  • 1. Data: 2009-02-03 21:31:02
    Temat: Citi - zmiany w Citibank Online
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    Zachęcamy do zapoznania się z opisem zmian, które w dniu 7 lutego br.
    zostaną wprowadzone do Citibank Online.

    Aby zwiększyć bezpieczeństwo serwisu rozszerzyliśmy stosowanie
    jednorazowych kodów aktywacyjnych.

    Dla Państwa wygody ułatwiliśmy również realizację przelewów do nowych
    odbiorców, która będzie możliwa bez wcześniejszego dodawania odbiorców do
    listy.

    1/ JEDNORAZOWE KODY AKTYWACYJNE
    Od 7 lutego br. aktywacja jednorazowym kodem będzie wymagana dla:
    - realizacji przelewu z konta do nowego odbiorcy,
    - zmiany kodu PIN do bankomatu dla karty do konta oraz kodu E-PIN do
    wyciągu elektronicznego przesyłanego w załączniku wiadomości e-mail,
    - zmiany kodu PIN do bankomatu dla karty kredytowej,
    - ustanowienia zlecenia stałego lub przelewu z datą przyszłą,
    - importu przelewów na kontach firmowych.

    Jednorazowe kody autoryzacyjne mogą Państwo otrzymywać:
    - na telefon komórkowy (dla Klientów z aktywną opcją przesyłania
    jednorazowych kodów aktywacyjnych w wiadomości SMS) lub
    - w CitiPhone.

    2/ PRZELEWY DO NOWEGO ODBIORCY
    Aby zlecić przelew do nowego odbiorcy:
    1. wejdź w opcję ,,Przelewy i płatności",
    2. z rozwijalnej listy wybierz odpowiednią opcję z rozwinięciem ,,Odbiorca
    spoza listy"
    3. wypełnij formularz podaj dane odbiorcy, kwotę i datę przelewu
    4. wpisz jednorazowy kod aktywacyjny i zatwierdź przelew do realizacji
    5. jeśli chcesz dokonać przelewu jednorazowo zakończ operację
    6. jeśli planujesz częściej dokonywać przelewów na rzecz tego odbiorcy
    dodaj odbiorcę do listy, aktywacja kodem przelewów na rzecz tego odbiorcy
    nie będzie wymagana.

    Uwaga:
    Od dnia 7 lutego br. na Państwa liście odbiorców pozostaną tylko wcześniej
    aktywowani odbiorcy przelewów.
    Przypominamy:
    Klienci, którzy nie korzystali z usługi ,,Aktywacja odbiorcy kodem SMS", a
    chcą otrzymywać kody aktywacyjne na telefon komórkowy, muszą uruchomić tą
    funkcjonalność u doradcy w CitiPhone lub w naszym oddziale.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 2. Data: 2009-02-04 00:36:02
    Temat: Re: Citi - zmiany w Citibank Online
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    > Jednorazowe kody autoryzacyjne mogŕ Państwo otrzymywaă:
    > [...] lub
    > - w CitiPhone.

    Czyli technicznie jak? W lewej dloni trzymamy telefon i sluchamy
    kodow, a prawa wstukujemy na klawiaturze? Ciekawe rozwiazanie.
    Takie... inne. :D

  • 3. Data: 2009-02-04 09:20:53
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...
> [...]

    Czyli technicznie jak? W lewej dloni trzymamy telefon i sluchamy
    kodow, a prawa wstukujemy na klawiaturze? Ciekawe rozwiazanie.

    ~~~~~~~~~~~~~~

    No co, to w koncu amerykanski bank, nie ma tak u was? ;)
    Ale faktycznie, citi ma debilne pomysly i jest sto lat za afroamerykanami
    jesli chodzi o technologie, wiec pewnie musza przetestowac kretynskie
    rozwiazanie, zanim zaczna dzialac jak normalny bank.

  • 4. Data: 2009-02-04 10:53:16
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 04 Feb 2009 10:20:53 +0100, ygreko napisał(a):

    > No co, to w koncu amerykanski bank, nie ma tak u was?

    Jaki amerykański jak arabski ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 5. Data: 2009-02-04 11:05:32
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 4 Lut, 05:53, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Jaki amerykański jak arabski ;-)

    Jaki arabski jak hinduski :D

    Przeciez tam co drugi to albo "Kumar" albo "Patel".

  • 6. Data: 2009-02-04 11:12:17
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 4 Lut, 04:20, "ygreko" <y...@...com> wrote:
    > No co, to w koncu amerykanski bank, nie ma tak u was? ;)

    No wlasnie jakos nie. I sie dziwie. :)

    Ciekawi mnie teraz strona techniczna nowatorskiego rozwiazania.

    Czy siedzi pani Magda od 9:00 do 5:00 i czyta "siedem - piec - dwa -
    cztery - jeden - piec..." a od 5:00 zastepuje ja pan Arek?
    Czy jest moze cos jak zegarynka plus token i przez minute podaje jeden
    kod? (Albo pani Magdzie zmieniaja liste kodow do przeczytania) :D

  • 7. Data: 2009-02-04 11:36:44
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Uzytkownik "bradley.st" <b...@g...pl> napisal w wiadomosci
    g.googlegroups.com...

> [...]
    > Czy jest moze cos jak zegarynka plus token i przez minute podaje jeden
    > kod? (Albo pani Magdzie zmieniaja liste kodow do przeczytania) :D

    No popatrz, a nie wpadles, ze za kazda cyfre mozna podstawic jedna
    próbke dzwieku i skladac w ten sposób dowolne liczby? Automat powie "jeden"
    "osiem" "dwa" "piec" i pani Magdy do tego nie trzeba.

  • 8. Data: 2009-02-04 11:42:41
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 4 Lut, 06:36, "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> wrote:
    >     No popatrz, a nie wpadles, ze za kazda cyfre mozna podstawic jedna
    > próbke dzwieku i skladac w ten sposób dowolne liczby? Automat powie "jeden"
    > "osiem" "dwa" "piec" i pani Magdy do tego nie trzeba.

    No wiesz, ale tak to mozna zawsze. A to jest przeciez nowatorskie
    rozwiazanie Shittybanku! :)

  • 9. Data: 2009-02-04 19:00:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ygreko" gmbmm7$8em$...@i...gazeta.pl

    > No co, to w koncu amerykanski bank, nie ma tak u was? ;)
    > Ale faktycznie, citi ma debilne pomysly i jest sto lat za afroamerykanami

    Masz coś przeciwko obecnej prezydenturze? ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2009-02-04 19:16:43
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 3 Feb 2009 16:36:02 -0800 (PST), bradley.st wrote:

    > Czyli technicznie jak? W lewej dloni trzymamy telefon i sluchamy
    > kodow, a prawa wstukujemy na klawiaturze? Ciekawe rozwiazanie.
    > Takie... inne. :D

    Być może to taki skrót myślowy. Do tej pory było tak (OIDP, ostatnio
    bawiłem się w ten sposób z pół roku temu), że po zalogowaniu się w
    CitiPhone otrzymywało się komunikat, że jest odbiorca do aktywowania i
    pytanie czy chce się aktywować. Wystarczyło tylko wcisnąć odpowiednią
    cyferkę i to wystarczało. Żadnych kodów nie było.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki