-
1. Data: 2004-07-28 19:44:04
Temat: Citibank Online - klopty...
Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.pl>
Aktualnie mam taka sytuacje. Serwis online pakazuje mi, ze mam mniej srodkow
niz powinienem ( roznica kilkaset zl ).
Poprawne saldo jest podawane natomiast przez Citiphone.
Konsultant stwierdzil, ze u niego wszystko wyglada prawidlowo i nie byl w
stanie powiedziec dlaczego u mnie jest inaczej ( stwierdzil, ze pewnie cos
sie aktualizuje ). Jednak nic sie nie aktualizuje, bo na liscie operacji
nie ma zadnych pozycji.
Ostatnie pozycja jaka widnieje to :
- przelew w kwocie XXX : dostepne srodki YYY, juz po odjeciu kwoty XXX (
saldo wczorajsze to YYY + XXX ).
Natomiast serwis online pokazuje saldo, dodatkowo mniejsze wlasnie o kwote
rowna XXX ( pomimo, ze suma ta zostala juz odjeta podczas przelewu). Czyli
de facto tak jakby przelew XXX zostal zrobiony dwa razy. Jednak zostal on
zrobiony jeden raz co jest potwierdzone w historii rachunku. Saldo podawane
przez Citiphone jest poprawne.
Tylko ja tak mam ? Ktos zna tego przyczne ?
P.S. W polowie nastepnego miesiaca odcinam Citionline, ale na razie jest mi
jeszcze potrzebne.
pozdrawiam
--
Mithos
m...@o...No.More.Spam.pl
GG 3442873
-
2. Data: 2004-07-28 20:48:16
Temat: Re: Citibank Online - klopty...
Od: "Daniel M.J." <q...@c...pbz>
Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.pl> napisał w wiadomości
news:ce8vlq$b1l$1@news.onet.pl...
> Aktualnie mam taka sytuacje. Serwis online pakazuje mi, ze mam mniej
srodkow
> niz powinienem ( roznica kilkaset zl ).
> Poprawne saldo jest podawane natomiast przez Citiphone.
Wyslij reklamacje poczta wewnetrzna (w CitiOnline). Kiedys mialem zamotane
lokaty i naprawili po takiej interwencji.
Daniel
--
Marlin: Moj syn zostal zabrany przez tych nurkow...
Chum: Ludzie. Uwazaja, ze wszystko nalezy do nich.
Anchor: Pewnie Amerykanie... -- "Gdzie jest Nemo" ("Finding Nemo")
Moja strona - http://www.danieljablonski.w.pl
-
3. Data: 2004-07-29 06:11:30
Temat: Re: Citibank Online - klopty...
Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.pl>
> Tylko ja tak mam ? Ktos zna tego przyczne ?
Juz jest wszystko OK.
pozdrawiam
--
Mithos
m...@o...No.More.Spam.pl
GG 3442873
-
4. Data: 2004-07-29 07:12:29
Temat: Re: Citibank Online - klopty...
Od: "sereq" <p...@p...pl>
Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.pl> napisał w wiadomości
news:cea4es$d6m$1@news.onet.pl...
> > Tylko ja tak mam ? Ktos zna tego przyczne ?
>
> Juz jest wszystko OK.
>
ja mielam kiedys odwrotnie - likwidowalem lokate w Citionline, kwota zostala
przelana na rachunek a w CitiOnline nadal lokata byla zalozona, wiec nic
tylko brac :) Uaktualnilo sie nastepnego dnia dopiero.
Wniosek - nie przejmowac sie za bardzo saldem w C.O. choc w moim prezypadku
taka roznica byla tylko raz
sq
-
5. Data: 2004-07-29 19:11:54
Temat: Re: Citibank Online - klopty...
Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.pl>
> ja mielam kiedys odwrotnie - likwidowalem lokate w Citionline, kwota
> zostala przelana na rachunek a w CitiOnline nadal lokata byla
> zalozona, wiec nic tylko brac :) Uaktualnilo sie nastepnego dnia
> dopiero.
Z lokatami to standart. Tez tak miewalem.
> Wniosek - nie przejmowac sie za bardzo saldem w C.O. choc w moim
> prezypadku taka roznica byla tylko raz
Gorzej jak trzeba zrobic wieksze przelewy, a pokazuje ze nie ma
wystarczajaco srodkow pomimo, ktore faktycznie powinny tam byc ( i sa ale
system ich nie widzi ).
pozdrawiam
--
Mithos
m...@o...No.More.Spam.pl
GG 3442873
-
6. Data: 2004-08-01 18:49:15
Temat: Re: Citibank Online - klopty...
Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>
"Mithos" <m...@o...No.More.Spam.pl> wrote:
> > Tylko ja tak mam ? Ktos zna tego przyczne ?
> Juz jest wszystko OK.
Tak na przyszłość informacja z dobrze poinformoanego źródła: takie błędy
w stanie rachunku występują gdy są opóźnienia w aktualizacji serwerów
CitiOnline. Często są te opóźnienia... :))
--
Take me...
can't you feel the call?
Embrace me eternally in your daylight slumber
(C) Darkthrone - "Transilvanian hunger"