  • 21. Data: 2019-04-01 14:04:21
    Temat: Re: Citibank -> Revolut UWAGA!
    Od: Dominik 'Rathann' Mierzejewski <_...@g...net>

    Date: Sat, 30 Mar 2019 08:49:40
    From: Dawid Rutkowski
> [...]
    > ustawiła go daleko w kolejce. Skala wzrosła, w kolejce się przesunął i
    > zaimplementowali. Tzn. zrobili to w końcu dobrze, bo raporty o tym, że
    > doładowanie rewolwera np. nie podkega prowizji, ale i nie ma GP - a
    > czegoś takiego w ogóle w cenniku nie ma - były już dawno - wiec skoro
    > się chrzaniła kwalifikacja jako gotówkowe to dla spokoju - bo wcześni
    > rewolwerowcy to byli raczej uświadomieni klienci - przesunęli do
    > bezgotówkowych do czasu naprawy i rozpoczęcia strzyżenia klientów
    > nieuświadomionych.

    > W każdym razie citka nawet do curve nie dodam, i dobrze.

    Ja do tej pory doładowywałem Revoluta przez Google Pay, gdzie mam
    podpiętą kartę Citi. Właśnie dziś zrobiłem doładowanie za 20zł
    i widzę je w "oczekujących na zaksięgowanie" z kwotą 20zł. Zobaczymy,
    czy po przejściu do zaksięgowanych coś się zmieni.

    Pozdrawiam,
    Dominik
    --
    Fedora https://getfedora.org | RPM Fusion http://rpmfusion.org
    There should be a science of discontent. People need hard times and

  • 22. Data: 2019-04-01 14:34:54
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 1 kwietnia 2019 14:04:23 UTC+2 użytkownik Dominik 'Rathann'
    Mierzejewski napisał:

> [...]
    > i widzę je w "oczekujących na zaksięgowanie" z kwotą 20zł. Zobaczymy,
    > czy po przejściu do zaksięgowanych coś się zmieni.

    Hmmm, taki pośrednik jak GP to może być jakiś sposób.
    A jaki jest opis tej transakcji w "oczekujących"?
    Ciekawe, czy to jest analogicznie jak w curve czy - być może - w paypalu, czyli że to
    google obciąża kartę citka, a revolutowi robi przelew - albo jeszcze coś innego... W
    każdym razie karty citka nie obciąża bezpośrednio revolut, i o to chodzi.

    Citek jest fatalny, jeśli chce się czegoś więcej dowiedzieć, a nawet nie pozwala na
    wygenerowanie potwierdzenie pojedynczej transakcji KK - jak mi visa oferty nie
    chciała zwrócić ze Decathlon, to musiałem im cały wyciąg wysłać.
    A do tego moja karta platinum pojawia się w apce mobilnej jako gold ;>

  • 23. Data: 2019-04-01 20:26:38
    Temat: Citibank -> Revolut UWAGA!
    Od: Heniek <h...@g...com>

    Wróćmy przeto do naszych baranów (bez urazy :-)).

    Koniec cytatu z Samcika.

    Doładować niby kartę za 80K?
    Popieram określenie

  • 24. Data: 2019-04-01 21:45:59
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Rzeczywiście luzak.
    citek daje takie szalone limity na klik, ja w zeszłym roku miałem 60k, więc w tym
    może będzie 80k ;> Właściwie to już byłby na to czas, bo tak zawsze na wiosnę
    szaleli, ale może się obrazili za to zeszłoroczne wzięcie, i zaraz obniżenie jak
    tylko dostałem nagrodę w promo.
    Ale pchać tyle do revoluta... Niby 1700 rocznie za nic, ale strach.

  • 25. Data: 2019-04-01 21:53:11
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    tylko dostałem nagrodę w promo.
    > Ale pchać tyle do revoluta... Niby 1700 rocznie za nic, ale strach.

    macie jakiś szczególny powód, że korzystacie z KK Citi?

    mnie został już tylko jeden, no może dwa:
    mam kartę dożywotnia bez opłat i naliczają mi się punkty w PayBack

    natomiast limitu na KK nie zwiększam od lat, zupełnie sensu nie widzę...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 26. Data: 2019-04-01 22:18:19
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    A dożywotnia (tzn. tyle, co ostry czerniak, dwa miesiące gwarancji, czyli tyle, ile
    bank ma na wypowiedzenie bez podania przyczyn) bezpłatna KK nie wystarczy?
    Bo nawet do simplicity dają taką gwarancję - a przynajmniej tak rozumiem zapis w
    umowie żony, że ew. zmiana TOiP nie będzie dotyczyć kart już wydanych.
    Limit oczywiście bez sensu zwiększać, 20k to już luksus, ponad 2k i tak nie
    wychodziłem nigdy oprócz zakupu mebli i płacenia za wczasy.
    60k wziąłem bo dawali za to 50zł do ikei, a skłamać musiałem, kamień młyński im u
    szyi trza uwiązać ;>
    A ze zmniejszasz wiadomością w ST to problemu nie ma - choć mogło mi 400zł w ing koło
    nosa przelecieć, bo już myślałem, że zdolności nie starczy, ale na 1910zł limitu
    jeszcze starczyło ;>

  • 27. Data: 2019-04-01 22:32:48
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    koło nosa przelecieć, bo już myślałem, że zdolności nie starczy, ale na 1910zł limitu

    korzystam lub nie, opłat za KK nie ma

    w Mille muszę zrobić 5 transakcji (zwykle 5x doładowanie karty miejskiej
    na 1 zł) i wtedy jestem zwolniony z opłat

    zaczynałem od 3kzł (na oświadczenie), jak mi corocznie podnosili limit i
    doszedłem do ponad 8kzł to powiedziałem stop

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 28. Data: 2019-04-02 10:47:45
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 1 Apr 2019 13:18:19 -0700 (PDT), w
    <4...@g...c
    om>, Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> napisał(-a):

    > A dożywotnia (tzn. tyle, co ostry czerniak, dwa miesiące gwarancji, czyli tyle, ile
    bank ma na wypowiedzenie bez podania przyczyn) bezpłatna KK nie wystarczy?

    Taką daje Getin, i to z najlepszymi kursami dla walut.
    Też dziwię się, że ktoś jeszcze Citka ma :)

  • 29. Data: 2019-04-02 11:24:30
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 2 kwietnia 2019 10:49:39 UTC+2 użytkownik r...@k...pl napisał:

    ile bank ma na wypowiedzenie bez podania przyczyn) bezpłatna KK nie wystarczy?

    > Taką daje Getin, i to z najlepszymi kursami dla walut.

    Ta, daje? I nie ma w umowie nic o możliwości rozwiązania umowy przez bank bez podania
    przyczyny?
    I niby gdzie daje? Może dawał, dawno temu, obecna oferta to zwolnienie przy 5
    pyknięciach na miesiąc.
    OIDP można w noble pokombinować - mając tam konto (do bezpłatności wymagany ping-pong
    na 10k miesięcznie) KK dostaje się za darmo.

    > Też dziwię się, że ktoś jeszcze Citka ma :)

    Przede wszystkim dają kilka stówek bonusu na wejściu oraz bezpłatną KK bez zawracania
    d4 - oprócz citka można mieć taką obecnie tylko w santanderze.
    żubr i milek wymagają 1 pyknięcia na mc - tyle że żubr kosztuje za wydanie 15zł, a
    milek daje 200zł (plus ubezpieczenie podróżne dla gold) - a jedno pyknięcie tylko na
    rok, potem 5/mc wymagają (ale jak zadzwonisz z rezygnacją, to dają z tym spokój ;>).
    W krokodylu ostatnio też była promo bezpłatnych KK, ale jako że nie było nic więcej
    to uznałem, że poczekam ;P
    I jeszcze w bnp - tylko w tzw. "punktach", nie w oddziałach - można mieć bezpłatną na
    rok.
    I to byłoby na tyle w sensownym wyborze, skarbonka, mBąk, ing, alior, santander
    consumer czy pocztowy dobrej oferty nie mają.

    Zaś ominięcie prowizji zagranicznych można sobie załatwić (tzn. niekoniecznie w
    citku, ale nie trzeba od razu brać getouta).
    Zresztą w sytuacji podbramkowej za granicą wolę działającą kartę citka z 5,8%
    prowizji niż niedziałającą getoutu ;P

    Ale jakby getout jakieś promo zrobił to bym przetestował.
    Na jesieni po fuzji z ideą przestanę być "nowym klientem" :(

  • 30. Data: 2019-04-02 11:30:32
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 2 Apr 2019 02:24:30 -0700 (PDT), w
    <3...@g...c
    om>, Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> napisał(-a):

> [...]
    podania przyczyny?
    > I niby gdzie daje? Może dawał, dawno temu, obecna oferta to zwolnienie przy 5

    Jakoś na razie nie zrezygnowali z klienta.
    Co do opłaty to mam kartę jeszcze od czasów nazywania jej Simple. Transakcji
    robię sporo, więc nawet nie wiem czy 5 pyknięć mnie obowiązuje :)

    > OIDP można w noble pokombinować - mając tam konto (do bezpłatności wymagany
    ping-pong na 10k miesięcznie) KK dostaje się za darmo.

    Ale po co skoro jest Getin?

> [...]
    >
    > Ale jakby getout jakieś promo zrobił to bym przetestował.
    > Na jesieni po fuzji z ideą przestanę być "nowym klientem" :(

    Jako, że 5 pyknięć na miesiąc potrafię zrobić w jeden dzień, to w/w karty nie
    są dla mnie (czy raczej dla Getinu) na razie żadną konkurencją.