  • 1. Data: 2011-03-05 07:58:18
    Temat: [Citi] to się nazywa wyprzedzenie :)
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    https://www.online.citibank.pl/page.do?content=aktua
    lnosci_0311&akt=apologize

    --8<---------------cut here---------------start------------->8---
    Informujemy, że w nocy z 4 na 5 grudnia br. będą prowadzone prace mające na celu
    udoskonalenie systemów bankowych. W tym czasie dostęp do Citibank Online będzie nie
    możliwy.
    Przepraszamy za wszelkie niedogodności
    --8<---------------cut here---------------end--------------->8---
    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 2. Data: 2011-03-05 12:46:36
    Temat: Re: [Citi] to się nazywa wyprzedzenie :)
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    W dniu 2011-03-05 08:58, Kamil Jońca pisze:
> [...]
    udoskonalenie systemów bankowych. W tym czasie dostęp do Citibank Online będzie nie

    kurcze, żeby u mnie w firmie były tak precyzyjnie i z wyprzedzeniem
    zaplanowane wszystkie wdrożenia.. :P

    Sierp