  • 11. Data: 2009-01-29 00:14:05
    Temat: Re: Citibank - logowanie problem
    Od: "danny" <dannyp@i!teria.pl>

    Użytkownik "kashmiri" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    news:glq8f9$rcu$1@news.interia.pl...

    > "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message
    >

    > A widzieliście, jak wszystko rozjeżdża się w Chrome?
    >
    > k.

    moze dlatego:
    http://www.ranking.pl/index.php?page=Ranks:RanksPage
    &stat=22|OW

    chrome 0,7%, dyskryminują mniejszości ...

    d.

  • 12. Data: 2009-01-29 08:36:29
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Mithos pisze:
    > Zamienili mi kartę z Silvera na Gold, ale jednocześnie pozmieniały się
    > rachunki do spłaty, o czym się dowiedziałem z pisma jakie otrzymałem
    > wczoraj, a wcześniej puściłem przelew na "stary" rachunek i aktualnie
    > staram się zlokalizować środki.

    Właściwie to sami wszystko naprawili (przeksięgowali ręcznie bez mojego
    udziału). Pozytywne zaskoczenie :)

    --
    Mithos

  • 13. Data: 2009-01-30 17:24:23
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "danny" <dannyp@i!teria.pl> wrote in message

> [...]
    > http://www.ranking.pl/index.php?page=Ranks:RanksPage
    &stat=22|OW

    > chrome 0,7%, dyskryminują mniejszości ...

    Jakoś lubię Chrome i używam jako głównej przeglądarki. Prawda, że spoza
    Polski i dlatego pewnie nie trafiłem do rankigu...

    k.