  • 11. Data: 2005-08-25 10:03:44
    Temat: Re: Citibank - nowa umowa o KK
    Od: "fantomas" <f...@i...pl>

    Użytkownik "Przemek" napisał:
    > Ale mógłby to być również NIK, tak jak kontrolował jakość paliw na
    stacjach.

    Jak jakis urząd ma "Kontrolę" w nazwie, to kontroluje wszystko?
    A może to był Kontroler Biletów (vel Kanar), bo też ma kontrolę w nazwie?

    Jeśli już, to stacje kontroluje albo PIH albo UOKiK.

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 12. Data: 2005-08-25 21:04:03
    Od: "Zdzislaw" <z...@u...pl>

    > Jest to zapewne związane z kontrolą NIKu i wykryciem zapisów w umowie,
    > których być nie powinno. Takie same nieprawidłowości NIK wykryl w umowach
    > Lukas Banku.
    jaki NIK ???
    to byl urzad konsumentow i ochrony konkurencji UKIOK lub cos podobnego

  • 13. Data: 2005-08-25 21:05:12
    Od: "Zdzislaw" <z...@u...pl>

    > Nie musisz robić ze mnie głąba :) Tak jak napisałeś w tym wypadku
    > (sprawdziłem, dla pewności) był to UOKiK ;)
    >
    > Ale mógłby to być również NIK, tak jak kontrolował jakość paliw na
    > stacjach.
    Przemek nie masz racji a upierasz sie

  • 14. Data: 2005-08-28 19:54:23
    Od: "Marvin" <_...@p...fm>

    Użytkownik "wojtaszek" <w...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Z Citibanku dostałem nową umowę o KK przesłaną razem z wyciągiem.
    > Przyznaję, że nie bardzo mam ochotę ją czytać, a tym bardziej podpisywać.
    > Czy ktoś z szanownych forumowiczów pokusił się o jej rozszyfrowanie i może
    > wskazać zapisy które nie koniecznie powinny się tam znaleźć ?
    > W piśmie przewodnim jest napisane, że jest to tylko scalenie dwóch
    > osobnych umów w jedną całość, ale jakoś nie chce mi się w to wierzyć.

    Sciema jak zwykle.
    Przeczytaj treść par. 11 pkt. 2 a włosy staną ci dęba.
    Szczególnie jak już podpisałeś :)
    M.

  • 15. Data: 2005-08-29 18:02:05
    Od: "Lesio5" <l...@w...pI>

    Użytkownik "Marvin" <_...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Sciema jak zwykle.
    > Przeczytaj treść par. 11 pkt. 2 a włosy staną ci dęba.

    Szok.
    Czy takie sformulowanie bylo tez w poprzedniej wersji umowy?

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    I thought I was someone else, someone good.

  • 16. Data: 2005-08-30 11:51:32
    Od: "Marvin" <_...@p...fm>

    > Szok.
    > Czy takie sformulowanie bylo tez w poprzedniej wersji umowy?

    Oczywiście że nie :)
    M.

  • 17. Data: 2005-08-30 12:59:13
    Od: " Karolew" <k...@W...gazeta.pl>

    Marvin <_...@p...fm> napisał(a):

    > Sciema jak zwykle.
    > Przeczytaj treść par. 11 pkt. 2 a włosy staną ci dęba.
    > Szczególnie jak już podpisałeś :)

    Umowy nie podpisalem, liczac ze sprawa przyschnie. Ale ostatnio zaczeli sie
    domagac i w mailu pisza ze przysla mi ponownie nowa umowe.

    Co do meritum to sprawa chyba nie jest tak prosta. W rzeczonym paragrafie
    umowy stoi, ze:
    " Transakcje wykonane na odleglosc ... obciazaja klienta o ile zostaly
    potwierdzone za pomoca Kodu Indentyfikacyjnego lub numeru i daty waznosci
    karty".
    Ten zapis wg mnie znaczy tyle, iz jesli podam te dane to transakcja zostanie
    zrealizowana. Bez tego zapisu mnie mozena by nic kupic np. w necie.

    I dalej:
    "Bank nie odpowiada za dyspozycje zlozone przez osoby nieupowaznione w
    przypadku prawidlowego podania przez nie danych osobowych i wlasciwych kodow
    indentyfikacyjnych."
    Wyjasnienie co sa te kody jest w regulaminie, a sa to: PIN, CITIphonePIN lub
    i-PIN.

    Czyzby wiec diabel nie byl taki straszny? Ja to rozumiem tak, ze tylko w
    przypadku podania tych kodow bank nie ponosi odpowiedzialnosci. Natomiast
    jesli zlodziej ukradnie moja karte i poda tylko te dane, ktore sa na karcie
    (numer, dane osobowe, kod CVV2) bez kodow indentyfikacyjnych, to transakcja
    przejdzie, ale po zareklamowaniu bank bierze odpowiedzialnosc za te
    transakcje.

    Co sadzicie?

    Pozdrawiam
    Karolew

  • 18. Data: 2005-08-30 15:35:01
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Był 30 sierpień 2005 14:59, kiedy tajemnicza osoba przedstawiająca się
    jako Karolew powiedziała:

> [...]
    > (numer, dane osobowe, kod CVV2) bez kodow indentyfikacyjnych, to transakcja
    > przejdzie, ale po zareklamowaniu bank bierze odpowiedzialnosc za te

    Inne dane nie są niezbędne do wykonania transakcji przez internet. Jak
    dla mnie karta Citi to największa pomyłka, do tego mają non stop
    problemy z prawidłowym liczeniem terminów - wkrótce wypowiadam.

    --
    Olgierd
    o...@j...org ||| gg: 3657597 |||