  • 11. Data: 2011-05-11 19:36:45
    Temat: Re: Citibank MasterCard World - pytanie o zmianę limitu transakcji gotówkowych
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Sławek <s...@g...pl> writes:

    > Użytkownik "Kamil "Jońca"" napisał w wiadomości grup

    > A czy terminal na poczcie w zamian za obciążenie karty wydaje ci jakiś
    > towar?

    No, znaczki :P
    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 12. Data: 2011-05-11 19:47:37
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:

    > To w takim wypadku chyba jednak lepiej, żeby limit był dodani, bo
    > delikwent może nie uwierzyć, że podałeś prawdziwy pin. :-)

    Bankomat przyjmie pin i powie, ze brak srodkow, a nie bledny pin.

    a.

  • 13. Data: 2011-05-11 19:50:13
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Sławek <s...@g...pl> wrote:

    > A czy terminal na poczcie w zamian za obciążenie karty wydaje ci jakiś
    > towar?
    > Odp.: gotówkowe

    Koperty, kartony, startery jakichs sieci. A mimo wszystko gotowkowe.

    a.

  • 14. Data: 2011-05-11 20:19:43
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Koperty, kartony, startery jakichs sieci. A mimo wszystko gotowkowe.

    terminal nie sluzy do platnosci, tylko wydania gotowki, za ktora mozna
    zakupic cokolwiek, albo nie zakupic niczego
    to sa dwie osobne operacje, ktore funkcjonalnie mozna polaczyc i nic poza
    tym

  • 15. Data: 2011-05-11 21:35:44
    Od: Dąbrowski <n...@a...pl>

    W dniu 2011-05-11 19:43, Przemyslaw Prytek pisze:
    > Witam!
    >
    > Czy naprawdę nie da się zmienić limitu transakcji gotówkowych (tak
    > stwierdził konsultant na infolinii)?
    > Czy
    > wszystkie karty kredytowe tak mają, czy też w innych bankach nie ma z
    > tym żadnego problemu?

    Mając Visę Clasic z mBanku możesz przez internet dowolnie ustawić limity
    praktycznie wszystkiego. Transakcje tak kwotowo jak i ilościowo.

  • 16. Data: 2011-05-12 03:36:41
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 11 May 2011 21:14:17 +0200, mx napisał(a):

    > Od karty też wiele zależy.

    Od karty zależy tylko tyle, że może mieć operacje gotówkowe bez prowizji,
    ale to akurat niespecjalnie tyczy się kredytówek.

    AK

  • 17. Data: 2011-05-12 03:37:57
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 11 May 2011 21:08:24 +0200, Sławek napisał(a):

    > A czy terminal na poczcie w zamian za obciążenie karty wydaje ci jakiś
    > towar?

    To za usługi nie można już płacić kartą?

    AK

  • 18. Data: 2011-05-12 09:16:05
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 11 May 2011 10:43:17 -0700 (PDT), Przemyslaw Prytek napisał(a):
    > Czy naprawdę nie da się zmienić limitu transakcji gotówkowych (tak
    > stwierdził konsultant na infolinii)? Dowiedziałem się, że tego limitu
    > nie można zmienić i właściwe to jest kilkukrotnie wyższy od limitu

    Niestety sie nie da - ci debile z citibanku po prostu chca, by ich klientow
    okradano :(
    Jeszcze idiota na infolinii, na moje stwierdzenie ze w takim razie beda
    mniejsze obroty bo ich karte bede stosowal wylacznie do platnosci online
    zapytal sie "to pan sie boi zwyklych transakcji a nie boi internetu?" :)

    Moze kiedys ich zycie zmusi do wprowadzenia mozliwosci blokady transakcji
    gotowkowych - ale niestety w momencie gdy na swoje karty wsadzili te syfne
    chipy, jedynym sensownym ruchem jest zlikwidowanie karty citibanku :(

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 19. Data: 2011-05-12 09:26:30
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

> [...]
    > mniejsze obroty bo ich karte bede stosowal wylacznie do platnosci online
    > zapytal sie "to pan sie boi zwyklych transakcji a nie boi internetu?" :)

    Dlatego tez nie używam , leży i się kurzy. Limitów wyrabiac nie muszę, bo
    podobno na zawsze bezpłatna. Poza tym z jej uzytkowania nie ma żadnych
    profitów., cashbacków itp. Jest to moja karta baaaaaaaaaaaaaaaardzo
    rezerwowa. Na samym końcu kolejki.

    wiatrak

  • 20. Data: 2011-05-12 09:31:27
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 12 May 2011 09:16:05 +0000, Jacek Osiecki napisał(a):

    > niestety w momencie gdy na swoje karty wsadzili te syfne chipy, jedynym
    > sensownym ruchem jest zlikwidowanie karty citibanku

    Nie bój się, chip nie gryzie, kury też nie przestały się nieść odkąd
    pojawiły się na kartach ;-)

    --
    :-) Olgierd
    Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl