  • 11. Data: 2004-03-17 23:20:26
    Temat: Re: Citi zwalnia
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "kriss" <r...@o...pl> wrote in
    news:c3alpe$g8$1@atlantis.news.tpi.pl:

    /ciach.../

    > Zwalnia sie po to zeby redukowac
    > zbedne koszty i chyba gdybys mial wlasna firme to tez by stak robil.
    > Skonczyly sie czasy komuny kiedy pracowalo sie po to zeby sie nudzic.
    > Teraz eteaty sa szanowane

    Kazdy wie po co sa redukcje (a tekst PrzemB z centrala brzmi jak jakis
    zart) - jednak jeszcze raz powtarzam, ze w teorii wszystko wyglada pieknie
    !

    W.

  • 12. Data: 2004-03-18 11:32:57
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Thu, 18 Mar 2004 00:07:55 +0100, "kriss" <r...@o...pl> wrote:

    >koszty i chyba gdybys mial wlasna firme to tez by stak robil. Skonczyly sie
    >czasy komuny kiedy pracowalo sie po to zeby sie nudzic. Teraz eteaty sa
    >szanowane

    Przykładowo - mamy osobe w jednym dziale, która jest wysoko oceniania
    przez inny dział. W swoim już osiągnęła co potrafiła i się
    najzwyczajniej wypaliła.
    Co robi Citi dla zaoszczędzenia kosztów?
    Wywala tą osobę z pracy i _blokuje_ możliwośc jej przyjęcia w innym
    dziale.
    'Oszczędzanie' na kosztach szkoleń nowych?

    Bank który tak traktuje pracowników nigdy nie będzie bankiem, który
    dobrze będzie traktował klientów.
    --
    ___________ (R)

  • 13. Data: 2004-03-18 11:34:03
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Thu, 18 Mar 2004 00:10:05 +0100, "kriss" <r...@o...pl> wrote:

    >nikt nie kaze siedziec do konca zycia na jednym stolku
    >poza tym citi zwalnia z honorem a ludzie ktorzy poszli dostali naprawde

    Z honorem? Ciekawe. Honorowo wykopuja nawet wtedy, kiedy inny dział
    mial chrapke na danego pracownika. Bo tak. Jeszcze by trzeba było sie
    przyznać do tego, że pani J. nie umie wykorzystać pracownika.
    --
    ___________ (R)

  • 14. Data: 2004-03-18 15:14:11
    Od: "kriss" <r...@o...pl>

> [...]
    > 'Oszczędzanie' na kosztach szkoleń nowych?
    >
    > Bank który tak traktuje pracowników nigdy nie będzie bankiem, który

    troche przesadzasz i wymyslasz teorie. pracownikow wybieraja sobie
    przelozeni i sam bym nie zatrudnil kogos kto nie jest w stanie dzialac pod
    moja nute. moze ten ktos po prostu nie pasuje do tego dzialu.

  • 15. Data: 2004-03-18 15:15:31
    Od: "kriss" <r...@o...pl>

    > Z honorem? Ciekawe. Honorowo wykopuja nawet wtedy, kiedy inny dział
    > mial chrapke na danego pracownika. Bo tak. Jeszcze by trzeba było sie
    > przyznać do tego, że pani J. nie umie wykorzystać pracownika.

    widac bardzo zfrustrowanym czlowiekiem jestes i tyle

  • 16. Data: 2004-03-18 15:35:10
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "kriss" <r...@o...pl> wrote in

    /ciach.../

    > troche przesadzasz i wymyslasz teorie. pracownikow wybieraja sobie
    > przelozeni i sam bym nie zatrudnil kogos kto nie jest w stanie dzialac
    > pod moja nute. moze ten ktos po prostu nie pasuje do tego dzialu.

    A Ty dalej swoje. Odpowiedz szczerze : czy Ty wiesz cokolwiek o polityce
    kadrowej BH czy opierasz sie na domyslach i wiedzy z 2. reki ? Nie
    sugeruje, ze polityka jest ta zla czy dobra i nie mi to oceniac - ale czy w
    ogole znasz jej specyfike ?

    Dyskusja z idacym w zaparte teoretykiem ani nic nie wnosi ani nie nalezy do
    przyjemnosci.

    W.

  • 17. Data: 2004-03-18 17:10:49
    Od: "kriss" <r...@o...pl>

> [...]
    > ogole znasz jej specyfike ?
    >
    > Dyskusja z idacym w zaparte teoretykiem ani nic nie wnosi ani nie nalezy

    o tej polityce wiem bardzo duzo jak i o innych w innyh firmach

  • 18. Data: 2004-03-18 17:13:54
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    kriss <r...@o...pl> wrote:
    > widac bardzo zfrustrowanym czlowiekiem jestes i tyle

    A kiedys Citka bronil... ;)

  • 19. Data: 2004-03-18 17:28:04
    Od: "kriss" <r...@o...pl>

    > A kiedys Citka bronil... ;)

    a ja nie mam zamiaru nikogo bronic bo jak mi sie cos nie podoba to po prostu
    to zmieniam ;)

  • 20. Data: 2004-03-18 17:40:49
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > a ja nie mam zamiaru nikogo bronic bo jak mi sie cos nie podoba to po
    prostu
    > to zmieniam ;)

    Super! Zwłaszcza podjąłbyś taką decyzję mając np. rodzinę na utrzymaniu i
    kredyt na mieszkanie do spłacenia, nie ;-) ? A co tam! Zmienie se prace ;-)

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn