  • 1. Data: 2002-03-11 17:34:26
    Temat: Citibank Online
    Od: "Krzysztof Kujawski" <k...@o...pl>

    Jezeli ktos ma lub mial problem to na wszelki wypadek, w ponizszym linku,
    http://homepl.cd.citibank.pl/HomeBanking/...........
    ......w przypadku braku
    reakcji zmieniamy
    1. http na https
    2. a homepl na home1pl lub home2pl

    Pozdrawiam
    Krzysiek

    Informacja uzyskana na Citiphone

  • 2. Data: 2002-03-11 18:11:43
    Temat: Re: Citibank Online
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Zabawna sprawa , ponieważ problem istnieje już któryś dzień z rzędu, dzisiaj
    byłem w oddziale i zgłosiłem problem to panienka zrobiła gały i powiedziała
    żebym sobie sprawdził komputer bo nikt nie zgłasza błedu. Straciłem kilka
    godzin grzebiąc w przeglądarce i zadzwoniłem do citiphone , po krótkiej
    konsternacji podali mi też ten sposób. Podziękowałem i żegnając się
    zasugerowałem aby poprawili skrót bo pewnie ludzie mają problemy, panienka
    odpowiedziała że w PRZYSZŁOŚCI WEZMĄ MOJĄ UWAGĘ POD ROZWAGĘ!!!! Może to spis
    użytkowników internetu aby każdy zadzwonił do citiphone i poprawił statystykę
    albo co ??? Może mają kase za impulsy za linie ????

  • 3. Data: 2002-03-11 18:12:11
    Od: <p...@p...onet.pl>

  • 4. Data: 2002-03-12 08:24:08
    Od: "Janusz Sokołowski" <j...@s...pl>

> [...]
    powiedziała
    > żebym sobie sprawdził komputer bo nikt nie zgłasza błedu. Straciłem kilka

    To chyba jej nikt nie zgłaszał. Ale fakt to jest Citi - synonim najgorszego
    banku. Siedzę w pracy z kumplem biurko obok biurka. Jemu nie chciało się
    CitiOnline otworzyć, więc zadzwonił. Pani przyjęła, oczywiście powiedziała,
    że to wina jego komputera i już . Ma próbować. Po paru minutach zadzwoniłem
    ja, i też powiedziałem, że są kłopoty z ich systemem. Co powiedziała
    panienka ? - oczywiście że nikt nie zgłaszał i to jest mój problem. Ręce
    opadają Jedynie to miałem satysfakcję, jak ją przytkało, gdy powiedziałem
    żeby sobie krzyknęła po sali kto przed pięcioma minutami do nich dzwonił w
    tej samej sprawie, bo kolega siedzi obok, słucha i go trzęsie na takie
    kłamstwa.
    Eh tylko tyle.

    Pozdrawiam
    Janusz