  • 11. Data: 2005-05-09 21:18:15
    Temat: Re: Co jest dla Ciebie najważniejsze przy staraniu się o kartę kredytową ??
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@W...gazeta.pl>

    Karol Żwiruk <p...@k...pl> napisał(a):

    > Proponuję szybką ankietkę: czym się kierujecie przy wyborze karty
    > kredytowej:
    >
    > http://kartyonline.pl/anki.php?fer=1&ran=38

    Karol, o co chodzi z tymi procentami, bo śjakoś tak ich sporo, do 100 sie nie
    sumują.

    Miłego dnia
    Tomek

  • 12. Data: 2005-05-09 21:33:05
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-05-09 23:18- tak przynajmniej miał ustawiony zegar systemowy Tomasz
    Opalski, wyłuszczający(a) się następująco:

    > Karol, o co chodzi z tymi procentami, bo śjakoś tak ich sporo, do 100 sie nie
    > sumują.
    >
    > Miłego dnia
    > Tomek

    Jeżeli można wybrać więcej niż jedną odpowiedź, to procenty nie będą się
    sumować do 100%. Nic dziwnego w tym nie ma

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 13. Data: 2005-05-09 21:38:08
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@W...gazeta.pl>

    yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał(a):

    > Jeżeli można wybrać więcej niż jedną odpowiedź, to procenty nie będą się
    > sumować do 100%. Nic dziwnego w tym nie ma

    A chyba że tak. Mi akurat jedna pasiła najbardziej, to i nie testowałem czy
    więcej fistaszków zaznaczyc można.

    Dzięks
    Tomek

  • 14. Data: 2005-05-10 07:01:00
    Od: "Karol Żwiruk" <p...@k...pl>

    > Karol, o co chodzi z tymi procentami, bo śjakoś tak ich sporo, do 100 sie
    > nie
    > sumują.

    wyniki testu wielokrotengo wyboru sie do 100% nie sumują :)

    pozdrawiam

    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://KartyOnLine.pl