  • 11. Data: 2007-07-27 08:38:54
    Temat: Re: Citi - reklamacji od zadluzonych nie przyjmujemy
    Od: "Wojtek" <w...@...mag.pl>

    > Na pewno wszystko się dobrze skończy ;-)

    U mnie sie nie skonczylo dobrze.

  • 12. Data: 2007-07-27 08:39:48
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Krzysztofsf " <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:f8b437$115$1@inews.gazeta.pl...

    > No coz - mam karte w Eurobanku i uwazalem, ze jest najbardziej "karta
    > specjalnej
    > troski" w moim posiadaniu - a rozne fakty ukierunkowuja mnie na baczna
    > obserwaje
    > Citi (w tej chwili zareklamowalem przyznanie karty w gorszej promocji niz
    > ta, na
    > ktora skladalem wniosek)

    Czyżbyś dostał "pierwszy rok bez opłat" zamiast "3 lata bez opłat"?

    marekz

  • 13. Data: 2007-07-27 08:58:23
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    MarekZ <m...@t...irc.pl> napisał(a):

    > Czyżbyś dostał "pierwszy rok bez opłat" zamiast "3 lata bez opłat"?

    Dokladnie. - Tak ostemplowali kopie umowy, ktora mi przyslali.

  • 14. Data: 2007-07-27 09:15:05
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Krzysztofsf " <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:f8cc3f$44u$1@inews.gazeta.pl...

    > Dokladnie. - Tak ostemplowali kopie umowy, ktora mi przyslali.

    O, to tak jak i u mnie. Przy czym u mnie jest to normalny "nadruk", a nie
    "stempel".

    marekz

  • 15. Data: 2007-07-27 09:29:04
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    MarekZ <m...@t...irc.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Krzysztofsf " <k...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:f8cc3f$44u$1@inews.gazeta.pl...

    > O, to tak jak i u mnie. Przy czym u mnie jest to normalny "nadruk", a nie
    > "stempel".

    Pod podpisem - nadruk, stempel - na wydrukowanym skanie widac, ze inna czcionka
    niz tekst umowy.

    Zareklamowalem citiphone, wyjezdzam na urlop. Jak nie bedzie pisma jak wroce,
    ponowie reklamacje pisemnie zalaczajac kopie regulaminu promocji, ktora sobie
    wydrukowalem.

    jak nie pomoze - no coz, to bedzie roczna przygoda z karta citi - dowiem sie,
    liedy wypowiadac, zeby nie placic za przedluzona karte na nast. rok.

  • 16. Data: 2007-07-27 09:43:20
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Krzysztofsf " <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:f8cdt0$cju$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > sie,
    > liedy wypowiadac, zeby nie placic za przedluzona karte na nast. rok.

    Citi chyba i tak wszystkich zwalnia z opłaty, jeśli ktoś choć symbolicznie
    używa karty. Ale fakt - jest to wkurzająca niekompetencja, no i dzwonić tam
    trzeba. Nie masz może linku do regulaminu promocji "3-letniej"?

    marekz

  • 17. Data: 2007-07-27 09:54:53
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    MarekZ <m...@t...irc.pl> napisał(a):

    > Citi chyba i tak wszystkich zwalnia z opłaty, jeśli ktoś choć symbolicznie
    > używa karty.

    "Chyba", stanowi wielka roznice.

    Ale fakt - jest to wkurzająca niekompetencja, no i dzwonić tam
    > trzeba. Nie masz może linku do regulaminu promocji "3-letniej"?

    http://www.online.citibank.pl/home/documents/Zasady_
    Promocji_0_zl.pdf

    Jesli ktos wspolprace ze mna zaczyna od niekompetencji a byc moze oszustwa,
    to.......

    Nie mam zamiaru za rok uslyszec w citiphone "jasne, ze jest pan zwolniony z
    oplaty za nastepny rok", a nastepnie zobaczyc ta oplate na wyciagu.
    Podobnie, jak przy aktywacji karty citphone "widzial" ze jestem zwolniony z
    oplat za rok nastepny, co wg niego potwierdzalo, ze dostalem karte we
    wspomnianej promocji. Po tym potwierdzeniu dopiero przystapilem do dalszych
    procedur typu pin itd., przyjmujac karte do uzytku.

  • 18. Data: 2007-07-27 18:41:43
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Thu, 26 Jul 2007 13:20:22 -0700, q...@g...pl wrote:

    >terminowo. A tymczasem CitiPhone poinformowal, ze od klientow
    >zadluzonych reklamacji nie przyjmuja taka maja zasade najpierw mam
    >splacic zadluzenie czyli wysuplac jeszcze raz kilkanascie tys. a potem
    >oni mi zwroca oplate za nie terminowa splate i przekroczenie limitu

    Citisłoń kłamał jak z nut. Jeśli wpłaciłes na inne konto, to spłaciłeś
    należnośc mimo wszystko, dzwoń jeszcze raqz, a jesli dalej bedzie
    citichłon bredził, to poproś kierownika.

    >Czy ktos sie z tym spotkal? Czy odmowa przyjecie reklamacji z powodu
    >zadluzenia jest zgodna z prawem???

    Nie. Zadzwoń raz jeszcze, poproś kierownika i złóż skargę na
    citichłoniarza.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 19. Data: 2007-07-27 18:43:11
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Fri, 27 Jul 2007 10:35:07 +0200
    "Wojtek" <w...@...mag.pl> napisał:

    > To nic nie da. Probowalem. Maja takich prawnikow, ze
    > kazdy umywa rece.

    To jak tak dalej pójdzie, jedynymi ich klientami zostaną ich prawnicy

    --
    Tomasz Nowicki

  • 20. Data: 2007-07-27 19:00:52
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Wojtek napisał(a):
    > To nic nie da. Probowalem. Maja takich prawnikow, ze
    > kazdy umywa rece.

    Belkot. Co niby probowales w tej sprawie robic ?

    > A rzecznik praw obywatelskich milczy.

    A co ma niby zrobic ? Wszczac ogolnokrajowa kampanie, bo jednostka ma
    jakis tam problem z bankiem (pomimo, ze setki innych klientow sa
    zadowolone) ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos