  • 11. Data: 2011-12-20 22:16:54
    Temat: Re: Citibank KK kredytowa - nie mogę zapłacić kartą w internecie?
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 20 Dec 2011 15:14:07 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

    > Ale nie czasem w BZWBK? Też mi kiedyś tam wyłączyli. W Citi próbowałem i
    > Pan do mnie zadzwonił i powiedział, że technicznie nie ma takiej
    > możliwości.

    Kłamał. Ja zadzwoniłem, bo im ta super usługa padła i nie mogłem wykonać
    transakcji. No to wyłaczyli i już :D

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 12. Data: 2011-12-20 22:26:04
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 20 Dec 2011 23:16:54 +0100, Adam Płaszczyca napisał(a):

    > Kłamał. Ja zadzwoniłem, bo im ta super usługa padła i nie mogłem wykonać
    > transakcji. No to wyłaczyli i już :D

    I to się zgadza. Mogą to wyłączyć ale tylko na 3 transakcje, po których,
    już nie pamiętam, albo się samo włącza albo partyline trzeba zaliczyć.

    Xenocide

  • 13. Data: 2011-12-20 23:40:39
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    xbartx <b...@h...net> wrote:

    > I to się zgadza. Mogą to wyłączyć ale tylko na 3 transakcje, po których,
    > już nie pamiętam, albo się samo włącza albo partyline trzeba zaliczyć.

    U mnie wyłączyli na stałe (nie tyle na moją prośbę, co z powodu awarii
    - smsy nie dochodziły).

    a.

  • 14. Data: 2011-12-21 08:35:49
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    w...@a...pl (Wemif) wrote on 2011-12-20_17:05

    > Potwierdzam, też nie dostaję kodów sms. Mieli w Citi jakąś awarię kodów
    > (nie dochodziły na czas), zadzwoniłem wtedy do nich (ponad miesiąc temu)
    > przeprosili i od tego czasu nie było żadnego smsa, a płaciłem
    > wielokrotnie, po niektórych transakcjach dzwonili aby potwierdzić
    > telefonicznie.
    >
    > a.

    Potwierdzam, też wywalczyłem.

    witrak()

  • 15. Data: 2011-12-21 08:37:24
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    w...@a...pl (Wemif) wrote on 2011-12-21_0:40

    > U mnie wyłączyli na stałe (nie tyle na moją prośbę, co z powodu awarii
    > - smsy nie dochodziły).

    Prawie na stałe - do czasu naprawienia - wtedy mają dzwonić.

    witrak()

  • 16. Data: 2011-12-21 10:20:17
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 20 Dec 2011 23:40:39 +0000, Wemif napisał(a):

    > U mnie wyłączyli na stałe (nie tyle na moją prośbę, co z powodu awarii -
    > smsy nie dochodziły).

    Hmmm czyli jakbym zmienił nr telefonu na jakiś stacjonarny to
    prawdopodobnie wyzwoliłbym się od tego 3DS ;)

    --
    xbartx

  • 17. Data: 2011-12-21 10:34:29
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    xbartx <b...@h...net> wrote on 2011-12-21_11:20

    > Hmmm czyli jakbym zmienił nr telefonu na jakiś stacjonarny to
    > prawdopodobnie wyzwoliłbym się od tego 3DS ;)

    Skąd ! TP doręcza głosowo SMSy.

    witrak()

  • 18. Data: 2011-12-21 13:03:49
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 21 Dec 2011 11:34:29 +0100, witrak() napisał(a):

    > Skąd ! TP doręcza głosowo SMSy.

    No ale nie zawsze stacjonarny telefon mogę mieć przy sobie - czy nie ma
    takiej opcji i mogę płacić w sieci kk Citi tylko w pobliżu telefonu
    stacjonarnego TP oczywiście ;)

    --
    xbartx

  • 19. Data: 2011-12-21 20:20:53
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 20 Dec 2011 22:26:04 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

    > I to się zgadza. Mogą to wyłączyć ale tylko na 3 transakcje, po których,
    > już nie pamiętam, albo się samo włącza albo partyline trzeba zaliczyć.

    Wyłaczyli na stałe.

    --
    _______/ /_ GG: 3524356