eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 26

  • 11. Data: 2007-12-27 19:57:19
    Temat: Re: Citibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "Marcin Mokrzycki" <m...@p...pl> wrote in message
    news:5x2c874z93m4.5z6a6jl7t605$.dlg@40tude.net...
    [...]
    > Poprzednia wersja CitiOnline działała pod IE, FF i Operą.

    Wlasnie kliknalem, oto komunikat:
    "Przepraszamy. Przeglšdarka której używasz nie współpracuje z systemem
    Citibank Online."

    Oczywiscie mozna zmusic system do uznania Opery za ie, ale mowimy o systemie
    bankowym, a nie portalu z newsami i tutaj wymagane jest sprawne dzialanie w
    kazdej sytuacji, a jesli system nie chce dzialac z Opera, to znaczy ze nie
    jest przetestowany z nia.
    Nowa wersja systemu nie protestuje przeciw Operze -- to jest zmiana.

    Pzdr,
    Piotr


  • 12. Data: 2007-12-27 19:58:46
    Temat: Re: Citibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "koala" <k...@p...fm> wrote in message news:fl0v95$ige$1@news.onet.pl...
    [...]
    > Aktywacja odbiorcy SMSem istaniała i w starym systemie.
    > Nie żebym był adwokatem systemu internetowego Citka bo stystem ten jest
    > cienki strasznie

    Masz podwojna racje :). Ja pisalem o tej wersji poprzedniego interfejsu,
    gdzie wystarczylo znac login i haslo aby przelac sobie kase na Kajmany.


  • 13. Data: 2007-12-27 20:02:04
    Temat: Re: Citibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia
    Od: "ygreko" <...@...com>


    <d...@d...com> wrote in message news:fl0obb$mpo$1@atlantis.news.tpi.pl...
    [...]
    > Kiedy powiedziałem, że chce otworzyć CitiOne Direct, to usłyszałem, że
    > takiego nie ma na formularzu i to konto jest internetowe, więc tylko przez
    > internet mogę złożyć wniosek. Dalej spytałem czy jak będzie

    Oczywista bzdura. Ktos w citku generalnie nie spisal sie, bo mimo, ze oferta
    jest od czerwca (tak mówi TOiP), to malo kto wie o co chodzi.
    Reprezentant handlowy w polowie listopada nie wiedzial, ze do zalozenia
    konta direct potrzebny jest specjalny formularz. Drugi rep tez nie wiedzial,
    ale sie przynajmniej dowiedzial i po raz kolejny do mnie przyjechal aby
    wypelnic wlasciwy formularz. Az dziwne, ze ludzie do tego stopnia nie
    zostali poinformowani.

    Pzdr,
    Piotr


  • 14. Data: 2007-12-27 20:04:47
    Temat: Re: Citibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "ygreko" <...@...com> wrote in message
    news:4773f93f$0$20730$f69f905@mamut2.aster.pl...
    > "Marcin Mokrzycki" <m...@p...pl> wrote in message
    > news:5x2c874z93m4.5z6a6jl7t605$.dlg@40tude.net...
    > [...]
    > Nowa wersja systemu nie protestuje przeciw Operze -- to jest zmiana.

    PS. Fragment naglowka, ktory powinien byc na gorze strony przeslania menu po
    lewej stronie. Interfejs nie do konca wspolpracuje z Opera.


  • 15. Data: 2007-12-27 20:12:53
    Temat: Re: Citibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia
    Od: "koala" <k...@p...fm>

    Marcin Mokrzycki wrote:
    > On Thu, 27 Dec 2007 20:45:18 +0100, koala wrote:
    >
    >>> Rozumiem, ze chodzi Tobie o dostep za numerem karty i pinem a
    >>> pozniej przelewy bez absolutnie zadnego potwierdzenia tozsamosci?
    >>> (tak bylo w poprzednim systemie).
    >>> To dla mnie bylo calkowicie niezrozumiale, teraz troche poszli po
    >>> rozum do glowy, bo przynajmniej trzeba aktywowac odbiorce...
    >>
    >> Aktywacja odbiorcy SMSem istaniała i w starym systemie.
    >> Nie żebym był adwokatem systemu internetowego Citka bo stystem ten
    >> jest cienki strasznie
    >
    > Autoryzacja SMSowa nowych odbiorców nie była od początku.

    Przecież nic takiego nie napisałem...

    Pozdr,
    Koala



  • 16. Data: 2007-12-28 01:09:37
    Temat: Re: Citibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 26 Dec 2007 01:41:46 +0100, y napisał(a):

    > Otoz, zaczynajac od poczatku:
    >
    > 1. Zalozenie konta CitiOne Direct = 32 dni. Aby skutecznie zalozyc to
    > konto korzystajac z uslug malo kompetentnych przedstawicieli (...)

    Zakładasz konto zwykłe w Citi i od razu wydajesz dyspozycje zamiany na
    CitiOne i następnego dnia już masz konto o które ci chodzi razem z kartą
    do niego ;) - taki mały fortel (skuteczny) musiałem przeprowadzić, bo też
    miałem problemy, ale z formularzem.



    --
    xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
    Xenocide


  • 17. Data: 2007-12-28 13:59:51
    Temat: Re: Citibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" <b...@h...net> wrote in message
    news:fl1icg$44o$1@news2.task.gda.pl...
    > Dnia Wed, 26 Dec 2007 01:41:46 +0100, y napisał(a):
    [...]
    > Zakładasz konto zwykłe w Citi i od razu wydajesz dyspozycje zamiany na
    > CitiOne i następnego dnia już masz konto o które ci chodzi razem z kartą
    > do niego ;) - taki mały fortel (skuteczny) musiałem przeprowadzić, bo też
    > miałem problemy, ale z formularzem.

    Dobrze, ze nie trzeba przy tym skakac na lewej nodze prawa reka wymachujac
    nad glowa...
    A problem z formularzem to nie jest twoj problem, tylko banku.

    Pzdr,
    Piotr


  • 18. Data: 2007-12-28 14:16:55
    Temat: Re: Citibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia
    Od: "koala" <k...@p...fm>

    ygreko wrote:
    > "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" <b...@h...net> wrote in message
    > news:fl1icg$44o$1@news2.task.gda.pl...
    >> Dnia Wed, 26 Dec 2007 01:41:46 +0100, y napisał(a):
    > [...]
    >> Zakładasz konto zwykłe w Citi i od razu wydajesz dyspozycje zamiany
    >> na CitiOne i następnego dnia już masz konto o które ci chodzi razem
    >> z kartą do niego ;) - taki mały fortel (skuteczny) musiałem
    >> przeprowadzić, bo też miałem problemy, ale z formularzem.
    >
    > Dobrze, ze nie trzeba przy tym skakac na lewej nodze prawa reka
    > wymachujac nad glowa...
    > A problem z formularzem to nie jest twoj problem, tylko banku.

    Przypominam sobie...kiedy wprowadzili CitiOne Direct to chciałem sobie
    zmienić zwykłe CitiOne na direct
    i to był jedyny moment kiedy w mojej znajomosci z Citkiem CitiPhony myliły
    się w zeznaniach ;-) Citiphony mówiły że w oddziale, a oddział mówił o
    Citiphone
    w końcu jednak udało się w oddziale znaleźć odpowiedni formularz ;-)

    Pozdr,
    Koala



  • 19. Data: 2007-12-28 18:44:10
    Temat: Re: Citibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "koala" <k...@p...fm> wrote in message news:fl30dd$sp8$1@news.onet.pl...
    [...]
    > w końcu jednak udało się w oddziale znaleźć odpowiedni formularz ;-)

    A to mi z innej beczki przypomnialo czasy, kiedy sie w pekao sa dostawalo
    formularz do wypelnienia, ale bylo to dwudzieste ksero z dwudziestego ksero,
    wiec byl powyginany i nie bylo widac tekstu. Trzeba sie bylo dopytywac co
    gdzie wpisac ;).

    Pzdr,
    Piotr


  • 20. Data: 2008-01-01 22:43:51
    Temat: Re: Citibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Fri, 28 Dec 2007 14:59:51 +0100, ygreko napisał(a):


    > Dobrze, ze nie trzeba przy tym skakac na lewej nodze prawa reka
    > wymachujac nad glowa...
    > A problem z formularzem to nie jest twoj problem, tylko banku.

    To jest generalnie lepsza metoda niż formularz na www - masz od ręki
    kartę do konta i masz od ręki założone konto jako minus widzę tutaj tylko
    wizytę w oddziale banku i stanie w ewentualnej kolejce.


    --
    xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
    Xenocide

strony : 1 . [ 2 ] . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1