  • 61. Data: 2009-04-09 14:05:27
    Temat: Re: [Citibank]Upadek kart na podpis
    Od: "MD" <t...@p...onet.pl>

    > Po pierwsze regulamin nie jest od ustalania takich zasad, skoro przepis
    > ustawy o EIP wyraźnie określa zasady użycia pina.
    > Po drugie regulamin Citi nic o tym nie mówi. W ogóle nic.

    A co powiesz na ten punkt:
    "4. U˝ycie numeru Karty i CitiPhone PIN przy sk?adaniu telefonicznych zlecef
    Transakcji stanowi potwierdzenie
    tych zlecef i upowa˝nienie dla Banku do ich wykonania i obciŕ˝enia Rachunku
    Karty. Powy˝sze upowa˝-
    nienie jest wiŕ˝ŕce dla Banku tak˝e w przypadku, gdy telefoniczne zlecenie
    zosta?o wydane przez osob´
    innŕ ni˝ Klient, o ile poda?a ona prawid?owy numer Karty i CitiPhone PIN."
    Pozdrawiam
    Marcin

  • 62. Data: 2009-04-09 14:19:42
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 09 Apr 2009 16:05:27 +0200, MD napisał(a):

    > A co powiesz na ten punkt:
    > "4. U˝ycie numeru Karty i CitiPhone PIN przy sk?adaniu telefonicznych
    > zlecef Transakcji

    To jest PIN to telefonu, jak rozumiem chodzi o ustanowienie przelewu itd.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 63. Data: 2009-04-09 14:48:51
    Od: "MD" <t...@p...onet.pl>

    > To jest PIN to telefonu, jak rozumiem chodzi o ustanowienie przelewu itd.

    W sumie masz rację, jakoś nie pomyślałem, że PIN do telefonu jest inny.
    W takim razie w Citi nie ma w regulaminie punktu uznającego transakcje
    autoryzowane pinem za dokonane przez właściciela karty - czyli teoretycznie
    chip nie powinien zmniejszyć bezpieczeństwa. Choć jakoś tak pewniej się
    czuję przy podpisie :-)
    Pozdrawiam
    Marcin

  • 64. Data: 2009-04-09 17:57:35
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    MD <t...@p...onet.pl> had the courage to write:

> [...]
    > zlecenie zosta?o wydane przez osob´
    > innŕ ni˝ Klient, o ile poda?a ona prawid?owy numer Karty i CitiPhone PIN."

    Masz coś nie tak z kodowaniem.
    k.

  • 65. Data: 2009-04-10 11:31:07
    Od: "MD" <t...@p...onet.pl>

    > Masz coś nie tak z kodowaniem.
    > k.
    To był efekt przekopiowania z PDF z regulaminem karty Citi.
    Pozdrawiam
    Marcin