  • 1. Data: 2009-01-27 21:35:25
    Temat: Citibank - logowanie problem
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Zmieniła się strona logowania ? Cóż, u mnie efekt jest taki, że
    zalogować się nie da.

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2009-01-27 22:10:37
    Temat: Re: Citibank - logowanie problem
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:glnuo2$ba3$1@news.onet.pl, *Mithos* wrote:
    > Zmieniła się strona logowania ? Cóż, u mnie efekt jest taki, że
    > zalogować się nie da.

    SOA#1 - wlasnie probowalem.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2009-01-27 22:17:01
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    darnok pisze:
    > SOA#1 - wlasnie probowalem.

    Zgadza się, za ok 10 razem zaskoczyło. Aczkolwiek już widzę, że coś
    innego się nie zgadza i czeka mnie jutro wyjaśnianie.

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2009-01-27 23:10:20
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:glo162$id0$1@news.onet.pl...

    > Zgadza się, za ok 10 razem zaskoczyło. Aczkolwiek już widzę, że coś innego
    > się nie zgadza i czeka mnie jutro wyjaśnianie.

    Limicik zmniejszyli? ;D

    A wczesniej probowales sie zalogowac o 22:35, czyli teoretycznie o godzinie,
    kiedy ten bank robi wewnetrzne 'blurp' na kazda probe zalogowania nic nie
    mowiac klientowi, bo przeca musi sie przetworzyc. Ok. 23:00-23:15 z reguly
    juz mozna. Pewnie o to chodzilo?

  • 5. Data: 2009-01-28 07:48:39
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 27 Jan 2009 23:17:01 +0100, Mithos napisał(a):

    > Zgadza się, za ok 10 razem zaskoczyło. Aczkolwiek już widzę, że coś
    > innego się nie zgadza i czeka mnie jutro wyjaśnianie.

    Jest nowy interfejs ;-) Taki bardziej webdwazerowy by się chciało rzec ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 6. Data: 2009-01-28 08:25:50
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    ygreko pisze:
    > Limicik zmniejszyli? ;D

    Zamienili mi kartę z Silvera na Gold, ale jednocześnie pozmieniały się
    rachunki do spłaty, o czym się dowiedziałem z pisma jakie otrzymałem
    wczoraj, a wcześniej puściłem przelew na "stary" rachunek i aktualnie
    staram się zlokalizować środki.

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2009-01-28 11:35:37
    Od: Końrad N.S. <n...@o...pl>

    > Zmieniła się strona logowania ? Cóż, u mnie efekt jest taki, że zalogować się
    > nie da.

    u mnie jest coś innego.

    strojna się zmieniła, ale inny błąd pozostał:

    jak dotąd moje logowanie:

    NIGDY za pierwszym razem.
    mam stronę z okienkami logowania w ulubionych, wraz z zapamiętanym
    imieniem.nazwiskiem jako loginem.
    otwieram tą stronę, pod zapamiętanym loginem wpisuję hasło i... wyrzuca mnie na
    stronę główną. nie jestem zalogowany.
    muszę jeszcze raz teraz kliknąć klawisz 'logowanie', pojawia się znowu to co mam
    w ulubionych, z loginem, podaję hasło i teraz - ZAWSZE za drugim razem dopiero -
    udaje mi się wejść na citibanku.

    błąd ten zgłaszałem, pisałem, wspominałem o nim przy wypytywaniach
    telefonicznych o zadowolenie... od ponad dwóch lat to samo.

  • 8. Data: 2009-01-28 17:51:01
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    Uzytkownik Końrad N.S. napisal:
> [...]
    > to co mam w ulubionych, z loginem, podaję hasło i teraz - ZAWSZE za
    > drugim razem dopiero - udaje mi się wejść na citibanku.

    Mnie cos takiego zdarza sie tylko wtedy, gdy podczas logowania, oczekujac
    na odpowiedz banku, przelacze sie na inna aplikacje.
    Jesli zas okno przegladarki caly czas jest aktywne, loguje sie za
    pierwszym razem.
    Dziwne ;)
    --
    pozdr.
    ls

  • 9. Data: 2009-01-28 18:47:26
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:glnuo2$ba3$1@news.onet.pl...
    > Zmieniła się strona logowania ? Cóż, u mnie efekt jest taki, że zalogować
    > się nie da.

    A widzieliście, jak wszystko rozjeżdża się w Chrome?

    k.

  • 10. Data: 2009-01-28 19:18:23
    Od: ruf10 <r...@n...pl>

    Końrad N.S. pisze:
> [...]
    > to co mam w ulubionych, z loginem, podaję hasło i teraz - ZAWSZE za
    > drugim razem dopiero - udaje mi się wejść na citibanku.

    Pamiętam, że też miałem jakiś problem, jak próbowałem się logować z
    zakładki. Wyczaiłem gdzieś na ich stronie taki adres i nie mam żadnych
    problemów.

    ***NIE LOGUJ SIĘ DO BANKU KLIKAJĄC NA LINKI ZNALEZIONE W INTERNECIE***
    https://www.online.citibank.pl/PLGCB/JPS/portal/Loca
    leSwitch.do?locale=pl_PL
    ***NIE LOGUJ SIĘ DO BANKU KLIKAJĄC NA LINKI ZNALEZIONE W INTERNECIE***