  • 1. Data: 2005-07-21 21:52:41
    Temat: Citibank - likwidacja placówek
    Od: "Art" <x...@x...xx>

    Ktoś coś wie ile oddziałów i w jakich miastach zamykają ?

  • 2. Data: 2005-07-22 06:54:39
    Temat: Re: Citibank - likwidacja placówek
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Art" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    > Ktoś coś wie ile oddziałów i w jakich miastach zamykają ?

    z tego co pamiętam 3 detaliczne likwidują (Piotrków Tryb, i 2 których nie
    pamiętam - chyba Świnoujście i jeszcze jakiś w mniejszym miasteczku) a 2/3
    detaliczne łączą z oddziałami korporacyjnymi

  • 3. Data: 2005-07-23 19:08:05
    Od: "Seba" <b...@N...gazeta.pl>

    Seba <b...@w...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > pamiętam - chyba Świnoujście i jeszcze jakiś w mniejszym miasteczku) a 2/3
    > detaliczne łączą z oddziałami korporacyjnymi

    Piotrków Tryb., ul. Słowackiego 23,Ruda Śląska, ul. Niedurnego 45
    i Swinoujście, Pl. Wolności 6 - oddziału zlikwidowane

  • 4. Data: 2005-07-23 20:07:48
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam,

    > Piotrków Tryb., ul. Słowackiego 23,Ruda Śląska, ul. Niedurnego 45
    > i Swinoujście, Pl. Wolności 6 - oddziału zlikwidowane

    Nie jestem z Rudy Śl. ale raczej nie jest to jakieś mniejsze miasteczko

  • 5. Data: 2005-07-23 20:39:14
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Marcin_P. napisał(a):

    > Nie jestem z Rudy Śl. ale raczej nie jest to jakieś mniejsze miasteczko

    Także mnie to zdziwiło - to jest główna ulica i banków jest tam coraz
    więcej. Citi miał bardzo dobre miejsce, choć zwykle pustki w oddziale.

    Chociaż z drugiej strony, mógłbym być dumny z mieszkańców mojego miasta
    - wiedzą co omijać z daleka. :-)

  • 6. Data: 2005-07-23 20:45:01
    Od: "Art" <x...@x...xx>

> [...]
    > więcej. Citi miał bardzo dobre miejsce, choć zwykle pustki w oddziale.
    >
    > Chociaż z drugiej strony, mógłbym być dumny z mieszkańców mojego miasta

    W Swinoujsciu / 40 tys. stałych mieszkańców plus kilka razy tyle w sezonie
    letnim
    plus całe stada turystow z Niemiec całorocznie / Citibank miał punkt przy
    głównym placu miasta.
    Wczoraj, kiedy to był ostatni dzień dzialania placówki widziałem tam spory
    tłum
    który stał w kolejce aby zlikwidować konto w tym banku.
    Szkoda bo był to wygodny bank dla mnie.