  • 11. Data: 2007-11-22 21:20:11
    Temat: Re: CitiOne Direct vs CitiKonto
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    Mithos napisał(a):

    [...]

    > Identyczna. Mozna wszystko normalnie zalatwiac w oddziale. Ja ostatnio
    > wplacalem gotowke i nikt nie robil problemow.

    > CitiDirect ma jednak wiecej zalet np. jedna darmowa wyplata z DOWOLNEGO
    > bankomatu w kraju. Jako, ze ja gotowke wyplacam przewaznie raz na
    > miesiac (do placenia uzywam KK, wiec gotowki potrzebuje przewaznie
    > awaryjnie do placenia w malych sklepach albo na jakims klubie) to dla
    > mnie takie rozwiazanie jest idealne.

    No więc właśnie ja widziałem same korzyści przy porównaniu TOiP, stąd wydało
    mi się to podejrzane - stąd szukałem haczyka. :) Jeśli faktycznie da się
    większość lub wszystkie rzeczy w oddziale załatwić, to tym lepiej dla
    mnie.

    Dziękuję wszystkim za informacje. :)

    --
    Wojciech Bancer

  • 12. Data: 2007-11-22 21:22:07
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    Marcin Mokrzycki napisał(a):

    [...]

    > Z różnic, poza opłatami (co akurat można łatwo sprawdzić w TOiP), kojarzy
    > mi się, że do CitiOne Direct nie ma papierowych wyciągów.

    No - to akurat można zaliczyć na plus. :)

    > Ponadto może być jeszcze różnica w oprocentowaniu rachunku.

    Oprocentowanie RORów jest chyba nieistotne. :) Przynajmniej dla mnie.
    A wolną gotówkę zwykłem inwestować w coś co przynosi większą stopę
    zwrotu (np. w swoją firmę ;).

    --
    Wojciech Bancer

  • 13. Data: 2007-11-25 00:34:23
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    > Jestem zainteresowany otwarciem sobie rachunku CitiOne Direct. Po
    > przejrzeniu stron banku nie umiem się jednak doczytać w czym owe
    > konto jest gorsze od CitiKonta. Czy jakieś funkcjonalności są
    > niedostępne? Albo inaczej - gdzie jest haczyk?

    CitiOne Direct - nie może być kontem wspólnym. I konta wspólnego
    CitiOne/CitiKonto nie można przekształcić w CitiOne Direct :(((

    k.

  • 14. Data: 2007-11-25 10:26:38
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    kashmiri napisał(a):

    > CitiOne Direct - nie może być kontem wspólnym. I konta wspólnego
    > CitiOne/CitiKonto nie można przekształcić w CitiOne Direct :(((

    To niedobrze... zwłaszcza, że regulamin w internecie, podlinkowany do oferty
    CitiOne Direct twierdzi inaczej. A pełnomocników można ustalić, czy też nie
    da rady? :>

    --
    Wojciech Bancer

  • 15. Data: 2008-02-18 21:38:41
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

> [...]
    > niedostępne? Albo inaczej - gdzie jest haczyk?

    CitiOne Direct nie może być kontem wspólnym.

    Dlatego musieliśmy zostać przy CitiKoncie...

    k.