  • 11. Data: 2009-08-04 19:09:42
    Temat: Re: Class&more w Raiffeisen Banku
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 4 Sie, 15:00, Krzysztof Krawczyk <k...@g...pl>
    wrote:

    > Może tą drugą część nazwy pokręciłem, ale dałbym sobie rękę uciąć, że
    > w tekście o karcie było coś w stylu class and more...

    Smiem przypuszczac ze Ci sie "Miles & More" nalozylo. Ale nie bede sie
    upieral. :)

  • 12. Data: 2009-08-05 13:14:28
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 4 Aug 2009 11:34:59 -0700 (PDT), Krzysztof Krawczyk napisał(a):
    > Toż na witrynie www.raiffeisen.pl jest mniej więcej na środku taki
    > kwadracik z brązowym tłem i płynącym tekstem class and more pisanym
    > kursywą.

    Ta karta jest równie mądrym pomysłem co ich "fajna" flashowa stronka :)
    Zamiast podać link, trzeba podawać przepis jak dotrzeć do informacji...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 13. Data: 2009-08-05 13:15:28
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 4 Aug 2009 12:09:42 -0700 (PDT), bradley.st napisał(a):
    > Smiem przypuszczac ze Ci sie "Miles & More" nalozylo. Ale nie bede sie
    > upieral. :)

    Nie powiem, mnie też to zainteresowało - byłoby ciekawie gdyby Miles&more
    miało nowego partnera bankowego :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 14. Data: 2009-08-05 13:37:09
    Od: "Austriak" <jedski@WYTNIJ_TOo2.pl>

    1. karta i program partnerski nazywają się Class&Club (class&more to rabaty w firmach
    spoza programu)
    2. \"nie jest prawdą jakoby\", czyli: po 4h bank płaci 250 euro, jeśli nie ma bagażu
    w ciągu 48 h dodatkowo 500 EURO
    a więc nie zgadzają się kwoty i waluta
    propagandy nie będę uprawiał, karta i profity mogą się podobać lub nie; to tylko
    gwoli wyjaśnienia, pzdr

  • 15. Data: 2009-08-05 13:39:46
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 5 Sie, 09:14, Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:

    > Ta karta jest równie mądrym pomysłem co ich "fajna" flashowa stronka :)
    > Zamiast podać link, trzeba podawać przepis jak dotrzeć do informacji...

    Mozna tez sycic oczy bezposrednio, u zrodla:

    http://www.classandclub.pl/

    Nie, to nie jest reklama czekolady Dove. :D

  • 16. Data: 2009-08-05 13:42:26
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 5 Sie, 09:15, Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:

    > Nie powiem, mnie też to zainteresowało - byłoby ciekawie gdyby Miles&more
    > miało nowego partnera bankowego :)

    "Miles & Class & Club & More"?

    "Miles & Class & Then some"?

    :)

  • 17. Data: 2009-08-05 19:18:09
    Od: Krzysztof Krawczyk <k...@g...pl>

    On 5 Sie, 15:37, "Austriak" <jedski@WYTNIJ_TOo2.pl> wrote:
> [...]
    > a więc nie zgadzają się kwoty i waluta
    > propagandy nie będę uprawiał, karta i profity mogą się podobać lub nie; to tylko

    Przeczytałem dokładnie warunku ubezpieczenia przy tej karcie. Teraz
    zauważyłem, że po 4 godzinach oczekiwania na bagaż należy się zwrot
    kosztów za zakupione rzeczy do wysokości 250 Euro.
    Jest jeszcze jedna ciekawa opcja, którą Uniqa przeniosła z
    ubezpieczenia Podróż i Radość, to w przypadku opóźnienia transportu na
    lotnisko zwracają koszty posiłków itp.
    Brakuje tylko jednej bardzo ciekawej opcji związanej z opóźnieniem
    transportu na lotnisko. W płatnym, ogólnie dostępnym ubezpieczeniu
    Podróż i Radość jest taka możliwość, że jak jedziemy pociągiem,
    autobusem na lotnisko i ten środek lokomocji się spóźni i nie zdążymy
    na samolot, to pokrywają koszty zakupu nowego biletu do 5000 złotych.

    Dzięki za zwrócenie uwagi, bo nie chciałoby mi się drugi raz czytać
    tych warunków ubezpieczenia.

  • 18. Data: 2009-08-05 19:24:13
    Od: Krzysztof Krawczyk <k...@g...pl>

    On 5 Sie, 15:42, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:

    > "Miles & Class & Club & More"?
    >
    > "Miles & Class & Then some"?
    >
    > :)

    A teraz zagadka :) Jakie obroty zwalniają z opłaty rocznej za
    użytkowanie karty? :)

  • 19. Data: 2009-08-05 19:46:49
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Krawczyk" <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości
    n.googlegroups.com...

    > A teraz zagadka :) Jakie obroty zwalniają z opłaty rocznej za użytkowanie
    > karty? :)

    Hehehe, też to zwróciło moją uwagę. 208,34 zł miesięcznie. ;-)

  • 20. Data: 2009-08-05 20:16:09
    Od: Krzysztof Krawczyk <k...@g...pl>

    On 5 Sie, 21:46, "MarekZ" <b...@a...pl> wrote:
    > Użytkownik "Krzysztof Krawczyk" <k...@g...pl> napisał w
    > wiadomościnews:eacbaf06-fe06-4ab2-ab64-105c6f81a0c2@
    a26g2000yqn.googlegroups.com...

    > Hehehe, też to zwróciło moją uwagę. 208,34 zł miesięcznie. ;-)

    A jak interpretujesz tekst "średnio 2500 PLN" ? Myślę, że zapomnieli
    dodać słowa miesięcznie.
    Pewnie będzie korekta toip rodem z Aliora.