-
11. Data: 2004-10-22 13:59:46
Temat: Re: Citibank Online - coraz gorzej
Od: "Seba" <b...@N...gazeta.pl>
Jesli chodzi o brak dostepnosci do niektorych funkcji w
>
> Chyba nie używasz od początku....
>
> Jedyne zmiany jakie wprowadzili to:
> -zmiana Handlonet na Citibank Online (bleeeeeeee - spadek
> funkconalności o połowę)
> -kompilacja citi online z serwisem informacyjnym (nawet wyglądu nie
> zmienili - wpakowali staroć w ramkę)
> -cofnięcie zmian z punktu wyżej
>
> I dalej żadnych tokenów, czy haseł jednorazowych w czasie gdy są
> ulubionym celem hakerów.
>
>
uzywam CBOL od poczatku, nie uzywalem handlonetu wiec nie mam porownania. Od
wdrozenia CBOL (a wlasciwie Citidirect, bo tak sie pierwotnie nazywal, teraz
Citidirect to suluga dla korporacji i duzych firm) zmienilo sie duzo, jesli
nie widzisz tych zmian to wynika ze sam go nie uzywales od poczatku...
A jakie zabezpieczenia mial handlonet ?? czyzby token ?
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
12. Data: 2004-10-22 14:50:10
Temat: Re: Citibank Online - coraz gorzej
Od: _ValteR_ <s...@n...thx>
*Seba* wrote in <news:clb3oi$61b$1@inews.gazeta.pl> :
> ..... zmienilo sie duzo, jesli
> nie widzisz tych zmian to wynika ze sam go nie uzywales od poczatku...
używałem w mniejszym stopniu od fuzji. Te zmiany to kosmetyka.
Ogłaszają kolejne rewolucyjne zmiany - a to tylko korporacyjny bełkot.
> A jakie zabezpieczenia mial handlonet ?? czyzby token ?
Wtedy o ile pamietam to cała bankowość internetowa była w powijakach.
Handlonet pozwalał za to wybrać AFAIR 3 profile dostępu. Ale
handlonetu już nie ma... Za to jest "wspaniały" CBOL, który ciągle ma
mniejszą funkcjonalność niż tamten od początku.
--
"Nie nadużyłem alkoholu. To tylko cały świat jest 3 kieliszki do
tyłu." - Humprey Bogart
-
13. Data: 2004-10-22 16:25:05
Temat: Re: Citibank Online - coraz gorzej
Od: "Seba" <b...@N...gazeta.pl>
> > ..... zmienilo sie duzo, jesli
> > nie widzisz tych zmian to wynika ze sam go nie uzywales od poczatku...
>
> używałem w mniejszym stopniu od fuzji. Te zmiany to kosmetyka.
> Ogłaszają kolejne rewolucyjne zmiany - a to tylko korporacyjny bełkot.
zeby nie byc goloslownym - początkowo CBOL umozliwial w zasadzie tylko
przelewy zwykle (z biezaca data) i krótka hisotrię transakcji (3 m-ce), od
tamtej pory dodano :
przelewy z datą przyszłą, zlecenia stale, lokaty terminowe, przelewy
zbiorcze, wyszukiwanie transakcji, mozliwosc pobrania historii transakcji w
formacie xls i pdf, okresowe bilanse na koncie, przewalutowania, edycja
odbiorcow (wczesniej mozna bylo tylko skasowac odbiorce), podłączenie do CBOL
kont firmowych...
tyle mi przyszło do głowy w ciągu 3 minut. zmian było dużo więcej - to nie
jest kosmetyka
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
14. Data: 2004-10-22 18:38:34
Temat: Re: Citibank Online - coraz gorzej
Od: "Daniel M.J." <q...@c...pbz_ROT_XIII>
Seba <b...@N...gazeta.pl> w wiadomości (in msg)
news:clb3oi$61b$1@inews.gazeta.pl napisał/a (wrote):
> porownania. Od wdrozenia CBOL (a wlasciwie Citidirect, bo tak sie
> pierwotnie nazywal, teraz Citidirect to suluga dla korporacji i duzych
Tylko ze chyba jedyne, co laczylo oba systemy to nazwa. CitiDirect jest
znacznie bardziej rozbudowany niz CbOL, ma znacznie wieksze wymagania, no i
tokeny.
Daniel
--
"Architekci to ograniczone istoty. Podczas projektowania obiecuja
cos niezwyklego, a zawsze wychodzi im po prostu bank."
-- G. Kopaczewski "Global Nation. Obrazki z czasow popkultury"
Moja strona - http://www.danieljablonski.w.pl
-
15. Data: 2004-10-22 18:40:48
Temat: Re: Citibank Online - coraz gorzej
Od: "Daniel M.J." <q...@c...pbz_ROT_XIII>
Seba <b...@N...gazeta.pl> w wiadomości (in msg)
news:claaft$fqe$1@inews.gazeta.pl napisał/a (wrote):
> Konkluzja jesdt jedna - jeśli masz coś załatwic w Citi - dzwoń do
> Citiphone lub rób sam przez Citibank Online
Akurat mialem inne doswiadczenia. Jakis niedoinformowany pracownik Citiphone
stwierdzil, ze nie mozna zmienic daty wystawiania wyciagu z karty, a w
oddziale okazalo sie, ze mozna.
> Zalety korzystania z Citiphone - szybka, rzeczowa obsługa (chyba że
Ale wada: kosztuje. Moze niewiele, ale w sytuacji stalych lacz internetowych
to jednak koszt dodatkowy.
> coraz bardziej funkcjonalnie. Jesli chodzi o brak dostepnosci do
> niektorych funkcji w godzinach 22:30 - 7-8:00 rano to żadna nowość, w
Nie chodzilo o fakt niedostepnosci, tylko o bledna informacje w serwisie.
Daniel
--
"Architekci to ograniczone istoty. Podczas projektowania obiecuja
cos niezwyklego, a zawsze wychodzi im po prostu bank."
-- G. Kopaczewski "Global Nation. Obrazki z czasow popkultury"
Moja strona - http://www.danieljablonski.w.pl
-
16. Data: 2004-10-22 19:29:59
Temat: Re: Citibank Online - coraz gorzej
Od: "Seba" <b...@b...gazeta.pl>
Użytkownik "Daniel M.J." <q...@c...pbz_ROT_XIII> napisał w wiadomości
news:clbk3p$3eo$1@news.onet.pl...
> Seba <b...@N...gazeta.pl> w wiadomości (in msg)
> news:clb3oi$61b$1@inews.gazeta.pl napisał/a (wrote):
> > porownania. Od wdrozenia CBOL (a wlasciwie Citidirect, bo tak sie
> > pierwotnie nazywal, teraz Citidirect to suluga dla korporacji i duzych
>
> Tylko ze chyba jedyne, co laczylo oba systemy to nazwa. CitiDirect jest
> znacznie bardziej rozbudowany niz CbOL, ma znacznie wieksze wymagania, no
i
> tokeny.
>
> Daniel
>
przeciez napisalem, ze to są dwa różne systemy, a różnice między nimi znam,
bo obsługuję obydwa
-
17. Data: 2004-10-22 19:35:07
Temat: Re: Citibank Online - coraz gorzej
Od: "Seba" <b...@b...gazeta.pl>
> Akurat mialem inne doswiadczenia. Jakis niedoinformowany pracownik
Citiphone
> stwierdzil, ze nie mozna zmienic daty wystawiania wyciagu z karty, a w
> oddziale okazalo sie, ze mozna.
był okres, że nie było możliwości zmiany tego terminu - od ok. 4 lat temu
masz do wyboru zdaje sie 4 terminy, kiedy mogą wystawiać się wyciągi (poza
kartą Elle, bo tu są chyba tylko2 terminy ). Ale zgadzam sie, ze trafiles na
nowego - zwykle w Citiphone wiedza więcej niż w oddzialach
>Zalety korzystania z Citiphone - szybka, rzeczowa obsługa
> Ale wada: kosztuje. Moze niewiele, ale w sytuacji stalych lacz
internetowych
> to jednak koszt dodatkowy.
ale nie jest to usługa obowiązkowa - mozesz z niej zrezygnowac
> Nie chodzilo o fakt niedostepnosci, tylko o bledna informacje w serwisie.
nie moze byc stałych godzin batch'a, bo nie jest to proces całkowicie
autonomiczny - jego start jest uzależniony od zakończenia wszelkich innych
dziannych procesów (przetwarzań w mniejszych systemach, księgowań itp.) a
jego długość zależy od ilości danych do przetworzenia z danego okresu - to
chyba oczywiste
-
18. Data: 2004-10-22 20:35:26
Temat: Re: Citibank Online - coraz gorzej
Od: _ValteR_ <s...@n...thx>
*Seba* wrote in <news:clbc91$9sk$1@inews.gazeta.pl> :
> przelewy z datą przyszłą, zlecenia stale, lokaty terminowe, przelewy
> zbiorcze, wyszukiwanie transakcji, mozliwosc pobrania historii transakcji w
> formacie xls i pdf, okresowe bilanse na koncie, przewalutowania, edycja
> odbiorcow (wczesniej mozna bylo tylko skasowac odbiorce), podłączenie do CBOL
> kont firmowych...
Czyli połowa tego co dodali to już było w handlonecie przed fuzją.
Więc nie zmiany a raczej naprawa tego co spieprzyli za kadencji tępego
hindusa (do tego tchórza co nie potrafił wtedy nawet przeprosić
klientów).
Acha, a zrywanie lokat w czasie rzeczywistym jest już?
--
Im lepiej poznaję ludzi, tym bardziej kocham zwierzęta.
-
19. Data: 2004-10-23 09:24:57
Temat: Re: Citibank Online - coraz gorzej
Od: "Daniel M.J." <q...@c...pbz_ROT_XIII>
Seba <b...@b...gazeta.pl> w wiadomości (in msg)
news:clbneg$ko6$1@inews.gazeta.pl napisał/a (wrote):
> >Zalety korzystania z Citiphone - szybka, rzeczowa obsługa
> ale nie jest to usługa obowiązkowa - mozesz z niej zrezygnowac
Wlasnie w tym sek, ze nie mozna, bo juz probowalem.
>> Nie chodzilo o fakt niedostepnosci, tylko o bledna informacje w serwisie.
> nie moze byc stałych godzin batch'a, bo nie jest to proces całkowicie
Jednak dokladnie wskazac, kiedy na pewno bedzie mozna owe lokaty zakladac, a
kiedy byc moze juz nie. Co mnie jako klienta obchodzi jakies przetwarzanie?
Mam zgadywac kiedy sie odbywa, a kiedy jeszcze nie? Bez przesady. Niech
wpisza najwczesniejsza godzine i wszystko bedzie jasne i oczywiste.
Daniel
--
"Architekci to ograniczone istoty. Podczas projektowania obiecuja
cos niezwyklego, a zawsze wychodzi im po prostu bank."
-- G. Kopaczewski "Global Nation. Obrazki z czasow popkultury"
Moja strona - http://www.danieljablonski.w.pl
-
20. Data: 2004-10-24 01:23:40
Temat: Re: Citibank Online - coraz gorzej
Od: "danny__p" <d...@n...poczta.onet.pl>
>
> Jednak dokladnie wskazac, kiedy na pewno bedzie mozna owe lokaty
> zakladac, a
> kiedy byc moze juz nie. Co mnie jako klienta obchodzi jakies
> przetwarzanie?
> Mam zgadywac kiedy sie odbywa, a kiedy jeszcze nie? Bez przesady.
> Niech
> wpisza najwczesniejsza godzine i wszystko bedzie jasne i oczywiste.
To fakt proste zagadnienie logistyczne: lepeiej by było podać np godzinę
20:00 niż 23:00 którego to terminu nie dotrzymują zbyt często
danny