  • 11. Data: 2007-08-29 20:14:47
    Temat: Re: Citibank - KK dla studentów
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 29 Sie, 21:57, cinnek <c...@W...com> wrote:

    > Czy tabela opłat i prowizji jest taka sama jak dla kart silver
    > wydawanych na zwykłych zasadach?
    >
    > --
    > cinnek

    O wlasnie - podepne sie z pytaniem - czy typowe KK (za wyjatkiem
    Money.pl) maja naliczana i oplate roczna i oplate miesieczna?

  • 12. Data: 2007-08-29 20:24:06
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Gostecka pisze:

    > ul. Legnicka 51-53

    Kłatro ? :) Zajadę jutro z dowodem osobistym ;)
    O Której można i kogo prosić ? :)

    --
    Rafał "SP" Gil
    6008

  • 13. Data: 2007-08-29 22:38:08
    Od: "ania" <aniamh_ #usun ~!_...@e...pl #>

    Użytkownik "Gostecka"

    > jesli chcesz kk to podejdz do bz wbk, pod warunkiem ze studiujesz na
    > panstwowej uczelni to ci taka karte dadza z limitem 1500

    a pozniej gdzies pojedzie na wakacje, a wybek ja zablokuje, bo wyda inna -
    "lepsza" a na tych wakacjach bedzie placil w naturze
    tylko nie wybek... po killu latach mam dosc - tak sie zmienilo na minus, ze
    pobili nawet sziti z okresu przejecia banku handlowego

    --
    ania

  • 14. Data: 2007-08-30 09:06:53
    Od: Karol <a...@d...pl>

    Dnia Wed, 29 Aug 2007 21:21:20 +0200, Gostecka napisał(a):

    > jesli chcesz kk to podejdz do bz wbk, pod warunkiem ze studiujesz na
    > panstwowej uczelni to ci taka karte dadza z limitem 1500

    Jak wyglądają opłaty za używanie, wydanie?
    --
    Pozdrawiam,
    Karol

  • 15. Data: 2007-08-30 17:41:39
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 29 Aug 2007 21:30:51 +0200, Gostecka <d...@e...pl> wrote:

> [...]
    <ciach>
    >a jesli jestes z wrocka to najlepiej do mnie do oddzialu;p

    A jak rozmawiasz z klientem to zanim mu odpowiedz powtarzasz słowo w
    słowo wszystko to, co powiedział?

    (po ludzku: tnij cytaty!)
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 16. Data: 2007-08-30 18:00:43
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@g...com>

    O wlasnie - podepne sie z pytaniem - czy typowe KK (za wyjatkiem
    Money.pl) maja naliczana i oplate roczna i oplate miesieczna?

    karta bezpłatna do czasu ukończenia studiów - potwierdzając dane w
    dziekanacie, Citi dostaje prognozowany rok ukończenia ;)

  • 17. Data: 2007-08-30 18:02:50
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@g...com>

    > Jak wyglądają opłaty za używanie, wydanie?
    > --
    Citi potiwerdzając dane studenta w dziekanacie, dostaje prognozowany rok
    ukończenia studiów.

    po moich perypetiach z agentką Citi i rozmowach z jej przełożonym, karta
    jest bezpłatna 'do końca życia', ale to inna historia ;)

  • 18. Data: 2007-08-30 19:33:03
    Od: Karol <a...@d...pl>

    Dnia Thu, 30 Aug 2007 20:02:50 +0200, Marcin Kubiczek napisał(a):

    > po moich perypetiach z agentką Citi i rozmowach z jej przełożonym, karta
    > jest bezpłatna 'do końca życia', ale to inna historia ;)

    Chodziło mi w sumie o kartę BZWBK, ale skoro tak, to w październiku się
    rozejrzę za stanowiskiem Citibanku na moim wydziale :)
    --
    Pozdrawiam,
    Karol