  • 11. Data: 2006-01-25 08:03:10
    Temat: Re:
    Od: Michal M <w...@...pl>

    > to może ja spytam - na czym polega kredyt hipoteczny?

    na tym ze np bierzesz kredyt na 200tys na 30lat i w tym czasie masz oddac 350tys
    ale masz gdzie mieszkac chyba ze nie splacasz wtedy juz nie masz gdzie mieszkac
    a bank ma mieszkanie z ktorym pewnie robi to co z innymi dlugami...

  • 12. Data: 2006-01-25 08:29:08
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2006-01-25 08:54, osobnik kam stwierdził, iż:

    > to może ja spytam - na czym polega kredyt hipoteczny?

    Na zabezpieczeniu w postaci hipoteki.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 13. Data: 2006-01-25 08:29:33
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2006-01-25 08:43, osobnik Michal M stwierdził, iż:

    > 3. jak nie splacisz tego z pktu 2 to idziesz do wiezienia

    Od kiedy za długi się siedzi?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 14. Data: 2006-01-25 09:09:48
    Temat: Re: Co będzie jak przestane splacac kredyt?
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    Użytkownik "Marcin_P." <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jeśli nic nie pomoże to zabierają,potem sprzedają i jeśli ze sprzedaży,
    > spłacie kredytu i innych zobowiązań wobec banku coś zostanie to powinni tą
    > resztę oddać. Ale raczej niewiele tego będzie.

    Trzeba wziąć pod uwagę, że komornicy sprzedają rzeczy
    po znajomości znacznie poniżej wartości, przetargi są
    nieuczciwe itp itd.
    Zazwyczaj po takiej operacji dłużnik pozostaje
    dłużnikiem :(

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 15. Data: 2006-01-25 13:43:17
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Michal M napisał(a):
    > a bank ma mieszkanie z ktorym pewnie robi to co z
    > innymi dlugami...

    nie na tym polega hipoteka

    KG

  • 16. Data: 2006-01-25 13:58:00
    Temat: Re: Re:
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@U...net.pl> napisał w
    wiadomości news:dr7cuh$f3l$2@news.dialog.net.pl...
    > Od kiedy za długi się siedzi?

    Zapytaj tych co siedzą za niepłacenie alimentów...

    --
    pozdro
    P.

  • 17. Data: 2006-01-25 14:06:17
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2006-01-25 14:58- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy gg,
    gdy pisał(a):
    .

    > Zapytaj tych co siedzą za niepłacenie alimentów...

    Oni siedzą z art.209 kk. Jak nie chce Ci się szukać, to wystarczy, żebyś
    wiedział, że jest to jedno z przestępstw przeciwko rodzinie. Nie ma to
    nic wspólnego ani z kredytami i niewiele z długami (idzie się siedzieć
    nie za dług a za *uporczywe* uchylanie się od płacenia.

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 18. Data: 2006-01-25 16:12:31
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > możesz jeszcze raz?

    Chesz, żeby Wszechwiedzący jeszcze raz zbankrutowal?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 19. Data: 2006-01-25 19:10:07
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2006-01-25 14:58, osobnik gg stwierdził, iż:
    > Zapytaj tych co siedzą za niepłacenie alimentów...

    Zapytaj się samego siebie, czym różnią się alimenty od niespłaconego
    kredytu.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 20. Data: 2006-01-25 21:08:50
    Od: ...@...c

    Dnia Tue, 24 Jan 2006 21:40:49 -0000, Radio69 napisał(a):

    > Mam pytanko, zalóżmy iż mam wzięty kredyt hipoteczny na budowę mieszkania,
    > na 20 lat, jedynym zabezpieczeniem jest owy lokal. Powiedzmy po 5 latach
    > splacania przestaje placic. (np. trace pracę i nie mam z czego placic).
    > Pytanie co sie dzieje: (jeśli mimo gróź, próśb itd nie place)
    > Bank zabiera mieszkanie? A co z moimi wplaconymi pieniędzmi?
    > Ja uproscilem bardzo, i prostych odpowiedzi oczekuje. Thx

    1. Bank nic nie sprzedaje/zabiera itd ponieważ nie ma tytułu prawnego do
    takiej czynności
    2. Wszystkie czynności tego typu wykonuje komornik na wniosek banku
    3. Cena sprzedaży nieruchomości zależy od wyceny dokonanej przez
    rzeczoznawcę majątkowego która jest wykonywana pod kątem sprzedaży
    przymusowej (czytaj niższa wartość).
    4. Banki co do zasady przy takich kwotach patrzą komornikowi na łapki i
    interweniują w przypadkach ewidentnych.

    tak wiec jeżeli generalnie między bajki można włożyć kupowanie
    nieruchomości za 40% wartości natomiast faktem jest że po tych operacjach
    cały dług może być niewiele niższy niż na początku.

    --
    pozdrawiam,