-
1. Data: 2004-04-20 11:32:15
Temat: Citibank Online "leży" od rana
Od: "Ewa" <e...@o...pl>
ten bank to tragedia.... nic już nie ma sensu dodawać
-
2. Data: 2004-04-20 12:17:57
Temat: Re: Citibank Online "leży" od rana
Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>
Użytkownik "Ewa" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
news:c631pg$19j8$1@news2.ipartners.pl...
> ten bank to tragedia.... nic już nie ma sensu dodawać
Rano działał, teraz działa... Tragedia po prostu!
Łączę się w smutku sprawdzając właśnie szczegóły otrzymanego przelewu,
MaciejK
-
3. Data: 2004-04-20 15:04:01
Temat: Re: Citibank Online "leży" od rana
Od: "Piter" <p...@g...com.pl>
> Łączę się w smutku sprawdzając właśnie szczegóły otrzymanego przelewu,
Hehe... Ja niestety poslalem dzis kaske ale w druga strone... ))
Piter
-
4. Data: 2004-04-20 16:01:32
Temat: Re: Citibank Online "leży" od rana
Od: "TOMMY-BOY...:-\)\)\)" <n...@f...com.pl>
Użytkownik "Ewa" <e...@o...pl> napisał:
>
lukas tez lezy... nie wiem czy to tylko moj problem, ale od dwoch dni
mam problemy z dostepem via www.
tommy
-
5. Data: 2004-04-20 19:07:17
Temat: Re: Citibank Online "leży" od rana
Od: "Ewa" <e...@o...pl>
Bardzo sie cieszę, że u Pana działa, ja po telefonicznym zgłoszeniu
problemów dowiedziałam się, iż mają awarię. Jak widac nie dotyczyła ona
wszystkich kont.
2 tygodniej wcześniej pomylili przecinek z kropką w zapisie sumy na koncie
:-))), przez kilka godzin byłam milionerką :-))
Użytkownik "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:c634de$kup$1@news.onet.pl...
>
> Użytkownik "Ewa" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> news:c631pg$19j8$1@news2.ipartners.pl...
> > ten bank to tragedia.... nic już nie ma sensu dodawać
>
> Rano działał, teraz działa... Tragedia po prostu!
>
> Łączę się w smutku sprawdzając właśnie szczegóły otrzymanego przelewu,
> MaciejK
>
>
-
6. Data: 2004-04-20 20:16:08
Temat: Re: Citibank Online "leży" od rana
Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>
> Bardzo sie cieszę, że u Pana działa, ja po telefonicznym zgłoszeniu
> problemów dowiedziałam się, iż mają awarię. Jak widac nie dotyczyła ona
> wszystkich kont.
Być może to ich standardowa odpowiedź, żeby niepotrzebnie nie denerwować
klientów stwierdzeniem, że przecież działa (SOA#1). Klient uspokojony i
szczęśliwy, że zawiadomił o groźnej awarii systemu cierpliwie czeka na
"usunięcie" usterki, a w tym samym czasie oni na spokojnie sprawdzą, czy aby
rzeczywiście coś się nie popsuło.
A wpadki z prezentacją salda zdażają się każdemu. NB w Pekao24 suma kwoty
zadłużenia i dostępnych środków na karcie charge NIGDY nie dają przyznanego
limitu, bo system zaokrągla dostępny limit do pełnych złotówek.
MaciejK