgują transakcję, jak
    dostaną "pisemne potwierdzenie ode mnie że to nie ja zrobiłem ten zakup".

    3. Po odczekaniu 10 dni na przysłanie stosownego formularza upomniałem się w
    Citiphone i dosłano mi skany. Wypełniłem wysłałem upewniłem się że doszły.

    4. Transakcji nie wyksięgowano, bo... "Trzeba poczekać, aż kontrahent, te
    linie lotnicze, potwierdzą coś tam"

    5. Dziśiaj mija miesiąc od momentu fraudu, oczywiście muszę zapłacić tę
    sporną sumę i czekać na łaskę.

    Wnioski:

    1. Wychwalana na grupie polityka rozpatrywania reklamacji przez Citi,
    podobno najlepsza na rynku, to już tylko mit i przeszłość. Pamiętajcie o tym
    zanim napiszecie jakiś panegiryk.

    2. Miesiąc to za mało aby dzisiaj w dobie Internetu uzyskać jakiś papierek z
    potwierdzeniem. Widać, że bank totalnie się nie spieszy

    3. Jak zwykle zapewnienia pana prezesa Citibanku, o nacisku na zadowolenie
    klientów okazują się pustym frazesem. Jestem przekonany że w polityce z
    takimi złotymi ustami zdobyłby co najmniej prezydenturę RP.


    Skutki:

    Oczywiście karta Citiego wyląduje w koszu


    Pozdrowienia

    Marvin




  • 2. Data: 2010-01-13 09:46:27
    Temat: Re: Citi reklamacja frauda - UWAGA
    Od: Jan Kowalski <v...@g...com>


    > Skutki:
    >
    > Oczywi cie karta Citiego wyl duje w koszu
    >

    No dobra ale napisz skąd koles miał nr twojej karty i kod CVV.
    Czy tez zeskanowano Ci karte?

    pozdr.


  • 3. Data: 2010-01-13 09:49:44
    Temat: Re: Citi reklamacja frauda - UWAGA
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 13 Jan 2010 01:46:27 -0800 (PST), Jan Kowalski napisał(a):

    >> Oczywi cie karta Citiego wyl duje w koszu
    > No dobra ale napisz skąd koles miał nr twojej karty i kod CVV.
    > Czy tez zeskanowano Ci karte?

    To akurat mały problem, ale co za idiota kupuje bilet do stanów na cudzą
    kartę? Bilety przecież są imienne.

    --
    Kojer


  • 4. Data: 2010-01-13 10:09:52
    Temat: Re: Citi reklamacja frauda - UWAGA
    Od: "Marvin" <m...@n...com>



    No dobra ale napisz skąd koles miał nr twojej karty i kod CVV.
    Czy tez zeskanowano Ci karte?

    Nie wiem. Prawdopodobnie ukradl z jakiegos sklepu internetowego. Byla to
    transakcja internetowa wiec skanowania karty nie bylo. To zreszta jest
    nieistotne.

    M.



  • 5. Data: 2010-01-13 10:13:01
    Temat: Re: Citi reklamacja frauda - UWAGA
    Od: bzdreg <b...@o...pl>

    Robert Kois pisze:
    > Dnia Wed, 13 Jan 2010 01:46:27 -0800 (PST), Jan Kowalski napisał(a):
    >
    >>> Oczywi cie karta Citiego wyl duje w koszu
    >> No dobra ale napisz skąd koles miał nr twojej karty i kod CVV.
    >> Czy tez zeskanowano Ci karte?
    >
    > To akurat mały problem, ale co za idiota kupuje bilet do stanów na cudzą
    > kartę? Bilety przecież są imienne.
    >
    A jeśli procedura dopuszcza zwrot biletu i wypłatę np. w gotówce? Możliwe?


    --
    Tnx. Regards. Bzd.


  • 6. Data: 2010-01-13 11:00:34
    Temat: Re: Citi reklamacja frauda - UWAGA
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    bzdreg pisze:

    > A jeśli procedura dopuszcza zwrot biletu i wypłatę np. w gotówce? Możliwe?

    Zawsze jak cos zwracalem a bylo zaplacone KK to zwrot byl na karte.
    Ale ostatnio to bylo chyba z rok temu. Wydaje mi sie ze ta zasada jest
    dosc rygorystycznie przestrzegana.

    A moze juz nie ? Będe wdzieczny za oswiecenie.

    Co do Citi to tez jestem dlugotrwalym uzytkownikiem i raczej dobrym
    klientem jesli chodzi o KK. Pamietam, ze kilka nietypowych transakcji
    spowodowalo telefon z Citi z prosba o potwierdzenie czy transakcja
    rzeczywiscie ma miejsce i bardzo mi sie taka forma kontroli podobala.

    Bardzo prosze napisz wiecej o calej sprawie, bo ostatnio czesciej kupuje
    na karte w sieci a teraz sie zaczalem zastanawiac czy dobrze robie.

    KJ


  • 7. Data: 2010-01-13 11:06:05
    Temat: Re: Citi reklamacja frauda - UWAGA
    Od: bzdreg <b...@o...pl>

    KJ Siła Słów pisze:
    > bzdreg pisze:
    >
    >> A jeśli procedura dopuszcza zwrot biletu i wypłatę np. w gotówce?
    >> Możliwe?
    >
    > Zawsze jak cos zwracalem a bylo zaplacone KK to zwrot byl na karte.
    > Ale ostatnio to bylo chyba z rok temu. Wydaje mi sie ze ta zasada jest
    > dosc rygorystycznie przestrzegana.
    >
    > A moze juz nie ? Będe wdzieczny za oswiecenie.

    Zdarzyło mi się parę miesięcy temu w aptece takie zamieszanie (Rp., brak
    wymag. ilości opakowań leku, przedpłata kartą, odbiór reszty
    następnego dnia, inna cena), w wyniku którego nastąpiła bezprowizyjna
    (dla mnie) wypłata gotówki z karty. Doświecałem panią, że ona zapłaci za
    to prowizję, ale jej to nie przeszkadzało.



    --
    Tnx. Regards. Bzd.


  • 8. Data: 2010-01-13 15:06:21
    Temat: Re: Citi reklamacja frauda - UWAGA
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Marvin wrote:
    >
    > 5. Dzi?iaj mija miesi?c od momentu fraudu, oczywi?cie musze zap?aciae te
    > sporn? sume i czekaae na ?aske.

    Dlaczego?
    Nie masz w regulaminie, ze sporne kwoty nie podlegają spłacie? Sprawdź
    dobrze.


  • 9. Data: 2010-01-13 15:08:12
    Temat: Re: Citi reklamacja frauda - UWAGA
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Robert Kois wrote:
    > Dnia Wed, 13 Jan 2010 01:46:27 -0800 (PST), Jan Kowalski napisał(a):
    >
    >>> Oczywi cie karta Citiego wyl duje w koszu
    >> No dobra ale napisz skąd koles miał nr twojej karty i kod CVV.
    >> Czy tez zeskanowano Ci karte?
    >
    > To akurat mały problem, ale co za idiota kupuje bilet do stanów na cudzą
    > kartę? Bilety przecież są imienne.
    >

    nie mam pojecia
    mi tez tak kiedy kupili
    jak sie to skonczylo to nie mam pojecia.
    kase oddali, a po jakim czasie przyslali infomacje, ze sprawa zamknieta.
    o dziwo, za kazdym razem jak kupuje w pewnej linii lotniczej przez
    telefon to potem skubią mi karte. Ktos im chyba podsluch założył.


  • 10. Data: 2010-01-13 16:44:37
    Temat: Re: Citi reklamacja frauda - UWAGA
    Od: "czytacz" <n...@n...ru>

    > To akurat mały problem, ale co za idiota kupuje bilet do stanów na cudzą
    > kartę? Bilety przecież są imienne.
    >
    A jaki to problem kupic bilet dla siebie i zaplacic karta nalezaca do kogos
    innego? Ja tak robie zawsze jak np. kupuje bilety dla zony - kto inny leci a
    kto inny placi, calkiem normalna rzecz.


strony : [ 1 ] . 2 ... 6


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1