  • 1. Data: 2006-06-06 20:53:56
    Temat: Co można dostać od banków?
    Od: michal <m...@s...pl>

    Witamdzisiaj spotkałem znajomego i przeprowadzilem z nim bardzo ciekawa
    rozmowe.

    Mianowicie bardzo zdziwilo mnie jego hobby - otóż jest on wielkim
    gadżetomaniakiem zbiera wszelakie gadźety i takie tam inne pierdoły.

    Ostatnio powiedział mi że za otworzenie jakiegoś tam konta czy lokaty dostał
    myszkę i długopis czy coś takiego.

    Moje pytanie jest następujące: CZY SZANOWNI GRUPOWICZE ORIENTUJĄ SIĘ GDZIE
    OBECNIE W BANKACH MOŻNA DOSTAĆ COŚ GRATIS/FREE JAKĄŚ FAJNĄ RZECZ ZA
    SPEŁNIENIE JAKIEGOS TAM WARUNKU.

    A CZY MOZNA W OGOLE OTRZYMAĆ JAKIES FAJNE GADŹETY BANKÓW - DLUGOPISY MYSZKI
    PODKŁADKI POD MYSZKE ITP. - JEŚLI TAK TO GDZIE NALEŻY UDERZYĆ?

  • 2. Data: 2006-06-06 21:07:55
    Temat: Re: Co można dostać od banków?
    Od: "Realista" <R...@u...o2.pl>

> [...]

    > MYSZKI

    > PODKŁADKI POD MYSZKE ITP. - JEŚLI TAK TO GDZIE NALEŻY UDERZYĆ?

    Citibank - za zalozenie konta rozdaja: mp3, aparaty cyfrowe itp..

  • 3. Data: 2006-06-06 21:27:02
    Od: Stefan <p...@g...com>

    Dnia Tue, 06 Jun 2006 22:53:56 +0200, michal napisał(a):

    > A CZY MOZNA W OGOLE OTRZYMAĆ JAKIES FAJNE GADŹETY BANKÓW - DLUGOPISY MYSZKI
    > PODKŁADKI POD MYSZKE ITP. - JEŚLI TAK TO GDZIE NALEŻY UDERZYĆ?

    W lukasie mozna dostac pendrajwa.

  • 4. Data: 2006-06-07 07:13:29
    Od: "Robert Sierant" <r...@x...pl>

    za karte bz wbk money.pl dostaniesz kubek ;-)

  • 5. Data: 2006-06-07 08:54:20
    Od: redex <e...@i...pl>

    Robert Sierant napisał(a):
    > za karte bz wbk money.pl dostaniesz kubek ;-)

    U mnie dostaniesz za darmo w morde hihihi :)

  • 6. Data: 2006-06-07 14:44:37
    Od: "A" <...@o...eu>

    Użytkownik "michal" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
    > A CZY MOZNA W OGOLE OTRZYMAĆ JAKIES FAJNE GADŹETY BANKÓW - JEŚLI TAK TO
    > GDZIE NALEŻY UDERZYĆ?

    w papę w Leperbanq

  • 7. Data: 2006-06-28 20:40:04
    Od: zbihniew <z...@a...me>

    > A CZY MOZNA W OGOLE OTRZYMAĆ JAKIES FAJNE GADŹETY BANKÓW - DLUGOPISY MYSZKI
    > PODKŁADKI POD MYSZKE ITP. - JEŚLI TAK TO GDZIE NALEŻY UDERZYĆ?

    O długopis zawsze proszę, jak mi się spodoba. Najlepszy był Deutsche
    Banku, ale gdzies wsiakł :(