eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti urzadza lapanki
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 16

  • 11. Data: 2002-08-24 17:42:15
    Temat: Re: Citi urzadza lapanki
    Od: simon <s...@p...onet.pl>

    ??? znowu nadaje:

    >> UMOWA ??? Według mnie totalna bzdura. To co mam podpisać i ma to być
    >> umowa to musi miec
    >> napisane w nagłówku UMOWA, innej możliwości NIE MA. Według prawa
    >> polskiego.
    >
    > A owszem, jest - Fortis e-pakiet.

    A jak jest?

    --
    ( ||\/|/\|\| ...http://republika.pl/simsimon.........
    sim)|| |\/| | .........//szymon.jankowski.........
    ____________________________________________________
    __________________
    there is no spoon


  • 12. Data: 2002-08-24 22:00:26
    Temat: Re: Citi urzadza lapanki
    Od: "Pirxx" <pirxx@NO_SPAMmail.icpnet.pl>

    raz dwa napisał ...
    > Umowa nie została zawarta. O los urzędu sie nie martw. Osoba
    podpisywała
    > wniosek. Regulamin kart kredytowych citibank BH w Warszawie SA mówi:
    > że umowa jest to umowa o korzystanie z karty kredytowej citibank,
    obejmująca
    > niniejszy regulamin oraz wniosek o wydanie karty kredytowej citibank
    ????
    > to co wniosek i regulamin = UMOWA ???
    > Według mnie totalna bzdura. To co mam podpisać i ma to być umowa to
    musi miec
    > napisane w nagłówku UMOWA, innej możliwości NIE MA. Według prawa
    polskiego.

    Aby zawrzeć umowę konieczne są tylko oświadczenia woli stron.
    Jeśli jedna strona (Klient) pisze wniosek: "Szanowny Banku, zawrzyj ze
    mną umowę", zaś bank w odpowiedzi odpisuje: "Szanowny Kliencie,
    odpowiadając na Twoj wniosek niniejszym zawieramy z Tobą umowę", to
    mozna uznać, że umowa została zawarta na piśmie. Oświadczenia woli
    stron są jednoznaczne i wyrażone na piśmie.

    A swoją drogą, czy we wniosku z Citi, który został podpisany w
    opisywanej sprawie, nie ma przypadkiem zapisu drobnym drukiem, że w
    przypadku akceptacji wniosku przez bank dokument ten staje się umową?

    Z tego przykładu widać, że trzeba szanować swój podpis...

    Pirxx




  • 13. Data: 2002-08-24 22:22:46
    Temat: Re: Citi urzadza lapanki
    Od: v...@p...onet.pl

    dokladnie - radze "panu uprzejmemu urzednikowi" zajrzec do kodeksu cywilnego..
    to pomoze mu zrozumiec czym jest oferta i jak dochodzi do jej przyjecia..

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 14. Data: 2002-08-24 22:29:08
    Temat: Re: Citi urzadza lapanki
    Od: "MariuszJ" <j...@w...waw.pl>

    > A swoją drogą, czy we wniosku z Citi, który został podpisany w
    > opisywanej sprawie, nie ma przypadkiem zapisu drobnym drukiem, że w
    > przypadku akceptacji wniosku przez bank dokument ten staje się umową?
    >
    > Z tego przykładu widać, że trzeba szanować swój podpis...
    >
    > Pirxx

    Do momentu dostarczenia karty przez CITI do właściciela umowa jest jeszcze
    nie zawarta.
    Aktywowanie karty też nie jest zawarciem umowy.
    Zawarcie umowy następuje w momencie
    1. Zapłacenia za kartę
    lub
    2. Dokonania pierwszej transakcji.
    Koniec kropka

    Jest tak między innymi z prostej przyczyny: "naganiacze" na karty kredytowe
    CITI nie chcą/nie mogą dać swojemu przyszłemu klientowi regulaminu karty -
    więc trudno by było aby klient zgodził się na warunki narzucone przez bank
    bez możliwości zapoznania się z nimi.
    Pozdrawiam
    Mariusz Jakimiuk



  • 15. Data: 2002-08-26 23:51:30
    Temat: Re: Citi urzadza lapanki
    Od: m...@p...onet.pl

    > >
    > > A owszem, jest - Fortis e-pakiet.
    >
    > A jak jest?

    W bardzo podobny sposob - najpierw wysylasz wniosek z sieci, potem podpisujesz
    to na papierze w oddziale, a potem dostajesz informacje o numerze konta, ktore
    zostalo zalozone.

    pozdrawiam
    maksymilian

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 16. Data: 2002-08-27 09:18:53
    Temat: Re: Citi urzadza lapanki
    Od: i...@p...onet.pl


    >Osoba na stanowisku - kierowniku działu w urzędzie państwowym nie chciał być >
    > niemiły i potraktował przedstawiciela bardzo miło i poświęcił swój czas na
    >wypełnienie wniosku; oczywiście z tą myślą by następnego dnia odwołać wszystko
    >i zrezygnować z wątpliwej oferty Citi.

    Nie całkiem na temat, ale coś dziwny ten kierownik. Jeżeli nie potrafi odmówić
    jakiemuś domokrążcy to jakie musi mieć problemy z własnymi pracownikami. Może
    najwyższy czas pracę??
    Pozdrawiam


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1