  • 1. Data: 2010-06-15 20:22:01
    Temat: CitiLOT - kiedy inne przeliczanie punktów?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Witam,

    Tak coś kojarzę, że parę osób tu kiedyś wspominało że podczas różnych
    negocjacji z Citi wynegocjowali lepsze przeliczniki PLN->Mile w swoich
    CitiLOTach... Jakie to były wartości/limity? Zastanawiam się czy warto
    w ogóle ich szturchać w tym temacie ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 2. Data: 2010-06-15 21:29:38
    Temat: Re: CitiLOT - kiedy inne przeliczanie punktów?
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 15 Cze, 22:22, Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:
> [...]
    > negocjacji z Citi wynegocjowali lepsze przeliczniki PLN->Mile w swoich
    > CitiLOTach... Jakie to były wartości/limity? Zastanawiam się czy warto

    Mozna miec lepsze niz 1pkt za 4PLN?

    MK

  • 3. Data: 2010-06-16 17:20:48
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    MK <m...@i...pl> dared to write:

    > Mozna miec lepsze niz 1pkt za 4PLN?
    >
    > MK

    Karta kredytowa brytyjskiego przewoźnika BMI (Star Alliance) daje 1,5 - 2 mile za 1
    GBP (czyli coś ok. 5 zł), do tego ich program lepiej zlicza mile.

    Z tego wynika, że da się duuużo lepiej - za granicą.

    k.

  • 4. Data: 2010-06-17 09:53:37
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 16 Jun 2010 21:20:48 +0400, kashmiri napisał(a):
> [...]
    GBP (czyli coś ok. 5 zł), do tego ich program lepiej zlicza mile.
    > Z tego wynika, że da się duuużo lepiej - za granicą.

    Ja mam LOT silver, tam się nalicza 1 mila za 5 PLN - ale jest jakiś próg, od
    którego nalicza się jak przy goldzie, czyli co 4 PLN. I chodziło mi o to,
    czy nie da się z citi wynegocjować by ten próg był niżej :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944