-
11. Data: 2007-12-27 19:57:19
Temat: Re: Citibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia
Od: "ygreko" <...@...com>
"Marcin Mokrzycki" <m...@p...pl> wrote in message
news:5x2c874z93m4.5z6a6jl7t605$.dlg@40tude.net...
[...]
> Poprzednia wersja CitiOnline działała pod IE, FF i Operą.
Wlasnie kliknalem, oto komunikat:
"Przepraszamy. Przeglšdarka której używasz nie współpracuje z systemem
Citibank Online."
Oczywiscie mozna zmusic system do uznania Opery za ie, ale mowimy o systemie
bankowym, a nie portalu z newsami i tutaj wymagane jest sprawne dzialanie w
kazdej sytuacji, a jesli system nie chce dzialac z Opera, to znaczy ze nie
jest przetestowany z nia.
Nowa wersja systemu nie protestuje przeciw Operze -- to jest zmiana.
Pzdr,
Piotr
-
12. Data: 2007-12-27 19:58:46
Temat: Re: Citibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia
Od: "ygreko" <...@...com>
"koala" <k...@p...fm> wrote in message news:fl0v95$ige$1@news.onet.pl...
[...]
> Aktywacja odbiorcy SMSem istaniała i w starym systemie.
> Nie żebym był adwokatem systemu internetowego Citka bo stystem ten jest
> cienki strasznie
Masz podwojna racje :). Ja pisalem o tej wersji poprzedniego interfejsu,
gdzie wystarczylo znac login i haslo aby przelac sobie kase na Kajmany.
-
13. Data: 2007-12-27 20:02:04
Temat: Re: Citibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia
Od: "ygreko" <...@...com>
<d...@d...com> wrote in message news:fl0obb$mpo$1@atlantis.news.tpi.pl...
[...]
> Kiedy powiedziałem, że chce otworzyć CitiOne Direct, to usłyszałem, że
> takiego nie ma na formularzu i to konto jest internetowe, więc tylko przez
> internet mogę złożyć wniosek. Dalej spytałem czy jak będzie
Oczywista bzdura. Ktos w citku generalnie nie spisal sie, bo mimo, ze oferta
jest od czerwca (tak mówi TOiP), to malo kto wie o co chodzi.
Reprezentant handlowy w polowie listopada nie wiedzial, ze do zalozenia
konta direct potrzebny jest specjalny formularz. Drugi rep tez nie wiedzial,
ale sie przynajmniej dowiedzial i po raz kolejny do mnie przyjechal aby
wypelnic wlasciwy formularz. Az dziwne, ze ludzie do tego stopnia nie
zostali poinformowani.
Pzdr,
Piotr
-
14. Data: 2007-12-27 20:04:47
Temat: Re: Citibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia
Od: "ygreko" <...@...com>
"ygreko" <...@...com> wrote in message
news:4773f93f$0$20730$f69f905@mamut2.aster.pl...
> "Marcin Mokrzycki" <m...@p...pl> wrote in message
> news:5x2c874z93m4.5z6a6jl7t605$.dlg@40tude.net...
> [...]
> Nowa wersja systemu nie protestuje przeciw Operze -- to jest zmiana.
PS. Fragment naglowka, ktory powinien byc na gorze strony przeslania menu po
lewej stronie. Interfejs nie do konca wspolpracuje z Opera.
-
15. Data: 2007-12-27 20:12:53
Temat: Re: Citibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia
Od: "koala" <k...@p...fm>
Marcin Mokrzycki wrote:
> On Thu, 27 Dec 2007 20:45:18 +0100, koala wrote:
>
>>> Rozumiem, ze chodzi Tobie o dostep za numerem karty i pinem a
>>> pozniej przelewy bez absolutnie zadnego potwierdzenia tozsamosci?
>>> (tak bylo w poprzednim systemie).
>>> To dla mnie bylo calkowicie niezrozumiale, teraz troche poszli po
>>> rozum do glowy, bo przynajmniej trzeba aktywowac odbiorce...
>>
>> Aktywacja odbiorcy SMSem istaniała i w starym systemie.
>> Nie żebym był adwokatem systemu internetowego Citka bo stystem ten
>> jest cienki strasznie
>
> Autoryzacja SMSowa nowych odbiorców nie była od początku.
Przecież nic takiego nie napisałem...
Pozdr,
Koala
-
16. Data: 2007-12-28 01:09:37
Temat: Re: Citibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia
Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
Dnia Wed, 26 Dec 2007 01:41:46 +0100, y napisał(a):
> Otoz, zaczynajac od poczatku:
>
> 1. Zalozenie konta CitiOne Direct = 32 dni. Aby skutecznie zalozyc to
> konto korzystajac z uslug malo kompetentnych przedstawicieli (...)
Zakładasz konto zwykłe w Citi i od razu wydajesz dyspozycje zamiany na
CitiOne i następnego dnia już masz konto o które ci chodzi razem z kartą
do niego ;) - taki mały fortel (skuteczny) musiałem przeprowadzić, bo też
miałem problemy, ale z formularzem.
--
xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
Xenocide
-
17. Data: 2007-12-28 13:59:51
Temat: Re: Citibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia
Od: "ygreko" <...@...com>
"Bartosz 'xbartx' Nowakowski" <b...@h...net> wrote in message
news:fl1icg$44o$1@news2.task.gda.pl...
> Dnia Wed, 26 Dec 2007 01:41:46 +0100, y napisał(a):
[...]
> Zakładasz konto zwykłe w Citi i od razu wydajesz dyspozycje zamiany na
> CitiOne i następnego dnia już masz konto o które ci chodzi razem z kartą
> do niego ;) - taki mały fortel (skuteczny) musiałem przeprowadzić, bo też
> miałem problemy, ale z formularzem.
Dobrze, ze nie trzeba przy tym skakac na lewej nodze prawa reka wymachujac
nad glowa...
A problem z formularzem to nie jest twoj problem, tylko banku.
Pzdr,
Piotr
-
18. Data: 2007-12-28 14:16:55
Temat: Re: Citibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia
Od: "koala" <k...@p...fm>
ygreko wrote:
> "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" <b...@h...net> wrote in message
> news:fl1icg$44o$1@news2.task.gda.pl...
>> Dnia Wed, 26 Dec 2007 01:41:46 +0100, y napisał(a):
> [...]
>> Zakładasz konto zwykłe w Citi i od razu wydajesz dyspozycje zamiany
>> na CitiOne i następnego dnia już masz konto o które ci chodzi razem
>> z kartą do niego ;) - taki mały fortel (skuteczny) musiałem
>> przeprowadzić, bo też miałem problemy, ale z formularzem.
>
> Dobrze, ze nie trzeba przy tym skakac na lewej nodze prawa reka
> wymachujac nad glowa...
> A problem z formularzem to nie jest twoj problem, tylko banku.
Przypominam sobie...kiedy wprowadzili CitiOne Direct to chciałem sobie
zmienić zwykłe CitiOne na direct
i to był jedyny moment kiedy w mojej znajomosci z Citkiem CitiPhony myliły
się w zeznaniach ;-) Citiphony mówiły że w oddziale, a oddział mówił o
Citiphone
w końcu jednak udało się w oddziale znaleźć odpowiedni formularz ;-)
Pozdr,
Koala
-
19. Data: 2007-12-28 18:44:10
Temat: Re: Citibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia
Od: "ygreko" <...@...com>
"koala" <k...@p...fm> wrote in message news:fl30dd$sp8$1@news.onet.pl...
[...]
> w końcu jednak udało się w oddziale znaleźć odpowiedni formularz ;-)
A to mi z innej beczki przypomnialo czasy, kiedy sie w pekao sa dostawalo
formularz do wypelnienia, ale bylo to dwudzieste ksero z dwudziestego ksero,
wiec byl powyginany i nie bylo widac tekstu. Trzeba sie bylo dopytywac co
gdzie wpisac ;).
Pzdr,
Piotr
-
20. Data: 2008-01-01 22:43:51
Temat: Re: Citibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia
Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
Dnia Fri, 28 Dec 2007 14:59:51 +0100, ygreko napisał(a):
> Dobrze, ze nie trzeba przy tym skakac na lewej nodze prawa reka
> wymachujac nad glowa...
> A problem z formularzem to nie jest twoj problem, tylko banku.
To jest generalnie lepsza metoda niż formularz na www - masz od ręki
kartę do konta i masz od ręki założone konto jako minus widzę tutaj tylko
wizytę w oddziale banku i stanie w ewentualnej kolejce.
--
xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
Xenocide