  • 31. Data: 2007-07-27 21:41:49
    Temat: Re: Citi - reklamacji od zadluzonych nie przyjmujemy
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Fri, 27 Jul 2007 21:33:43 +0000, Marcin Kłos
    napisał(a):

    > Wpłaciłem na numer rachunku podany na wyciągu. Gdzie zatem moja wina?

    > Jak wspomniałem w swoim poście w korespondencji, która przychodzi z
    > kartą nie ma takiej informacji, nie podaje jej tez CP w momencie
    > aktywacji. Pierwszy raz bank podaje to informacje na nastepnym wyciagu
    > po wydaniu karty, a wiec juz za pozno. Oczywiscie gdybym byl
    > jasnowidzem i przewidzial, ze numer zostanie zmieniony to bym zapytal w
    > CP i tam by mi podali wlasciwy numer, ale skad mialo mi to przyjsc do
    > glowy.

    Gwoli ścisłości, jakby ci jednak wpadło coś takiego do głowy, to masz
    ten numer (nowy) w podglądzie rachunku via net.

    Ale to trzeba na to wpaść że się numer mógł zmienić :)

    p. m.

  • 32. Data: 2007-07-27 21:42:59
    Od: "Marcin Kłos" <q...@g...pl>

    > Citiphone powiedziało żeby się nie przejmować, pieniądze zostaną na pewno
    > zaksięgowane, tylko z dziennym opóźnieniem bo ręcznie.

    I powiedzial prawde (z tym ze sa to 2 dni, a nie jeden), w moim wypadku to juz
    nastapilo, ale zaksieguja z data taka jaka bedzie w dniu ksiegowania, a nie w
    dniu wplywu pieniedzy. Jezeli wiec podobnie jak ja kitrasz kase na emaxie,
    zeby wpalcic ja w przeddzien terminu, to dowala Ci oplate za nieterminowa
    splate i oczywiscie odsetki.

    Oplaty juz mi laskawie zwrocili, ale z odsetkami maja jakis problem i twierdza
    ze trzeba je reklamowac na pismie, a pismo zaniesc do oddzialu !!!
    Podejrzewam, ze tez oddadza, bo przeczyli by samym sobie, ale poki co licza
    chyba, ze nie bedzie mi sie chcialo i odpuszcze.

    Marcin

  • 33. Data: 2007-07-27 21:44:06
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    mvoicem <m...@g...com> writes:

    > Gwoli ścisłości, jakby ci jednak wpadło coś takiego do głowy, to masz
    > ten numer (nowy) w podglądzie rachunku via net.
    >
    > Ale to trzeba na to wpaść że się numer mógł zmienić :)

    Nie rozumiem jak firma (obojetnie jaka, niekoniecznie bank), sama
    z siebie, moze bez odpowiednio wczesniejszego powiadomienia przestac
    zauwazac wplaty na konto, ktore uzywane jest do powtarzalnych
    platnosci.

    Takich rzeczy to chyba nawet najgorsze urzedy panstwowe itp. nie
    robia.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 34. Data: 2007-07-27 21:44:44
    Od: "Marcin Kłos" <q...@g...pl>

    > Gwoli ścisłości, jakby ci jednak wpadło coś takiego do głowy, to masz
    > ten numer (nowy) w podglądzie rachunku via net.

    Tak to juz dzisiaj wiem.

    > Ale to trzeba na to wpaść że się numer mógł zmienić :)

    Właśnie.

  • 35. Data: 2007-07-27 21:47:55
    Od: "Marcin Kłos" <q...@g...pl>

> [...]
    > z siebie, moze bez odpowiednio wczesniejszego powiadomienia przestac
    > zauwazac wplaty na konto, ktore uzywane jest do powtarzalnych

    Alez oni te wplaty przyjmuja, tylko nie pomniejszaja o nie salda zadluzenia
    mojej karty :) w przeciwnym razie otrzymalbym zwrot przelewu.

  • 36. Data: 2007-07-27 21:49:15
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Marcin Kłos" <q...@g...pl> writes:

    > Alez oni te wplaty przyjmuja, tylko nie pomniejszaja o nie salda zadluzenia
    > mojej karty :) w przeciwnym razie otrzymalbym zwrot przelewu.

    Dlatego napisalem: "przestac zauwazac".
    --
    Krzysztof Halasa

  • 37. Data: 2007-07-27 21:53:51
    Od: "Marcin Kłos" <q...@g...pl>

    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> napisał(a):

    > Dlatego napisalem: "przestac zauwazac".

    Racja. Chociaz zaloze sie, ze w ksiedze glownej banku po stronie przychodow
    nie jest ta pozycja pominieta.

  • 38. Data: 2007-07-27 22:04:05
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Fri, 27 Jul 2007 21:42:59 +0000, Marcin Kłos
    napisał(a):

> [...]
    > !!! Podejrzewam, ze tez oddadza, bo przeczyli by samym sobie, ale poki
    > co licza chyba, ze nie bedzie mi sie chcialo i odpuszcze.

    To widać coś się w Citi zmieniło. Zdarzało się im czasem zaksięgować
    troche później (kto wie, czy ja nie wpłacam na konto sprzed 2
    wymian ;) ), ale zawsze księgowali z datą dzień przelewu lub dzień
    następny.

    p. m.

  • 39. Data: 2007-07-27 22:21:07
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Fri, 27 Jul 2007 21:06:17 +0000 (UTC), "Marcin Kłos"
    <q...@g...pl> wrote:

    >BTW. Sprawa juz rozwiazala, ale tylko czesciowo... kasa sie znalazla, zostala
    >prawidlowo zaksiegowana, bank laskawie wycofal oplaty, ale nie odsetki... w
    >citiphone powiedzieli mi ze odsetki mozna reklamowac tylko na pismie zlozonym
    >w oddziale... zgroza... nie chce mi sie poprostu wierzyc w to co slysze...

    Mi też. Nigdy takich jaj nie miałem. Niby za co odsetki? Wpłaciłeś w
    terminie przecież.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 40. Data: 2007-07-28 03:27:16
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Marcin Kłos" <q...@g...pl> wrote in message

    > No nie zupelnie bo wyciag byl wystawiony przed aktywacja nowej karty, a
    > termin
    > platnosci wypadal juz po. Tak wiec numer na wyciagu byl jaki byl i na ten
    > numer przelalem kase, ale w tym czasie ten numer juz nie byl powiazany z
    > moja
    > karta...

    Dziwne, bo ja ostatnio wymienialem karte na LOT i w czasie zbieglo sie to
    podobnie. Zrobilem przelew na numer rachunku podany na wyciegu i zadnych
    klopotow z tego powodu nie mialem.

> [...]
    > zlozonym
    > w oddziale... zgroza... nie chce mi sie poprostu wierzyc w to co slysze...

    Mi w ciagu kilku lat wspolptacy z Citi zdarzylo sie jeden raz, ze odsetki
    zostaly naliczone (DD nie zadzialalo z powodu bledu w banku). Reklamacje
    skladalem przez CP i nie musialem chodzic do oddzialu. Jakies dziene rzeczy
    opowiadasz...
    Moze zloz reklamacje przez Citibank Online.

    MK