  • 11. Data: 2008-01-09 20:15:13
    Temat: Re: Clarkson i jego 500 funciaków
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Arek napisał(a):

    > Z ciekawości: w których państwach jest podobnie jak w przypadku
    > p. Clarksona? W. Brytaniia, USA. W Irlandii też?

    Tak. Moje przykłady były z Irlandii właśnie.

    PG

  • 12. Data: 2008-01-09 22:13:28
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "Marcin Mokrzycki" <m...@p...pl> wrote in message
    > W Citi karty debetowe są produkowane w oddziałach od ręki, więc pewnie
    > sprawę udałoby Ci się załatwić w ciagu maksymalnie godziny podczas jednej
    > wizyty w oddziale, bez czekania później na listonosza.

    Oddziały citi mają to do siebie, że godzinę, to się tam stoi w kolejce.
    Później idzie już sprawnie. Na koniec proszą o wypełnienie ankiety w
    specjalnie przygotowanym do tego komputerze, gdzie po kliknięciu "Ankieta"
    pojawia się napis "Network error".

  • 13. Data: 2008-01-09 22:21:11
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Wed, 9 Jan 2008 23:13:28 +0100, ygreko wrote:

> [...]
    > Później idzie już sprawnie. Na koniec proszą o wypełnienie ankiety w
    > specjalnie przygotowanym do tego komputerze, gdzie po kliknięciu "Ankieta"

    Nigdy (byłem jakieś 4 razy) nie czekałem dłuzej niż 2 minuty. Ankietę
    wypełniłem bez problemu. Oddziały w centrum Warszawy.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 14. Data: 2008-01-09 22:25:00
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 9 Sty, 19:01, Marcin Mokrzycki <m...@p...pl> wrote:

    > Nie wiem czy spodoba Ci się taka rada, ale w sumie możesz założyc darmowe
    > Konto Oszczędnościowe - do niego wydają chyba coś takiego jak karta
    > identyfikacyjna. Wówczas do systemu logujesz się podając dane tejże karty
    > identyfikacyjnej i masz podgląd Konta Oszczędnościowego oraz KK.
    >
    > W Citi karty debetowe są produkowane w oddziałach od ręki, więc pewnie
    > sprawę udałoby Ci się załatwić w ciagu maksymalnie godziny podczas jednej
    > wizyty w oddziale, bez czekania później na listonosza.

    Mozna zalozyc konto oszczednosciowe bez zakladania innego konta?

  • 15. Data: 2008-01-09 22:38:16
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Wed, 9 Jan 2008 14:25:00 -0800 (PST), krzysztofsf wrote:

    > Mozna zalozyc konto oszczednosciowe bez zakladania innego konta?

    Głowy nie dam (sam miałem najpierw CitiOne Direct, później założyłem KO),
    ale jestem przekonany, że nie ma z tym problemu.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 16. Data: 2008-01-09 22:41:39
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 9 Sty, 22:25, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > Mozna zalozyc konto oszczednosciowe bez zakladania innego konta?

    Sprawdzilem na stronach - faktycznie - mozna.
    No to sobie zaloze i bedzie okazja do zobaczenia od srodka ich systemu
    a jednoczesnie zaoszczedze 50 gr na comiesiecznych przelewach z
    mBanku, splacajacych KK - bede splacal z oszczednosciowego.

  • 17. Data: 2008-01-10 01:43:15
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 09 Jan 2008 23:13:28 +0100, ygreko napisał(a):

> [...]
    > specjalnie przygotowanym do tego komputerze, gdzie po kliknięciu
    > "Ankieta" pojawia się napis "Network error".

    Co do stania w kolejkach to pewnie zależy też od pory, ja ostatnio często
    wpłacałem pieniądze i zazwyczaj byłem pierwszy albo max drugi w kolejce i
    nie stałem dłużej niż 5 minut. Żadnego (przynajmniej u mnie) komputera z
    ankietą nie ma.

    Xenocide

  • 18. Data: 2008-01-10 09:43:56
    Od: "Slavekk" <S...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > niż u nas - widać to choćby po idiotycznym podejściu Citibanku... Nie mogę
    > mieć internetowego dostępu do konta karty płatniczej, dopóki nie

    zgadza się

    > i tegoż pinu, razem z numerem karty, nie podam na
    > stronie citibanku :)

    a to już nieprawda.
    Masz wybór. Mozesz sobie wygenerować iPIN służący tylko do logowania.
    Ma 6 znaków lub wiecej.

    Sławek

  • 19. Data: 2008-01-10 09:45:16
    Od: "Slavekk" <S...@g...pl>

    Użytkownik "ES" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

    > PIN wygenerowałem, bo bywam w Czechach i na Słowacji, a z raz na rok, na
    > stacji Neste.
    > Nigdy ani PINu, ani numeru karty kredytowej nie podawałem logując się do
    > Citi.
    > Klientem Citi jestem od ubiegłego roku, i jak widać, trochę się
    > pozmieniało w
    > tym banku.
    > Loguję się numerem klienta (to nie numer KK) i swoim własnym hasłem.

    Wszystko dobrze tylko klient Citi który ma tam tylko KK nie ma takich
    możliwosci jak piszesz.

    Slawek

  • 20. Data: 2008-01-10 09:52:14
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 10 Sty, 10:43, "Slavekk" <S...@g...pl> wrote:

    > a to już nieprawda.
    > Masz wybór. Mozesz sobie wygenerować iPIN służący tylko do logowania.
    > Ma 6 znaków lub wiecej.

    Ale pierwsze logowanie pinem bankomatowym - czyli nalezy po ustawieniu
    ipinu zmienic sobie rowniez pin w karcie