  • 11. Data: 2009-04-29 18:56:05
    Temat: Re: Co bedzie nastepne?
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 29-04-2009 o 15:30:52 XXL <d...@g...pl> napisał(a):

    > Z tego co napisałeś nic nie wynika. Ani z Twojej spiskowej teorii świata
    > ani
    > z podanej daty - koniec czerwca.
    > Napisz wyraźnie, że np. z końcem czerwca według Twojej teorii skończy się
    > korekcyjne odbicie na poziomie ok......???
    > Takiej prognozy jaką podałeś nie da się w żaden sposób zweryfikować, bo
    > nie ma
    > w niej żadnej istotnej treści.

    jak kojarze to ujemna korelacja oznacza odmienne kierunki a Dieter
    zapowiadał wzrost dolca, wiec reszte sobie dospiewaj.
    Co do mnie, nie mam nic przeciwko korelacji, tylko kierunek mi nie pasuje.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 12. Data: 2009-04-29 19:10:48
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Media skrupulatnie (prawie) milcza o skali inwestycji big yellow w Afryce
    > i co ciekawe, w okolicach Zatoki.

    Czy aby na pewno big Yellow ?. Są różne opinie...

    Wojna USA-Chiny
    http://urbas.blog.onet.pl/2,ID373564504,RS1,index.ht
    ml

    " [...] Sądzimy, że fala piractwa u wybrzeży Somalii jest inspirowana
    działaniami amerykańskimi i ma na celu zwiększenie ryzyka transportu
    morskiego - najważniejszego w handlu zagranicznym Chin. Takie podejrzenia
    wynikają z ataku pirackiego na płynący pod flagą amerykańską statek Maersk
    Alabama w dniu 8 kwietnia 2009 r. Według oficjalnych doniesień załoga w
    niewiadomy sposób obroniła statek przed atakiem uzbrojonych i doświadczonych
    piratów. Jest to możliwe praktycznie tylko w przypadku, gdy wśród załogi
    znajdowali się amerykańscy żołnierze. Z kolei ich obecność wskazuje na
    ochronę ładunku statku, którym prawdopodobnie nie była wyłącznie pomoc
    humanitarna. Hipotezę tę potwierdza również fakt, że statek płynął pod
    banderą amerykańską, co pozwalało siłom zbrojnym USA podjąć uzasadniona
    akcję w przypadku zagrożenia ładunku. Ponadto zdziwienie budzi dwukrotna
    ucieczka kapitana statku z rąk piratów połączona z budzącą uznanie
    konsekwentną akcją ratowania marynarza przez żołnierzy amerykańskich. Była
    ona charakterystyczna dla ratowania towarzysza broni, który znalazł się w
    rękach nieprzyjaciela [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 13. Data: 2009-04-29 19:36:05
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > Czy aby na pewno big Yellow ?. Są różne opinie...
    >
    > Wojna USA-Chiny
    > http://urbas.blog.onet.pl/2,ID373564504,RS1,index.ht
    ml

    Napisałem tak, patrz:

    "Wniosek jeden - Somalia i okolice maja coś, o co chce walczyć usia i big
    żółty.
    Bo jaki inny?"

  • 14. Data: 2009-04-29 19:36:29
    Temat: Re: Podziekowanie było Re: Co bedzie nastepne?
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Tomasz Gęguś" <T...@p...onet.pl> napisał
    w wiadomości news:gta59m$diq$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Bardzo dziekuje za zasugerowanie mi opcji Ctrl-L w KNode. Na prawdę to
    > działa.

    nie ściemiaj

  • 15. Data: 2009-04-29 19:54:12
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

> [...]
    >
    > Napisałem tak, patrz:
    >
    > "Wniosek jeden - Somalia i okolice maja coś, o co chce walczyć usia i big

    A tak, tak .. doczytałem - pardon.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 16. Data: 2009-04-29 20:03:48
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    ---------------------------

> [...]
    >korekcyjne odbicie na poziomie ok......???
    >Takiej prognozy jaką podałeś nie da się w żaden sposób zweryfikować, bo nie ma

    Oczywiście. Nie każdy potrafi tak napisać prognozę. :)

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 17. Data: 2009-04-29 20:06:07
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Wed, 29 Apr 2009 19:56:37 +0200, "skippy" <m...@o...the.moon> wrote:

    >Ciekawe jest to, ze w byle jakich samolotach lata ochrona z giwerami, a na
    >tankowcach z grubymi bańkami jest kapitan i paru marynarzy; jak bezbronne
    >dzieci.

    Tyle że z wyjątkiem filmów z Seagalem bardzo rzadko zdarza się, by
    porywacze dostali się z zewnątrz do lecącego samolotu.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 18. Data: 2009-04-29 20:17:20
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Maciej Bojko" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Tyle że z wyjątkiem filmów z Seagalem bardzo rzadko zdarza się, by
    > porywacze dostali się z zewnątrz do lecącego samolotu.

    Sugerujesz że motorówki z bambusami rozwalają dobrą ochrone uzbrojoną w
    techinike na statkach wiozących bańki baniek?

    No tak.
    To mamy problem.

  • 19. Data: 2009-04-29 20:41:38
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Wed, 29 Apr 2009 22:17:20 +0200, "skippy" <m...@o...the.moon> wrote:

    >Sugerujesz że motorówki z bambusami rozwalają dobrą ochrone uzbrojoną w
    >techinike na statkach wiozących bańki baniek?

    Sugeruję, że taka dobra ochrona 24/7 kosztuje.

    >No tak.
    >To mamy problem.

    A owszem, mamy.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 20. Data: 2009-04-29 21:14:19
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Maciej Bojko"

    > Sugeruję, że taka dobra ochrona 24/7 kosztuje.

    Pisałem:
    "na statkach wiozących bańki baniek?"
    Czyli oszczędzaja. na maks.
    :)))

    > A owszem, mamy.

    Tak
    problem ściemy.

    EOT.
    Zobaczymy co z tego wyniknie.
    Wszyscy wiedza jak to załatwic (podswiadomie).
    No i wszyscy czekają, że coś takiego sie stanie.