  • 21. Data: 2004-11-09 13:26:07
    Temat: Re: Co mamy zrobić ?
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    9 Nov 2004 13:49:19 +0100, w <5...@n...onet.pl>,
    n...@o...pl napisał(-a):

    > widze że masz coś z burka - na każdy post musisz naszczekać trochę ;)
    > daj glos radziu i teraz
    > :DDD

    Nie wiem co ciebie skłania do pisania na newsy. Tak sobie czytam twoje posty i
    dziwię się. Musi ci się bardzo nudzić, szkoda tylko że wrodzona głupota
    ogranicza ciebie do przepisania postów poprzednika.

    Jak zwykle standard twoich postów pasuje do innych z tej bramki :))

  • 22. Data: 2004-11-09 13:31:48
    Od: n...@o...pl

> [...]
    > ogranicza ciebie do przepisania postów poprzednika.

    > Jak zwykle standard twoich postów pasuje do innych z tej bramki :))

    radzio, dobrze!
    i jescze raz teraz

    :DDD

  • 23. Data: 2004-11-09 13:42:24
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    9 Nov 2004 14:31:48 +0100, w <5...@n...onet.pl>,
    n...@o...pl napisał(-a):

    > radzio, dobrze!
    > i jescze raz teraz

    Dla ciebie wszystko.

  • 24. Data: 2004-11-09 13:50:02
    Od: n...@o...pl

    > 9 Nov 2004 14:31:48 +0100, w <5...@n...onet.pl>,

    > Dla ciebie wszystko.

    :D oto znak czasów - kiedyś burki na traktor czy listonosza szczekały
    teraz na posty rotfl

    :D

  • 25. Data: 2004-11-09 14:01:45
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    9 Nov 2004 14:50:02 +0100, w <5...@n...onet.pl>,
    n...@o...pl napisał(-a):

    > :D oto znak czasów - kiedyś burki na traktor czy listonosza szczekały
    > teraz na posty rotfl

    Uważaj, bo w końcu szef ciebie skontroluje i dowie się jak ciężko pracujesz.
    I nie pomoże nawet spam na XXX grupach.

    http://www.google.pl/groups?start=30&hl=pl&lr=&c2cof
    f=1&selm=458d.00000c24.4084156e%40newsgate.onet.pl&r
    num=31
    http://www.google.pl/groups?start=20&hl=pl&lr=&c2cof
    f=1&selm=458d.00000c34.40841827%40newsgate.onet.pl&r
    num=30
    http://www.google.pl/groups?start=20&hl=pl&lr=&c2cof
    f=1&selm=458d.00000c3c.408419b4%40newsgate.onet.pl&r
    num=29
    http://www.google.pl/groups?start=20&hl=pl&lr=&c2cof
    f=1&selm=458d.00000c42.40841b01%40newsgate.onet.pl&r
    num=28
    http://www.google.pl/groups?start=20&hl=pl&lr=&c2cof
    f=1&selm=458d.00000c4d.40841c69%40newsgate.onet.pl&r
    num=27
    http://www.google.pl/groups?start=20&hl=pl&lr=&c2cof
    f=1&selm=458d.00000c58.40841e4d%40newsgate.onet.pl&r
    num=26

    PS. Widzę, że wystarczy ciebie raz nazwać pieskiem, a już nie możesz uwolnić
    się od tego wyrazu. Jesteś niesamowicie twórczy, jak widać w pracy także :)))

  • 26. Data: 2004-11-09 14:36:46
    Od: n...@o...pl

> [...]
    40newsgate.onet.pl&rnum=31
    > http://www.google.pl/groups?
    start=20&hl=pl&lr=&c2coff=1&selm=458d.00000c34.40841
    start=20&hl=pl&lr=&c2coff=1&selm=458d.00000c3c.40841
    9b4%
    40newsgate.onet.pl&rnum=29
    > http://www.google.pl/groups?
    start=20&hl=pl&lr=&c2coff=1&selm=458d.00000c42.40841
    b01%
    40newsgate.onet.pl&rnum=28
    > http://www.google.pl/groups?
    start=20&hl=pl&lr=&c2coff=1&selm=458d.00000c4d.40841
    c69%
    40newsgate.onet.pl&rnum=27
    > http://www.google.pl/groups?
    start=20&hl=pl&lr=&c2coff=1&selm=458d.00000c58.40841
> [...]
    > się od tego wyrazu. Jesteś niesamowicie twórczy, jak widać w pracy także :)))

    Widze radziu, ze strasznie ci dokuczylem tyle sobie trudu zadaleś :DDD
    Frajde mi robisz :)
    I tak kiepsko szukałes, lepsze rzeczy na ciekwasze grupy wrzucałem, hehe

    Gdzie teraz węszysz? :D
    Na jaką nutę dasz głos? :D

    Czekam!

    ==

  • 27. Data: 2004-11-09 14:57:12
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    9 Nov 2004 15:36:46 +0100, w <5...@n...onet.pl>,
    n...@o...pl napisał(-a):

    > Widze radziu, ze strasznie ci dokuczylem tyle sobie trudu zadaleś :DDD

    W ogóle mi nie dokuczyłeś, po prostu rzadko widzi się takich internetowych
    mastahów-roboli, co dostają gęsiej skórki na widok szefa ;>

  • 28. Data: 2004-11-09 15:23:46
    Od: n...@o...pl

    radzio napisał:

    > W ogóle mi nie dokuczyłeś

    radziu, jak nie, jak tak? skoro się tłumaczysz to chyba jednak, nie?

    http://www.google.pl/groups?q=author:radekp%
    40alpha.net.pl&start=210&hl=pl&lr=&c2coff=1&selm=ud4
    0m0hr4k5o856mi6qghkh6gnh99rs
    e3e%404ax.com&rnum=220

    Włącz radziu google, to może znajdziesz :DDD

    Teraz daj głos!

  • 29. Data: 2004-11-09 15:40:51
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    9 Nov 2004 16:23:46 +0100, w <5...@n...onet.pl>,
    n...@o...pl napisał(-a):

> [...]
    0m0hr4k5o856mi6qghkh6gnh99rs
    > e3e%404ax.com&rnum=220
    > Włącz radziu google, to może znajdziesz :DDD

    Najpierw naucz się pisać linki, ale to chyba ciebie przerasta.

    > Teraz daj głos!

    Nadal ciebie aż tak gryzie porównanie twocih bazgrołów do szczekania? :)) Pisz,
    pisz, jeżeli w ten sposób leczysz swoje kompleksiki :)). Ale mógłbyś coś
    samodzielnie wymyśleć, w końcu łopatą pracujesz tylko do 16-tej.

  • 30. Data: 2004-11-09 16:01:02
    Od: n...@o...pl

> [...]
    > pisz, jeżeli w ten sposób leczysz swoje kompleksiki :)). Ale mógłbyś coś
    > samodzielnie wymyśleć, w końcu łopatą pracujesz tylko do 16-tej.

    Spójrz na śliniak radzio - oplułeś się :DDD

    Czekam na twego następnego krosta :D

    Szczekaj dalej
    :D