  • 11. Data: 2009-11-25 20:35:31
    Temat: Re: Citi się stacza...
    Od: Jacenty <j...@w...pl>

    On 25 Lis, 20:29, "Seba" <b...@g...pl> wrote:

    > coż, karta z paskiem kosztuje kilkanaście centów, a z chipem kilka eur

    Jak pracowałem w banku, to mi mówili na szkoleniu, że zamówienie
    spersonalizowanej karty z chipem kosztuje bank 15 zeta.

  • 12. Data: 2009-11-25 20:49:43
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 25 Nov 2009 22:06:17 +0200, darnok napisał(a):
    > nie, bo mile statusowe sa czescia mil promocyjnych.
    > po prostu ignoruj te mile a zycie stanie sie prostsze :)

    No OK, to wszystko jasne :) Choć miło by było mieć nieco więcej tych
    statusowych i czasami skorzystać z nieco lepszej poczekalni ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 13. Data: 2009-11-25 21:11:51
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > A ile kosztuje taki mikroprocesorek w partii powiedzmy 50 tys.?

    A ile kosztuje personalizacja 1szt.?

    MK

  • 14. Data: 2009-11-25 21:31:23
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Olgierd wrote:

    > A ile kosztuje taki mikroprocesorek w partii powiedzmy 50 tys.?

    dla kart radiowych mifare koszt detaliczny <100 sztuk,
    to jakis 1usd + nadruk tez okolo 1usd.
    im wiecej tysiecy kart, tym koszt karty dazy gdzies
    do 0,7usd, a nadruku do 0,2usd (google: buy smart card)
    zwykle karty czipowe (nie rfid) moga byc jeszcze tansze.

  • 15. Data: 2009-11-25 21:34:10
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 25 Nov 2009 22:31:23 +0100, Paweł napisał(a):

> [...]
    > gdzies do 0,7usd, a nadruku do 0,2usd (google: buy smart card) zwykle
    > karty czipowe (nie rfid) moga byc jeszcze tansze.

    No i właśnie też mi się tak wydawało.
    Nb. faktycznie też jakiś czas temu przeglądałem ceny kart RFID i wydało
    mi się, że przy niewielkich zamówieniach to jest kilka złotych (z
    wdrożeniem bodajże).

    --
    :) Olgierd || http://olgierd.bblog.pl

  • 16. Data: 2009-11-25 23:40:00
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 25 Lis, 17:41, Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:

    > BTW, czy ktoś może mi wyjaśnić jakie są różnice między milami statusowymi i
    > promocyjnymi w M&M? Konkretniej - czy są różnice przy ich wydatkowaniu, np.
    > że przeloty się kupuje tylko za statusowe? Grzebałem po stronach M&M ale na
    > to pytanie odpowiedzi brak :)

    Darnok pokazał i wyjaśnił, a ja dorzucę:

    35.000 mil statusowych - status FREQUENT TRAVELLER
    100.000 mil statusowych - status SENATOR
    600.000 mil statusowych w ciągu dwóch lat - status HON CIRCLE

    Każdy poziom to coraz większe przywileje, np. wszystkie trzy oferują
    25 % bonus milowy na rejsach Lufą, LOT-em, Swiss i niektórymi innymi
    liniami Star Alliance. Wniosek: mile na nagrody wydatkujesz
    wolniej..;-)

  • 17. Data: 2009-11-26 00:53:26
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 25 Nov 2009 16:41:31 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

    > Po tym jak Citi zaczęło wydawać kredytówki z chipem i "ficzerem" pt. "nie
    > można zablokować transakcji gotówkowych" myślałem że niżej nie upadną...

    Ale za to zmienili nieco regulamin.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 18. Data: 2009-11-26 07:24:48
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 26 Lis, 01:53, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    wrote:

    > Ale za to zmienili nieco regulamin.

    Ale ktore zmiany sa korzystne?
    Bo na info przy KK pisza np. , ze ochrona "kradziezowa" 72 godziny
    wstecz nie obejmuje transakcji z PIN. Tak wiec, obecnie bedzie to
    wiekszosc transakcji.

  • 19. Data: 2009-11-26 18:50:23
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 25 Nov 2009 23:24:48 -0800 (PST), krzysztofsf napisał(a):

    > Ale ktore zmiany sa korzystne?
    > Bo na info przy KK pisza np. , ze ochrona "kradziezowa" 72 godziny
    > wstecz nie obejmuje transakcji z PIN. Tak wiec, obecnie bedzie to
    > wiekszosc transakcji.

    No właśnie nie do końca - w regulaminie jaki dostałem stoi, że tylko
    transakcje z uzyciem PIN-u, jesli uzytkownik nie dochował należytej
    staranności.
    Oczywiście zapytam na piśmie, w jakich sytuacjach bank uznaje, że
    użytkownik nie dochował tejże.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 20. Data: 2009-11-26 21:22:37
    Od: krzysztofsf <k...@o...pl>

    Adam Płaszczyca pisze:

> [...]
    > staranności.
    > Oczywiście zapytam na piśmie, w jakich sytuacjach bank uznaje, że

    Bardzo ciekawy jestem odpowiedzi.
    Obawiam sie jednak, ze moze byc enigmatyczna i dajaca sie
    zinterpretowac, ze kazda okolicznosc dzieki ktorej osoba postronna
    poznala PIN, jest efektem nienalezytej starannosci, za wyjatkiem
    udowodnionego skimmingu (ale wtedy to juz sa operacje na klonie karty).

    Opublikuj odpowiedz na grupie, jesli mozna prosic.