eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitibank Online "leży" od rana
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 6

  • 1. Data: 2004-04-20 11:32:15
    Temat: Citibank Online "leży" od rana
    Od: "Ewa" <e...@o...pl>

    ten bank to tragedia.... nic już nie ma sensu dodawać



  • 2. Data: 2004-04-20 12:17:57
    Temat: Re: Citibank Online "leży" od rana
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>


    Użytkownik "Ewa" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:c631pg$19j8$1@news2.ipartners.pl...
    > ten bank to tragedia.... nic już nie ma sensu dodawać

    Rano działał, teraz działa... Tragedia po prostu!

    Łączę się w smutku sprawdzając właśnie szczegóły otrzymanego przelewu,
    MaciejK



  • 3. Data: 2004-04-20 15:04:01
    Temat: Re: Citibank Online "leży" od rana
    Od: "Piter" <p...@g...com.pl>

    > Łączę się w smutku sprawdzając właśnie szczegóły otrzymanego przelewu,

    Hehe... Ja niestety poslalem dzis kaske ale w druga strone... ))

    Piter



  • 4. Data: 2004-04-20 16:01:32
    Temat: Re: Citibank Online "leży" od rana
    Od: "TOMMY-BOY...:-\)\)\)" <n...@f...com.pl>


    Użytkownik "Ewa" <e...@o...pl> napisał:

    >

    lukas tez lezy... nie wiem czy to tylko moj problem, ale od dwoch dni
    mam problemy z dostepem via www.

    tommy



  • 5. Data: 2004-04-20 19:07:17
    Temat: Re: Citibank Online "leży" od rana
    Od: "Ewa" <e...@o...pl>

    Bardzo sie cieszę, że u Pana działa, ja po telefonicznym zgłoszeniu
    problemów dowiedziałam się, iż mają awarię. Jak widac nie dotyczyła ona
    wszystkich kont.
    2 tygodniej wcześniej pomylili przecinek z kropką w zapisie sumy na koncie
    :-))), przez kilka godzin byłam milionerką :-))

    Użytkownik "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:c634de$kup$1@news.onet.pl...
    >
    > Użytkownik "Ewa" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
    > news:c631pg$19j8$1@news2.ipartners.pl...
    > > ten bank to tragedia.... nic już nie ma sensu dodawać
    >
    > Rano działał, teraz działa... Tragedia po prostu!
    >
    > Łączę się w smutku sprawdzając właśnie szczegóły otrzymanego przelewu,
    > MaciejK
    >
    >



  • 6. Data: 2004-04-20 20:16:08
    Temat: Re: Citibank Online "leży" od rana
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    > Bardzo sie cieszę, że u Pana działa, ja po telefonicznym zgłoszeniu
    > problemów dowiedziałam się, iż mają awarię. Jak widac nie dotyczyła ona
    > wszystkich kont.

    Być może to ich standardowa odpowiedź, żeby niepotrzebnie nie denerwować
    klientów stwierdzeniem, że przecież działa (SOA#1). Klient uspokojony i
    szczęśliwy, że zawiadomił o groźnej awarii systemu cierpliwie czeka na
    "usunięcie" usterki, a w tym samym czasie oni na spokojnie sprawdzą, czy aby
    rzeczywiście coś się nie popsuło.

    A wpadki z prezentacją salda zdażają się każdemu. NB w Pekao24 suma kwoty
    zadłużenia i dostępnych środków na karcie charge NIGDY nie dają przyznanego
    limitu, bo system zaokrągla dostępny limit do pełnych złotówek.

    MaciejK


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1