  • 21. Data: 2004-03-18 17:49:05
    Temat: Re: Citi zwalnia
    Od: "kriss" <r...@o...pl>

    > Super! Zwłaszcza podjąłbyś taką decyzję mając np. rodzinę na utrzymaniu i
    > kredyt na mieszkanie do spłacenia, nie ;-) ? A co tam! Zmienie se prace
    ;-)

    DOKLADNIE TAK

  • 22. Data: 2004-03-18 18:18:21
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > DOKLADNIE TAK

    Nie za bardzo wiesz o czym mówisz. Teoretyzować każdy potrafi.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 23. Data: 2004-03-18 18:22:27
    Od: "kriss" <r...@o...pl>

    > Nie za bardzo wiesz o czym mówisz. Teoretyzować każdy potrafi.

    DOSKONALE WIEM

  • 24. Data: 2004-03-18 18:24:59
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Użytkownik "kriss" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > DOSKONALE WIEM

    Mam rozumieć, że utrzymując rodzinę i spłacając długoterminowy kredyt
    złozyłes wypowiedzenie nie mając nagranej nowej pracy?

  • 25. Data: 2004-03-18 18:32:04
    Od: "kriss" <r...@o...pl>

    > Mam rozumieć, że utrzymując rodzinę i spłacając długoterminowy kredyt
    > złozyłes wypowiedzenie nie mając nagranej nowej pracy?

    pierwsza czesc tak a co do drugiej to zwolnienia grupowe nie nastepuja z
    dnia na dzien ale z wypowiedzeniem i odprawa (przynajmniej w citi).

  • 26. Data: 2004-03-18 18:36:32
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > pierwsza czesc tak a co do drugiej to zwolnienia grupowe nie nastepuja z
    > dnia na dzien ale z wypowiedzeniem i odprawa (przynajmniej w citi).

    Może sie nie orientujesz ;-))) ale wszędzie są odprawy i okres
    wypowiedzenia. Kwestią pozostaje, czy tak jak twierdzisz w warunkach
    posiadania zobowiązań bez problemu zrezygnowałbyś z pracy.

  • 27. Data: 2004-03-18 18:44:30
    Od: "kriss" <r...@o...pl>

    > Może sie nie orientujesz ;-))) ale wszędzie są odprawy i okres
    > wypowiedzenia. Kwestią pozostaje, czy tak jak twierdzisz w warunkach
    > posiadania zobowiązań bez problemu zrezygnowałbyś z pracy.

    orientuje sie ale to ty piszesz o tym jako przepasc w warunkach jak osoby
    zwalniane grupowe maja zaplecze
    a co do rezygnacji to temat tyczy sie czego innego, poczytaj
    jesli to ja mialbym rezygnowac, a o tym nie jest tenpost, to oczywistym jest
    ze tylko wtedy gdybym mial cos innego

  • 28. Data: 2004-03-18 19:36:36
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Thu, 18 Mar 2004 16:14:11 +0100, "kriss" <r...@o...pl> wrote:

    >troche przesadzasz i wymyslasz teorie. pracownikow wybieraja sobie
    >przelozeni i sam bym nie zatrudnil kogos kto nie jest w stanie dzialac pod
    >moja nute. moze ten ktos po prostu nie pasuje do tego dzialu.

    Żadną teorię. To praktyka.
    I jakoś u siebie w firmie jak ktoś mi na danym stanowisku się nie
    sprawdza, to najpierw patrzę, gdzie może się sprawdzić. A nie tak, że
    u mnie się nei sprawdza, to mu kopa w d... i po cichu się dogadam z
    innymi, żeby czasem go nei przyjęli, choć by im pasował.
    --
    ___________ (R)

  • 31. Data: 2004-03-18 19:36:37
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Thu, 18 Mar 2004 16:15:31 +0100, "kriss" <r...@o...pl> wrote:

    >widac bardzo zfrustrowanym czlowiekiem jestes i tyle

    POwiedz, musisz kłamać, żeby nie wyszło, że pracujesz w firmie, co to
    nikogo nie szanuje?
    --

  • 29. Data: 2004-03-18 19:36:37
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Thu, 18 Mar 2004 18:13:54 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >A kiedys Citka bronil... ;)

    Jedynie jednego, jedyniego produktu Citka.
    --