-
1. Data: 2004-10-21 11:09:23
Temat: Citibank Online - coraz gorzej
Od: "Daniel M.J." <q...@c...pbz_ROT_XIII>
Z jednej strony cos tam dodaja, poprawiaja, a z drugiej ograniczaja.
Bowiem informacja na ich stronach glosi "W związku z nocnym przetwarzaniem
danych lokaty możesz zakładać w Citibank Online w godzinach 8:00-23:00".
Osobiscie jednak nie udalo mi sie kilkakrotnie zalozyc lokat juz o godz.
22:45-22:50, co tez zglosilem niezwlocznie. Odpowiedzieli, ze w godzinach
22:30-23:30 ma miejsce nocne przetwarzanie, ktore trwa okolo 30 minut (widac
nie zaczyna sie zbyt regularnie, albo trwa dluzej), wiec lokaty de facto
mozna zakladac do 22:30.
Tak tylko informuje, jesli komus sie przyda ta informacja.
Daniel
--
"Architekci to ograniczone istoty. Podczas projektowania obiecuja
cos niezwyklego, a zawsze wychodzi im po prostu bank."
-- G. Kopaczewski "Global Nation. Obrazki z czasow popkultury"
Moja strona - http://www.danieljablonski.w.pl
-
2. Data: 2004-10-21 11:11:47
Temat: Re: Citibank Online - coraz gorzej
Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
Daniel M.J. <q...@c...pbz_ROT_XIII> wrote:
> Tak tylko informuje, jesli komus sie przyda ta informacja.
glupie jest, ze lokaty przezinternet juz zerwac sie nie da... Trzeba
dzwonic lub isc do placowki
--
Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich
oferty!
-
3. Data: 2004-10-21 11:15:15
Temat: Re: Citibank Online - coraz gorzej
Od: "Daniel M.J." <q...@c...pbz_ROT_XIII>
Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> w wiadomości
(in msg) news:cl85i7$721$1@news.onet.pl napisał/a (wrote):
> glupie jest, ze lokaty przezinternet juz zerwac sie nie da... Trzeba
> dzwonic lub isc do placowki
Zgadza sie. To tez.
Daniel
--
"Architekci to ograniczone istoty. Podczas projektowania obiecuja
cos niezwyklego, a zawsze wychodzi im po prostu bank."
-- G. Kopaczewski "Global Nation. Obrazki z czasow popkultury"
Moja strona - http://www.danieljablonski.w.pl
-
4. Data: 2004-10-21 11:39:19
Temat: Re: Citibank Online - coraz gorzej
Od: _ValteR_ <s...@n...thx>
*Michał 'Amra' Macierzyński* wrote in <news:cl85i7$721$1@news.onet.pl>
:
> Daniel M.J. <q...@c...pbz_ROT_XIII> wrote:
>> Tak tylko informuje, jesli komus sie przyda ta informacja.
>
> glupie jest, ze lokaty przezinternet juz zerwac sie nie da... Trzeba
> dzwonic lub isc do placowki
Głupi jest cały ten Citibank Online - już Handlobank miał lepszy
serwis (stare dobre czasy).
Najgłupsze czego doświadczyłem w Citi to zamykanie konta. Podpisałem
sie pod dyspozycją zamknięcia (pani za ladą chyba 10 razy przełączała
się między 3 działającymi aplikacjami zeby to zrobic) i już myślałem
że to koniec.... a wtedy zobaczyła że miałem zdefiniowane szablony
przelewów i... następny formularz (+10 min) żeby je skasować. Ku...a
przecież to bez sensu bo zgłosiłem chęć całkowitego rozstania się na
dyspozycji zamknięcia konta - dla nich nie było to logiczne.
Chyba 30 min. im to zajęło - większość czasu to grzebanie w tych ich
badziewnych aplikacjach. Burdello nie z tego ziemios.
--
Najlepsza definicja człowieka: niewdzięczny dwunóg.
-
5. Data: 2004-10-21 14:50:39
Temat: Re: Citibank Online - coraz gorzej
Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>
Użytkownik _ValteR_ napisał:
> Chyba 30 min. im to zajęło - większość czasu to grzebanie w tych ich
> badziewnych aplikacjach. Burdello nie z tego ziemios.
Potwierdzam. Dlugo trwa zamkniecie konta ( w moim przypadku to bylo
jakies 40 minut ). Zamykalem konto walutowe, zlotowkowe, oddzielne
papiery dla kazdego zleceinia stalego, oddzielne papiery dla kazdego
zdefiniowanego zlecenia w Citi online [ a troche ich bylo ] ). Ogolnie
za duzo tych papierow, ale za to wszystko przebieglo milo i kompetentnie.
pozdrawiam
--
Mithos
mithos(at)op.No.More.Spam.polska
GG 3442873
-
6. Data: 2004-10-22 05:09:41
Temat: Re: Citibank Online - coraz gorzej
Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>
Dnia Thu, 21 Oct 2004 16:50:39 +0200, Mithos
<m...@o...No.More.Spam.polska> napisał:
> Potwierdzam. Dlugo trwa zamkniecie konta ( w moim przypadku to bylo
> jakies 40 minut ). Zamykalem konto walutowe, zlotowkowe, oddzielne
> papiery dla kazdego zleceinia stalego, oddzielne papiery dla kazdego
> zdefiniowanego zlecenia w Citi online [ a troche ich bylo ] ). Ogolnie
> za duzo tych papierow, ale za to wszystko przebieglo milo i kompetentnie.
>
Zamknięcie konta via CitiPhone. Czas ok 15 min, z czego 10 min
przkonywanie abym nie zamykał i kuszenie promocjami. Wbrew sugestiom
czlonków grupy konto zamkniete ;-) Jedno z milszych zamknięć.
--
JaKi
:Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy on się kończy,
tutaj się umiera powracając na 'wolność':
-
7. Data: 2004-10-22 06:48:29
Temat: Re: Citibank Online - coraz gorzej
Od: "Seba" <b...@N...gazeta.pl>
Daniel M.J. <q...@c...pbz_ROT_XIII> napisał(a):
> Z jednej strony cos tam dodaja, poprawiaja, a z drugiej ograniczaja.
>
> Bowiem informacja na ich stronach glosi "W związku z nocnym przetwarzaniem
> danych lokaty możesz zakładać w Citibank Online w godzinach 8:00-23:00".
> Osobiscie jednak nie udalo mi sie kilkakrotnie zalozyc lokat juz o godz.
> 22:45-22:50, co tez zglosilem niezwlocznie. Odpowiedzieli, ze w godzinach
> 22:30-23:30 ma miejsce nocne przetwarzanie, ktore trwa okolo 30 minut (widac
> nie zaczyna sie zbyt regularnie, albo trwa dluzej), wiec lokaty de facto
> mozna zakladac do 22:30.
>
> Tak tylko informuje, jesli komus sie przyda ta informacja.
>
Konkluzja jesdt jedna - jeśli masz coś załatwic w Citi - dzwoń do Citiphone
lub rób sam przez Citibank Online (poza oczywiście czynnościami, które muszą
być wykonane w oddziale - wpłata/wypłata większej kwoty gotówki). Sam co
prawda mam nienajgorsze doświadczenia z oddziałami, ale byłem tam raptem 4
razy (otworzyć rachunek i kilka razy odebrać jakiś prezenty za lokaty, bardzo
ładne portfele i walkman). Zalety korzystania z Citiphone - szybka, rzeczowa
obsługa (chyba że trafisz na nową osobę, to rozmowa niestety ciągnie się
niemiłosiernie), wszystkie rozmowy są nagrywane - podstawa jakiejkolwiek
reklamacji, w oddziale usłyszysz głupoty od pracownika, a on się potem może
tego wyprzeć - w Cphone nie ma takiej szansy - jeśli coś usłyszysz, to słowo
musi być dotrzymane.
A co do Citibank Online - imo jest coraz lepiej, coraz bardziej
funkcjonalnie. Jesli chodzi o brak dostepnosci do niektorych funkcji w
godzinach 22:30 - 7-8:00 rano to żadna nowość, w Citiphone tez nie ma dostepu
do historii rachunku czy sald na kontach, w zaleznosci od tego jak przebiega
wspomnianie wczesniej przetwarzanie danych. To jest niestety wada systemów
batchowych, ze musi byc okres braku pelnej funcjonalnosci. W CBOL brakuje mi
rowniez wspomnianej przez Michala mozliwosci zrywania lokat, a poza tym
zmiany limitu wyplaty z kart Maestro ( w mBanku jest to super rozwiązane)
pozdrawiam
Seba
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
8. Data: 2004-10-22 07:20:36
Temat: Re: Citibank Online - coraz gorzej
Od: "Ciekawy" <c...@p...pl>
> Głupi jest cały ten Citibank Online - już Handlobank miał lepszy
> serwis (stare dobre czasy).
Dokladnie - Handlobank byl jak najbardziej OK.
Jak czytam to wszystko to utwierdzam sie tylko w przekonaniu, ze bardzo
dobrze zrobilem rezygnujac z konta w momencie przepotwarzenia sie Handlowego
w CITI... :))
-
9. Data: 2004-10-22 12:44:18
Temat: Re: Citibank Online - coraz gorzej
Od: _ValteR_ <s...@n...thx>
*Seba* wrote in <news:claaft$fqe$1@inews.gazeta.pl> :
> A co do Citibank Online - imo jest coraz lepiej, coraz bardziej
> funkcjonalnie. Jesli chodzi o brak dostepnosci do niektorych funkcji w
Chyba nie używasz od początku....
Jedyne zmiany jakie wprowadzili to:
-zmiana Handlonet na Citibank Online (bleeeeeeee - spadek
funkconalności o połowę)
-kompilacja citi online z serwisem informacyjnym (nawet wyglądu nie
zmienili - wpakowali staroć w ramkę)
-cofnięcie zmian z punktu wyżej
I dalej żadnych tokenów, czy haseł jednorazowych w czasie gdy są
ulubionym celem hakerów.
--
Im lepiej poznaję ludzi, tym bardziej kocham zwierzęta.
-
10. Data: 2004-10-22 12:48:14
Temat: Re: Citibank Online - coraz gorzej
Od: _ValteR_ <s...@n...thx>
*Ciekawy* wrote in <news:clacg0$2jkr$1@news2.ipartners.pl> :
> dobrze zrobilem rezygnujac z konta w momencie przepotwarzenia sie Handlowego
> w CITI... :))
No, niezapomniane wrażenia po tym jak musiałem _zmusić_ panią w
"okienku" do wykonania przelewu (ucieczka z kasą, a zostałem z 50PLN w
kieszeni :) - jak usłyszałem że powinienem zadzwonić na Citiphone to
mało ich tam nie zajebałem...
Wtedy to był niezły burdel.......
--
Mężczyzna zakochuje się tak jakby spadał ze schodów - to po prostu
wypadek.