  • 11. Data: 2015-02-07 07:35:20
    Temat: Re: Citi skasowało mnie na 6 złotych.
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    W dniu 2015-02-07 o 00:16, forestdumb pisze:
    > Prawda, dostalem 6zl chociaz 1 stycznia mialem maila ze dyspozycja o
    > wylaczeniu zostala aktywowana.
    >
    > Nie wie lewa reka co robi prawa w tym banku.

    Dziś pojawiła się nowa pozycja w historii transakcji karty. Teraz
    wygląda to tak:
    04/02 OPŁATA ZA CITIPHONE -6,00
    04/02 ZWROT OPŁATY ZA CITIPHONE 6,00

    Jednak na wyciągu pozostała pozycja do spłaty 6 złotych.
    Rozumiem to tak, że na następnym wyciągu zobaczę tą kwotę jako spłaconą.
    A ja spłacam zadłużenie pomniejszone o 6 złotych.
    Co prawda nie ma jeszcze pisemnej odpowiedzi na reklamację, ale jest
    szybka reakcja.

  • 12. Data: 2015-02-07 14:31:11
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Jeszcze w grudniu telefonicznie zrezygnowałem z Citiphone.
    >
    > Jednak na wyciągu z 4 lutego widnieje pozycja:
    > 4.02.2015 OPŁATA ZA CITIPHONE 6,00 zł

    Mnie i moich znajomych tez skasowali.
    Wyglada, ze cos im sie grubo zesralo :).

    Reklamowalem, ale karte splacic trzeba z nieslusznie naliczona oplata.

  • 13. Data: 2015-02-08 11:34:40
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Dziś pojawiła się nowa pozycja w historii transakcji karty. Teraz wygląda
    > to tak:
    > 04/02 OPŁATA ZA CITIPHONE -6,00
    > 04/02 ZWROT OPŁATY ZA CITIPHONE 6,00

    Znam calkiem sporo osob, ktore maja tak samo - zreszta sam tak mam :).

    > Jednak na wyciągu pozostała pozycja do spłaty 6 złotych.
    > Rozumiem to tak, że na następnym wyciągu zobaczę tą kwotę jako spłaconą. A
    > ja spłacam zadłużenie pomniejszone o 6 złotych.

    Prosisz sie o klopoty i to przez marne 6zl...
    Splac caly wyciag - IMHO to najlepsze wyjscie z calej tej absurdalnej
    sytuacji.

  • 14. Data: 2015-02-08 12:11:56
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    W dniu 2015-02-08 o 11:34, jakson pisze:

> [...]
    >
    > Prosisz sie o klopoty i to przez marne 6zl...
    > Splac caly wyciag - IMHO to najlepsze wyjscie z calej tej absurdalnej

    A po co mam spłacać. Po zwrocie opłaty dostępny limit także podskoczył
    o 6 złotych. Limit całkowity minus limit dostępny = kwota do zapłaty. A
    ta akurat zgadza się z moimi wydatkami.
    Innymi słowy to CIti samo spłaciło 6 złotych zadłużenia. Mnie
    pozostała reszta.

  • 15. Data: 2015-02-08 15:57:00
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2015-02-08 o 12:11, wiatrak pisze:

> [...]
    > ta akurat zgadza się z moimi wydatkami.
    > Innymi słowy to CIti samo spłaciło 6 złotych zadłużenia. Mnie

    Wolno ci tak mysleć.
    A regulamin na to: kwota do spłaty to kwota podana na wyciągu, a nie
    żadne tam plus minus.

    Sławek

  • 16. Data: 2015-02-08 20:37:16
    Od: gral <n...@e...pl>

    W dniu 2015-02-07 o 14:31, jakson pisze:

    > Mnie i moich znajomych tez skasowali.
    > Wyglada, ze cos im sie grubo zesralo :).
    >
    > Reklamowalem, ale karte splacic trzeba z nieslusznie naliczona oplata.

    U mnie nie ma za citiphone, ale za to jest opłata za kartę 8 PLN. A
    miałem być przez cały rok zwolniony (to pierwszy wyciąg nowej karty, po
    zmianie z Wizz). Poczekam jeszcze kilka dni, może przyjdzie zwrot. Jak
    nie to reklamacja.

  • 17. Data: 2015-02-08 22:03:19
    Od: "jakson" <j...@e...org>

> [...]
    > być przez cały rok zwolniony (to pierwszy wyciąg nowej karty, po zmianie z
    > Wizz). Poczekam jeszcze kilka dni, może przyjdzie zwrot. Jak nie to

    Jak po dwoch miesiacach chcialem zrezygnowac z ich karty,
    to zaproponowali zmniejszenie limitu z 10k do 2k,
    dozywotni brak oplat karty glownej + druga karte gratis z dozywotnim brakiem
    oplat,
    choc wydaje mi sie, ze karta dodatkowa wg. cennika jest bezplatna...

    W tym okresie mialem dosyc spore obroty ichnia karta,
    a rezygnacja z ich karty wynikla z tego, ze bede musial wziac kredytowke z
    innego banku.

  • 18. Data: 2015-02-09 11:15:38
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Reklamowalem, ale karte splacic trzeba z nieslusznie naliczona oplata.

    Dziś dostałem smsa:
    Citi Handlowy: informujemy, że nieprawidłowo naliczona opłata za
    Citiphone została wycofana. Zwrot będzie widoczny na wyciągu.
    Przepraszamy za niedogodności.

  • 19. Data: 2015-02-09 11:16:20
    Od: "J.D." <f...@c...ua>

    > Mnie i moich znajomych tez skasowali.
    > Wyglada, ze cos im sie grubo zesralo :).

    Dostałem dziś SMSa:
    "Citi Handlowy: Informujemy, ze nieprawidlowo naliczona oplata za
    Citiphone zostala wycofana. Zwrot bedzie widoczny na wyciagu.
    Przepraszamy za niedogodnosci."

    No to może nawet wstrzymam się z likwidacją ich karty ;)

  • 20. Data: 2015-02-13 04:37:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Imka" 1i45o0va1y8v6$.58f5h0yzfa7t$....@4...net

    Mojej matce skasowali.

    > Siadaj i pisz do nich z systemu
    > transakcyjnego - Kontakt z bankiem - Zapytaj/Złóż zlecenie :)

    Nie widzę

    Zapytaj/Złóż zlecenie

    choć jestem w

    Kontakt z bankiem