  • 41. Data: 2007-01-26 21:34:32
    Temat: Re: Citibank - wymagania odnosnie KK, moze mbank ?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 26.01.2007 Ra <...@s...pl> napisał/a:

    > dochody też nie gwarantują dostania karty, teraz jest chyba jakiś okres
    > promocyjny ale mi parę m-cy temu pani powiedziała że trzeba miec dochody
    > min 5tys brutto, mam sporo większe i mimo tego musiałem wziąc kk w innym
    > banku

    A u mnie handlowiec Citi był dwa tygodnie temu i od tej pory cisza. Ciekawe.
    --
    Samotnik

  • 42. Data: 2007-01-27 18:49:20
    Od: Ra <...@s...pl>

    Samotnik napisał(a):

    > A u mnie handlowiec Citi był dwa tygodnie temu i od tej pory cisza. Ciekawe.
    nie do mnie jeszcze zadzwonił po odmowie i zaoferował kredyt gotówkowy
    ale podziękowałem
    w sumie co do kk to właśnie wyrabia mi się firmowa american express, ale
    nie wiem po co dają, rzadko wyjeżdzam za granicę i z reguły mam opłacone
    wszystko