  • 1. Data: 2006-10-26 07:31:30
    Temat: Co bedzie lepsze....
    Od: Albert <u...@m...one.pl>

    Witam

    Znajoma sie zapytala czy nie wiem ktory bank daje najlepsze warunki aby
    ulokowac 50-100 tys zl

    Chodzi oto aby np to co uroslo od kwoty mozna np bylo wybierac co miesiac:)

    Bo nie wie co zrobic czy wrzucic do banku czy przystac na propozycje
    znajomego i zainwestowac w jego firme:)

    Glownie chodzi o zysk miesieczny , gdzie bedzie wiekszy

    pozdrawiam

    Albert

  • 2. Data: 2006-10-26 07:47:16
    Temat: Re: Co bedzie lepsze....
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Albert porozsypywal nastepujace haczki:
    > Znajoma sie zapytala czy nie wiem ktory bank daje najlepsze warunki aby
    > ulokowac 50-100 tys zl
    > Chodzi oto aby np to co uroslo od kwoty mozna np bylo wybierac co miesiac:)
    IHMO polbank - 4.5% na RORze - nic lepszego chyba nie ma
    > Bo nie wie co zrobic czy wrzucic do banku czy przystac na propozycje
    > znajomego i zainwestowac w jego firme:)
    A firma jakie przynosi zyski?
    > Glownie chodzi o zysk miesieczny , gdzie bedzie wiekszy
    Pokaz wyniki finansowe firmy, to Ci odpowiemy:)
    --
    badzio

  • 3. Data: 2006-10-26 08:08:20
    Od: Albert <u...@m...one.pl>

    badzio napisał(a):
    > Patrze, patrze a tu Albert porozsypywal nastepujace haczki:
    > IHMO polbank - 4.5% na RORze - nic lepszego chyba nie ma

    Dzieki:)

    > A firma jakie przynosi zyski?
    > Pokaz wyniki finansowe firmy, to Ci odpowiemy:)

    Heh:) W sumie to nie wiem moze widziala tylko wiadomo jak to dzisiaj
    jest:) niby sa wyniki a na drugi dzien firmy nie ma:)

    Dlatego znajoma rozwaza rozne mozliwosci :)