  • 41. Data: 2004-10-21 12:21:31
    Temat: Re: City Bank zablokował konto niewidomej dziewczynki
    Od: "Tom Miskiewicz" <m...@y...com>

    > Raz czy dwa razy trafiłem na mały hotel w południowo-zachodniej Polsce nie
    akceptujący Visy.
    > W jednym przypadku brali chyba AmEx, w drugim Euro/Master.

    Nie wiem jak jest w Polsce, ale w rzeszy, to jak napiszesz Amexowi, ze
    gdzies nie biora ich karty a Ty tam chcesz placic, to potrwa to pare tygodni
    do miesiecy i beda brali Amexa. Widzialem juz przypadki, ze w duzych
    sklepach typu Peek & Cloppenburg brali tylko Amexa!

  • 42. Data: 2004-10-21 12:28:56
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > To zalezy co masz na mysli, jesli piszesz w Polsce.

    A co mogę mieć? Polskę - taki kraj w Europie :-)

    >W polskich
    > sklepach problemow nie ma.
    > Ale czytalem, ze siedzac w Polsce przy biurku i probojac zaplacic
    > polskaa Visa na amazon.com to juz nie jest tak wesolo.

    Amazon.com, to nie jest "Polska", ale niech Ci będzie - nie ma problemu z
    zapłatą kartą z Polski w tym sklepie.

    > Pojezdzij troche po swiecie z Polska albo jakakolwiej europejska Visa
    > i pewnego dnia spiac na lawce w parku, bo Ci nie chcieli zaakceptowac
    > Twojej Visy z jakiegos niewiadomego powodu pomyslisz "Dlaczego ja
    > kurde nie posluchalem tego Miskiewicza i nie zabralem Amexa"!

    Bzdury wypisujesz - nie ma problemu z akceptacją polskich kart Visa. Poza
    tym zmieniasz temat: napisałeś: "Z tego co tutaj i w archiwach grup mozna
    przeczytac, to w Polsce sa problem poslugiwania sie Visa... i nie
    tylko Visa". Otóz to jest wierutna bzdura. Troche sobie pojeździłam po
    świecie i jeszcze w parku nie nocowałam, a wychwalanego przez Ciebie Amexa
    nie mam.

    > Wierz mi albo nie, Visa i MasterCard jest do dupy jak opuscisz kraj.
    > Kropka.

    Kolejna bzdura.

  • 43. Data: 2004-10-21 12:29:19
    Od: MarekM <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    Tom Miskiewicz dnia 2004-10-21 14:14 napisał(a) co następuje:

    > OK, to w takim razie Cie zle zrozumialem. Ale to co Ty piszesz to potwierdza
    > tylko moje doswiadczenia. Karta Visa jest do dupy, jesli podrozujesz. Jestem
    > pewien, ze Polsce nie ma problemow placenia Visa wystawiona w Polsce, tak
    > jak i nie ma problemow placenia Visa w Niemczech jesli zostala ona
    > wystawiona w Niemczech.

    Nie piszę tutaj o jakichś "problemach na łączach", tylko o ilości
    punktów akceptujących dany typ karty.

    > I znowy potwierdzasz to co powiedzialem wyzej. Jesli nie opuszczasz kraju to
    > Visa i MasterCard sa fajne.
    > Jesli opusicsz kraj, to bierz spiwor, bo Ci gwarantuje, ze pewnego razu
    > przestanie Ci ona funkcjonowac w nieoczekiwanym momencie. A chyba nie
    > liczysz na pomoca bankow?

    ZAWSZE należy brać co najmniej dwie karty dwóch różnych systemów i dwóch
    różnych banków. I gwarantuję Ci, że jak weźmiesz wypukłą Visę i
    wypukłego MasterCarda z różnych polskich banków, to śpiwór nie będzie Ci
    potrzebny ;-)

    Obiecaj, że napiszesz na grupę, jak kiedyś spotka Cię z Twoim AmExem
    taki problem, jak z Visą. A może się zdarzyć.

    > Biedny kraj, wiec wiadomo, ze nikt nie chce bulic prowizji. Na zachodzie z
    > akceptowaniem Amexa nie ma problemow.

    Ale ktoś - idąc za Twoją radą: TYLKO AmEx - może mieć w takich "biednych
    krajach" sporo problemów z płatnością.

    --
    Marek

  • 44. Data: 2004-10-21 12:30:10
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    > Jesli opusicsz kraj, to bierz spiwor, bo Ci gwarantuje, ze pewnego
    > razu przestanie Ci ona funkcjonowac w nieoczekiwanym momencie. A

    Przestań dezinformować, bo piszesz nieprawdę.

  • 45. Data: 2004-10-21 12:41:16
    Od: "Tom Miskiewicz" <m...@y...com>

    Jestem

    > Nie piszę tutaj o jakichś "problemach na łączach", tylko o ilości
    > punktów akceptujących dany typ karty.

    To w takim razie sa to bzdury. Nie wiem, moze na jakis wioskach zabitych
    dechami albo podczas wedrowki w gorach ktos nie akceptuje w Niemczech Visy.
    Punktow (sklepow, stacji paliw itp) akceptujacych w Niemczech Vise jest w
    brud, tak ze smialo mozna przesadzic mowiac kazdy bierze Vise. Kazda
    restauracja, kazda stacja paliw, kazda ksiegarnia, kazdy sklep z odzierza
    itp biora Vise.

> [...]
    > różnych banków. I gwarantuję Ci, że jak weźmiesz wypukłą Visę i
    > wypukłego MasterCarda z różnych polskich banków, to śpiwór nie będzie Ci

    Mam w portfelu 70 roznych kart. Kiedy bylem w Nowym Yorku i Londynie mialem
    ze soba dwie rozne karty. Visa i Master Card.
    Obydwie nie dzialaly a hotel chcial ode mnie 3000 bucksow. I co Ty powiedz
    na to he?

    > Obiecaj, że napiszesz na grupę, jak kiedyś spotka Cię z Twoim AmExem
    > taki problem, jak z Visą. A może się zdarzyć.

    Objecuje. Uzywam Amexa od 4 lat. Zjezdzilem USA i Europe zachodnia w zdluz i
    w szerz placa wszedzie Amexem. Przecietny rachunek miesieczny 7000 Euro. Nie
    zdarzylo mi sie to do tej pory. Natomiast nie maja przy sobie Amexa ale za
    to Visa i Mastercard nie moglem za placic za glupi hotel w takich
    metropolach jak Nowy York i London i to nie w jakis tam zakaraluszonych
    hotelikach tylko w Hilton'ie i Marriott'cie.
    Z takimi doswiadczeniami mam nadzieje, ze rozumiesz moje zdanie o Vizie i
    MasterCard?

    > Ale ktoś - idąc za Twoją radą: TYLKO AmEx - może mieć w takich "biednych
    > krajach" sporo problemów z płatnością.

    Nie przekrecaj moich wypowiedzi. Powiedzialem i bede to powtarzal do skutku

    1. gotowka
    2. Amex

    Gotowka jest najpewniejsza. To biora wszysca, szczegolnie jak to euro albo
    zielone. Amex jest naprawde niezawodny. Ale hej, gwarantowac na tym scwiecie
    nie mozna nic.

    Powtorze jeszcze raz, ze podrozowanie poza granicami kraju z tylko Visa i
    MasterCard skonczy sie zalosnie dla kazdego kto nie poslucha mojej rady.

  • 46. Data: 2004-10-21 12:45:13
    Od: "Tom Miskiewicz" <m...@y...com>

    > Przestań dezinformować, bo piszesz nieprawdę.

    Dobra, to napisz w ilu krajach byles, ile nocy hotelowych zaliczyles, ile
    wydales w tym okresie Visa i MasterCard?
    Ja Ci powiem tylko tyle, zdajac sie na Vise i MasterCard za granica
    ryzykujesz, ze nie bedziesz mial czym zaplacic, z powodu durnych limitow w
    bankomatach. Bedziesz tracil czas na szukanie mozliwosci zaplacenia,
    bedziesz tracil pieniadze na rozmowy telefoniczne i nerwy uzerajac sie z
    glupimi ludzmi z infolini. Ostateczna decyzja nalezy oczywiscie do Ciebie i
    innych czytajacych.

  • 47. Data: 2004-10-21 12:49:42
    Od: "Tom Miskiewicz" <m...@y...com>

    > Amazon.com, to nie jest "Polska", ale niech Ci będzie - nie ma problemu z
    > zapłatą kartą z Polski w tym sklepie.

    Nie ma? A skad Ty wiesz, ze nie ma? Probowales? Widocznie nie.
    Poszukaj no watka:
    [eKarta] zakupy w Amazon.com

    Tam pisze ktos, ze sa.

> [...]
    > tylko Visa". Otóz to jest wierutna bzdura. Troche sobie pojeździłam po
    > świecie i jeszcze w parku nie nocowałam, a wychwalanego przez Ciebie Amexa

    Ja mialem problemy, wiec sa. Ale o tym juz pisalem.

    > Kolejna bzdura.

    Twoje zdanie. Zdania sa jak odbyty, kazdy ma jeden.

  • 48. Data: 2004-10-21 12:54:14
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    > uzerajac sie z glupimi ludzmi z infolini. Ostateczna decyzja nalezy
    > oczywiscie do Ciebie i innych czytajacych.

    Ty naprawdę nie wiesz o czym piszesz - mylisz bankomaty, limity wypłat,
    limity do transakcji bezgotówkowych, organizacje płatnicze-albo jestes
    ignorantem, albo trolem, ewentualnie kolejnym wcieleniem nieodżałowanej
    pamięci Eksperta :-)

  • 49. Data: 2004-10-21 12:58:35
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Nie ma? A skad Ty wiesz, ze nie ma? Probowales? Widocznie nie.
    > Poszukaj no watka:
    > [eKarta] zakupy w Amazon.com
    >
    > Tam pisze ktos, ze sa.

    Kupowałam tam wielokrotnie. Ekarta zaś jest karta wirtualną, a "amazon" to
    nie Polska. Nadal piszesz bzdury i to kosmiczne!

    > Ja mialem problemy, wiec sa. Ale o tym juz pisalem.

    Na Tobie świat się nie kończy - przyczyny problemów mogły być różne -
    problemy z szeroko rozumianą "infrastruktura telekomunikacyjną" np. Co to ma
    wspólnego z daną organizacją płatniczą i dlaczego niby ma świadczyć o
    wyższości jednej na drugą pozostaje Twoją słodka tajemnicą. No ale skoro
    uważasz, że skoro Ty masz problem, to wszyscy go mają, to to poniekąd
    tłumaczy dlaczego upierasz się przy swoich bzdurach. Tylko w swej łaskawości
    nie dezinformuj innych.

    > Twoje zdanie. Zdania sa jak odbyty, kazdy ma jeden.

    Widzę, że Twoja wiedza jest tak rozległa, jak Twoja kultura osobista.

  • 50. Data: 2004-10-21 13:08:30
    Od: "Tom Miskiewicz" <m...@y...com>

> [...]
    > limity do transakcji bezgotówkowych, organizacje płatnicze-albo jestes
    > ignorantem, albo trolem, ewentualnie kolejnym wcieleniem nieodżałowanej

    Nic nie myle. Opisane przez mnie fakty mowia same za siebie.
    Apropos limity. Zielona, zlota, platynowa i centurion nie ma limitu, tak ze
    juz przez to ryzyko, ze bedziesz swiecil kiedys oczami, bo nie chca Ci karty
    zaakceptowac.

    A tak przy okazji to nie musisz mnie osobiscie atakowac, tylko dla tego, ze
    nie masz nic rzeczowego do powiedzenia.

    Odpowiedz na te dwa pytania i pokaz mi oraz innym ktorzy tu czytaja, ze
    Twoje doswiadczenia z kartami zaprzeczaja moim:

    1. W ilu krajach byles i ile wydales placac wylacznie Visa i MasterCard?
    2. W ilu hotelach za granica byles?