eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitibank Online - coraz gorzej
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 20

  • 11. Data: 2004-10-22 13:59:46
    Temat: Re: Citibank Online - coraz gorzej
    Od: "Seba" <b...@N...gazeta.pl>

    Jesli chodzi o brak dostepnosci do niektorych funkcji w
    >
    > Chyba nie używasz od początku....
    >
    > Jedyne zmiany jakie wprowadzili to:
    > -zmiana Handlonet na Citibank Online (bleeeeeeee - spadek
    > funkconalności o połowę)
    > -kompilacja citi online z serwisem informacyjnym (nawet wyglądu nie
    > zmienili - wpakowali staroć w ramkę)
    > -cofnięcie zmian z punktu wyżej
    >
    > I dalej żadnych tokenów, czy haseł jednorazowych w czasie gdy są
    > ulubionym celem hakerów.
    >
    >

    uzywam CBOL od poczatku, nie uzywalem handlonetu wiec nie mam porownania. Od
    wdrozenia CBOL (a wlasciwie Citidirect, bo tak sie pierwotnie nazywal, teraz
    Citidirect to suluga dla korporacji i duzych firm) zmienilo sie duzo, jesli
    nie widzisz tych zmian to wynika ze sam go nie uzywales od poczatku...
    A jakie zabezpieczenia mial handlonet ?? czyzby token ?

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 12. Data: 2004-10-22 14:50:10
    Temat: Re: Citibank Online - coraz gorzej
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Seba* wrote in <news:clb3oi$61b$1@inews.gazeta.pl> :

    > ..... zmienilo sie duzo, jesli
    > nie widzisz tych zmian to wynika ze sam go nie uzywales od poczatku...

    używałem w mniejszym stopniu od fuzji. Te zmiany to kosmetyka.
    Ogłaszają kolejne rewolucyjne zmiany - a to tylko korporacyjny bełkot.

    > A jakie zabezpieczenia mial handlonet ?? czyzby token ?

    Wtedy o ile pamietam to cała bankowość internetowa była w powijakach.
    Handlonet pozwalał za to wybrać AFAIR 3 profile dostępu. Ale
    handlonetu już nie ma... Za to jest "wspaniały" CBOL, który ciągle ma
    mniejszą funkcjonalność niż tamten od początku.


    --
    "Nie nadużyłem alkoholu. To tylko cały świat jest 3 kieliszki do
    tyłu." - Humprey Bogart


  • 13. Data: 2004-10-22 16:25:05
    Temat: Re: Citibank Online - coraz gorzej
    Od: "Seba" <b...@N...gazeta.pl>


    > > ..... zmienilo sie duzo, jesli
    > > nie widzisz tych zmian to wynika ze sam go nie uzywales od poczatku...
    >
    > używałem w mniejszym stopniu od fuzji. Te zmiany to kosmetyka.
    > Ogłaszają kolejne rewolucyjne zmiany - a to tylko korporacyjny bełkot.

    zeby nie byc goloslownym - początkowo CBOL umozliwial w zasadzie tylko
    przelewy zwykle (z biezaca data) i krótka hisotrię transakcji (3 m-ce), od
    tamtej pory dodano :
    przelewy z datą przyszłą, zlecenia stale, lokaty terminowe, przelewy
    zbiorcze, wyszukiwanie transakcji, mozliwosc pobrania historii transakcji w
    formacie xls i pdf, okresowe bilanse na koncie, przewalutowania, edycja
    odbiorcow (wczesniej mozna bylo tylko skasowac odbiorce), podłączenie do CBOL
    kont firmowych...
    tyle mi przyszło do głowy w ciągu 3 minut. zmian było dużo więcej - to nie
    jest kosmetyka




    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 14. Data: 2004-10-22 18:38:34
    Temat: Re: Citibank Online - coraz gorzej
    Od: "Daniel M.J." <q...@c...pbz_ROT_XIII>

    Seba <b...@N...gazeta.pl> w wiadomości (in msg)
    news:clb3oi$61b$1@inews.gazeta.pl napisał/a (wrote):
    > porownania. Od wdrozenia CBOL (a wlasciwie Citidirect, bo tak sie
    > pierwotnie nazywal, teraz Citidirect to suluga dla korporacji i duzych

    Tylko ze chyba jedyne, co laczylo oba systemy to nazwa. CitiDirect jest
    znacznie bardziej rozbudowany niz CbOL, ma znacznie wieksze wymagania, no i
    tokeny.

    Daniel

    --
    "Architekci to ograniczone istoty. Podczas projektowania obiecuja
    cos niezwyklego, a zawsze wychodzi im po prostu bank."
    -- G. Kopaczewski "Global Nation. Obrazki z czasow popkultury"
    Moja strona - http://www.danieljablonski.w.pl


  • 15. Data: 2004-10-22 18:40:48
    Temat: Re: Citibank Online - coraz gorzej
    Od: "Daniel M.J." <q...@c...pbz_ROT_XIII>

    Seba <b...@N...gazeta.pl> w wiadomości (in msg)
    news:claaft$fqe$1@inews.gazeta.pl napisał/a (wrote):
    > Konkluzja jesdt jedna - jeśli masz coś załatwic w Citi - dzwoń do
    > Citiphone lub rób sam przez Citibank Online

    Akurat mialem inne doswiadczenia. Jakis niedoinformowany pracownik Citiphone
    stwierdzil, ze nie mozna zmienic daty wystawiania wyciagu z karty, a w
    oddziale okazalo sie, ze mozna.

    > Zalety korzystania z Citiphone - szybka, rzeczowa obsługa (chyba że

    Ale wada: kosztuje. Moze niewiele, ale w sytuacji stalych lacz internetowych
    to jednak koszt dodatkowy.

    > coraz bardziej funkcjonalnie. Jesli chodzi o brak dostepnosci do
    > niektorych funkcji w godzinach 22:30 - 7-8:00 rano to żadna nowość, w


    Nie chodzilo o fakt niedostepnosci, tylko o bledna informacje w serwisie.

    Daniel

    --
    "Architekci to ograniczone istoty. Podczas projektowania obiecuja
    cos niezwyklego, a zawsze wychodzi im po prostu bank."
    -- G. Kopaczewski "Global Nation. Obrazki z czasow popkultury"
    Moja strona - http://www.danieljablonski.w.pl


  • 16. Data: 2004-10-22 19:29:59
    Temat: Re: Citibank Online - coraz gorzej
    Od: "Seba" <b...@b...gazeta.pl>


    Użytkownik "Daniel M.J." <q...@c...pbz_ROT_XIII> napisał w wiadomości
    news:clbk3p$3eo$1@news.onet.pl...
    > Seba <b...@N...gazeta.pl> w wiadomości (in msg)
    > news:clb3oi$61b$1@inews.gazeta.pl napisał/a (wrote):
    > > porownania. Od wdrozenia CBOL (a wlasciwie Citidirect, bo tak sie
    > > pierwotnie nazywal, teraz Citidirect to suluga dla korporacji i duzych
    >
    > Tylko ze chyba jedyne, co laczylo oba systemy to nazwa. CitiDirect jest
    > znacznie bardziej rozbudowany niz CbOL, ma znacznie wieksze wymagania, no
    i
    > tokeny.
    >
    > Daniel
    >
    przeciez napisalem, ze to są dwa różne systemy, a różnice między nimi znam,
    bo obsługuję obydwa



  • 17. Data: 2004-10-22 19:35:07
    Temat: Re: Citibank Online - coraz gorzej
    Od: "Seba" <b...@b...gazeta.pl>


    > Akurat mialem inne doswiadczenia. Jakis niedoinformowany pracownik
    Citiphone
    > stwierdzil, ze nie mozna zmienic daty wystawiania wyciagu z karty, a w
    > oddziale okazalo sie, ze mozna.
    był okres, że nie było możliwości zmiany tego terminu - od ok. 4 lat temu
    masz do wyboru zdaje sie 4 terminy, kiedy mogą wystawiać się wyciągi (poza
    kartą Elle, bo tu są chyba tylko2 terminy ). Ale zgadzam sie, ze trafiles na
    nowego - zwykle w Citiphone wiedza więcej niż w oddzialach

    >Zalety korzystania z Citiphone - szybka, rzeczowa obsługa
    > Ale wada: kosztuje. Moze niewiele, ale w sytuacji stalych lacz
    internetowych
    > to jednak koszt dodatkowy.
    ale nie jest to usługa obowiązkowa - mozesz z niej zrezygnowac

    > Nie chodzilo o fakt niedostepnosci, tylko o bledna informacje w serwisie.
    nie moze byc stałych godzin batch'a, bo nie jest to proces całkowicie
    autonomiczny - jego start jest uzależniony od zakończenia wszelkich innych
    dziannych procesów (przetwarzań w mniejszych systemach, księgowań itp.) a
    jego długość zależy od ilości danych do przetworzenia z danego okresu - to
    chyba oczywiste



  • 18. Data: 2004-10-22 20:35:26
    Temat: Re: Citibank Online - coraz gorzej
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Seba* wrote in <news:clbc91$9sk$1@inews.gazeta.pl> :

    > przelewy z datą przyszłą, zlecenia stale, lokaty terminowe, przelewy
    > zbiorcze, wyszukiwanie transakcji, mozliwosc pobrania historii transakcji w
    > formacie xls i pdf, okresowe bilanse na koncie, przewalutowania, edycja
    > odbiorcow (wczesniej mozna bylo tylko skasowac odbiorce), podłączenie do CBOL
    > kont firmowych...

    Czyli połowa tego co dodali to już było w handlonecie przed fuzją.
    Więc nie zmiany a raczej naprawa tego co spieprzyli za kadencji tępego
    hindusa (do tego tchórza co nie potrafił wtedy nawet przeprosić
    klientów).

    Acha, a zrywanie lokat w czasie rzeczywistym jest już?

    --
    Im lepiej poznaję ludzi, tym bardziej kocham zwierzęta.


  • 19. Data: 2004-10-23 09:24:57
    Temat: Re: Citibank Online - coraz gorzej
    Od: "Daniel M.J." <q...@c...pbz_ROT_XIII>

    Seba <b...@b...gazeta.pl> w wiadomości (in msg)
    news:clbneg$ko6$1@inews.gazeta.pl napisał/a (wrote):

    > >Zalety korzystania z Citiphone - szybka, rzeczowa obsługa
    > ale nie jest to usługa obowiązkowa - mozesz z niej zrezygnowac

    Wlasnie w tym sek, ze nie mozna, bo juz probowalem.

    >> Nie chodzilo o fakt niedostepnosci, tylko o bledna informacje w serwisie.
    > nie moze byc stałych godzin batch'a, bo nie jest to proces całkowicie

    Jednak dokladnie wskazac, kiedy na pewno bedzie mozna owe lokaty zakladac, a
    kiedy byc moze juz nie. Co mnie jako klienta obchodzi jakies przetwarzanie?
    Mam zgadywac kiedy sie odbywa, a kiedy jeszcze nie? Bez przesady. Niech
    wpisza najwczesniejsza godzine i wszystko bedzie jasne i oczywiste.

    Daniel

    --
    "Architekci to ograniczone istoty. Podczas projektowania obiecuja
    cos niezwyklego, a zawsze wychodzi im po prostu bank."
    -- G. Kopaczewski "Global Nation. Obrazki z czasow popkultury"
    Moja strona - http://www.danieljablonski.w.pl


  • 20. Data: 2004-10-24 01:23:40
    Temat: Re: Citibank Online - coraz gorzej
    Od: "danny__p" <d...@n...poczta.onet.pl>


    >
    > Jednak dokladnie wskazac, kiedy na pewno bedzie mozna owe lokaty
    > zakladac, a
    > kiedy byc moze juz nie. Co mnie jako klienta obchodzi jakies
    > przetwarzanie?
    > Mam zgadywac kiedy sie odbywa, a kiedy jeszcze nie? Bez przesady.
    > Niech
    > wpisza najwczesniejsza godzine i wszystko bedzie jasne i oczywiste.

    To fakt proste zagadnienie logistyczne: lepeiej by było podać np godzinę
    20:00 niż 23:00 którego to terminu nie dotrzymują zbyt często


    danny

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1