  • 11. Data: 2004-12-09 20:36:04
    Temat: Re: Co jest nie tak w danych na naszej stronie
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Thu, 9 Dec 2004 21:13:27 +0100, "Vizvary II Istvan"
    <v...@p...onet.pl> wrote:

    >"Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl> wrote in message
    >did
    >
    >No i im sie w końcu udało. Przesłalismy Wasze uwagi (IBAN, ABA) Oczywiscie
    >nie mam pojecia co zrobili nie tak, że nie poszło poprzednim razem.
    >Przy najbliższej okazji poprawie równiez dane na stronie zgodnie z Waszymi
    >sugestiami.
    >Dziekuję za pomoc
    >Vizvary Istvan II
    >ppu VAS

    ja to doprawdy nie rozumiem tych problemow.
    aby zrobic przelew na polskie konto z dowolnego kraju na swiecie
    nalezy podac:
    dane wlasciciela rachunku
    bic code (zwany tez swift) banku
    numer rachunku poprzedzony PL.
    wskazana rowniez nazwa banku - nie jest konieczna, ale na wszelki
    wypadek, do weryfikacji kodu bic
    i tyle.
    a jak jakis durny niemiec/amerykanin w tamtejszym banku domaga sie
    BLZ/ABA to powiedziec mu zeby zaczal sprzedawac pietruszke a nie
    zajmowal sie przelewami zagranicznymi

    G.

  • 12. Data: 2004-12-10 07:15:28
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > ja to doprawdy nie rozumiem tych problemow.

    Moze nie ogladales danych na tej stronie...;-)

    > aby zrobic przelew na polskie konto z dowolnego kraju na swiecie
    > nalezy podac:
    (...)
    > i tyle.
    > a jak jakis durny niemiec/amerykanin w tamtejszym banku domaga sie
    > BLZ/ABA to powiedziec mu zeby zaczal sprzedawac pietruszke a nie
    > zajmowal sie przelewami zagranicznymi

    Dowcip polega na tym, ze na tej stronie JEST podany RZEKOMY ABA oraz numer
    konta jest podany NIE w formacie miedzynarodowym (bez PL na poczatku), wiec
    ehemmmm zrodlo wprowadza w blad z lekka...

    --
    Pozdrowienia
    ---