  • 1. Data: 2002-03-12 17:22:22
    Temat: Co będzie dobrze działać w Szwecji ?
    Od: "TT" <t...@k...net.pl>

    Czy ma ktoś doświadczenia :

    Lukas VE VC
    mBank
    Inteligo
    PeKaO SA MC VC

  • 2. Data: 2002-03-12 17:28:47
    Temat: Re: Co będzie dobrze działać w Szwecji ?
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Czy ma ktoś doświadczenia :
    >
    > Lukas VE VC
    > mBank
    > Inteligo
    > PeKaO SA MC VC

    każdą VISA, ale najlepiej VC

  • 3. Data: 2002-03-12 17:29:22
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Czy ma ktoś doświadczenia :
    >
    > Lukas VE VC
    > mBank
    > Inteligo
    > PeKaO SA MC VC

    każdą VISA, ale najlepiej VC (ta z pekao walutowa ma bardzo korzystne
    przeliczanie tam z SEK na USD)

  • 4. Data: 2002-03-12 18:20:43
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Mar 12, 2002 at 06:29:22PM +0100, n...@p...onet.pl wrote:

    > każdą VISA, ale najlepiej VC (ta z pekao walutowa ma bardzo korzystne
    > przeliczanie tam z SEK na USD)

    A mozna konkrety? Bo jakos mam wrazenie ze 'bardzo korzystne' bo to visa.

    --

    --w

  • 5. Data: 2002-03-12 18:39:35
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > A mozna konkrety? Bo jakos mam wrazenie ze 'bardzo korzystne' bo to visa.

    do złotowego (oraz każdego innego) jest przeliczana SEK-USD-PLN
    a dla dolarowego SEK-USD

  • 6. Data: 2002-03-12 18:49:25
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > do złotowego (oraz każdego innego) jest przeliczana SEK-USD-PLN
    > a dla dolarowego SEK-USD

    A USD skad przecietny Polak bierze? Chyba kupuje w banku... a jak kupuje to
    placi wg. kursu sprzedazy pieniadza, ktory z reguly jest mniej korzystny niz
    w przypadku sprzedazy dewiz...

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 7. Data: 2002-03-12 19:20:46
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Mar 12, 2002 at 07:39:35PM +0100, n...@p...onet.pl wrote:

    > do złotowego (oraz każdego innego) jest przeliczana SEK-USD-PLN
    > a dla dolarowego SEK-USD

    Przeciez tak jest przeliczana _kazda_ visa zlotowkowa, nie ma
    znaczenia czy jest z banku pocztowego, spoldzielczego banku w Jelesni
    czy z citi. Gdzie tutaj zaleta VISA z pekaosa?

    Przestan mieszac ludziom w glowie.

    --

    --w

  • 8. Data: 2002-03-12 19:36:29
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Przeciez tak jest przeliczana _kazda_ visa zlotowkowa, nie ma
    > znaczenia czy jest z banku pocztowego, spoldzielczego banku w Jelesni
    > czy z citi. Gdzie tutaj zaleta VISA z pekaosa?

    bo pekao wydaje zaówno złotówkowe jak i walutowe:
    złotówkowa SEK-USD-PLN
    walutowa SEK-USD
    i to jest zaleta.

  • 9. Data: 2002-03-12 21:08:35
    Temat: Re[2]: Co będzie dobrze działać w Szwecji ?
    Od: p...@p...onet.pl (Pedroz)

    > każdą VISA, ale najlepiej VC (ta z pekao walutowa ma bardzo korzystne
    > przeliczanie tam z SEK na USD)
    Zapomniales dodac, ze gold. :-P

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 10. Data: 2002-03-12 23:46:35
    Od: Wojciech Kus <w...@c...waw.pl>

    n...@p...onet.pl napisał(a):

    > bo pekao wydaje zaówno złotówkowe jak i walutowe:

    BPH-PBK rowniez.

    > złotówkowa SEK-USD-PLN
    > walutowa SEK-USD
    > i to jest zaleta.

    Przepraszam, ale _co_ jest zaleta w takim sposobie rozliczen?

    Wojtek
    --
    |___ Wojciech "Gooch" Kus ______ email: w...@c...waw.pl ___|
    |__ Nieustraszony Lowca Dzwiekow (w stanie chwilowego spoczynku ;-> ) __|