-
11. Data: 2007-01-07 21:44:49
Temat: Re: CitiOne Direct - opinie
Od: "Mario" <k...@p...fm>
> To standard w każdym bankowym call center. If rozwiązanie problemu
> klienta not found in manual then send klient do oddziału :)
A jeżeli nie ma oddziału - tak jak w mbanku?
-
12. Data: 2007-01-07 21:49:29
Temat: Re: CitiOne Direct - opinie
Od: RobertS <r...@x...pl>
>
> w oddziale, w którym byłem nikt nic nie wiedział o tym, zeby była:
>
> 1. możliwość przekształcenia konta
>
> 2. istniał jakikolwiek aneks - dlługotrwałe poszukiwania w
> intranecie nie przyniosły skutków, a jak na mój gust powinien być
> pod ręką...
>
> 3. próbowano mnie wysłać na CitiPhone... bo tam wszystko da się
> zalatwić w rozmowie z konsultantem....
>
> słabo?
>
nalezalo zadzwonic w oddziale na CitiPhone, w razie dalszych problemow
oddac sluchawke pracownikowi w oddziale i niech sie dogadaja ;-))
zrobilem tak kiedys w Multibanku i od razu ustalili kto sie powinien
moja sprawą zająć ;-))
pozdr.
RobertS
-
13. Data: 2007-01-07 22:14:48
Temat: Re: CitiOne Direct - opinie
Od: Piotr Gralak <g...@p...onet.pl>
On 7 Jan 2007 13:44:49 -0800, "Mario" <k...@p...fm> wrote:
>> To standard w każdym bankowym call center. If rozwiązanie problemu
>> klienta not found in manual then send klient do oddziału :)
>
>A jeżeli nie ma oddziału - tak jak w mbanku?
Oddzwonimy do pana :)))
PG
-
14. Data: 2007-01-08 00:18:53
Temat: Re: CitiOne Direct - opinie
Od: "koala" <k...@p...fm>
> OK, chciałem położyć na to.... powiedzmy kulę, ale miałem kiedyś
> oddział po drodze. No i co się okazało? Nikt nic nie wiedział, że
> oni coś takiego robią!! Probowali mnie odesłać na CitiPhone dla
> odmiany. I tu kółko się zamknęło.
Fakt - ale wystarczyło być miłym dla pani pd drugiej stront lady a ta
zadzowniła
gdzie trzeba i odpowiedni papierek się znalazł, fakt ze zmianą poczekali na
"przełom" okresów rozliczeniowych
co zaskutkowalo wzięciem prowizji za citione, ale w końcu jest takie konto
jakie powinno być.
Pozdr,
Koala
-
15. Data: 2007-01-08 08:32:30
Temat: Re: CitiOne Direct - opinie
Od: "Mithos" <f...@a...pl>
Mario wrote:
> A jeżeli nie ma oddziału - tak jak w mbanku?
To klient sie buja od konsultanta do konsultanta i tylko sie frustruje
niekompetencja ludzi, ktorzy sa odpowiedzialni za jego pieniadze. Z
tego tez powodu mBank to bank dla niewymgajacych klientow, ktorzy nie
maja potrzeby kontaktowania sie z jakimkolwiek czynnikiem ludzkim.
--
pozdrawiam
Mithos
-
16. Data: 2007-01-12 07:12:53
Temat: Re: CitiOne Direct - opinie
Od: "Mithos" <f...@a...pl>
Mithos wrote:
> Wiem, ze kilka osob z grupy mialo zalozyc tytulowe konto. Ktos juz
> ma
> ? Jak wrazenia ?
Podpisalem wniosek.
> Rozumiem, ze jesli udam sie do placowki, jako posiadacz takiego
> konta,
> to bezproblemowo wplace w okienku pieniadze na swoje konto, czy tez
> zalatwie jakies dowolnie inne sprawy ?
I dowiedzialem sie ze jest to niemozliwe :)
--
pozdrawiam
Mithos