  • 11. Data: 2008-08-11 15:45:21
    Temat: Re: Co nowego w Multibanku po dzisiejszej nocnej przerwie?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    "Mithos" g7oqc0$cj1$...@a...news.neostrada.pl

    > Jeszcze nich dodadza jakies reklamy we flashowych okienkach...

    Po wylogowaniu nie ma? :) U mnie ;) jest -- jakieś
    procenty lokat, jakieś kluczyki samochodowe...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2008-08-11 17:25:10
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2008-08-09 13:49, Solos stwierdził, że:
    > orientuje sie ktos co nowego (i czy cos w ogole) wprowadza Multibank?

    Przelewy zagraniczne przychodzące - brak informacji w szczegółach (tzn
    brak nadawcy, numeru konta, tytułu etc. Same puste pola) ;-)
    Dodano przelew SEPA, ale w TOiP nie widzę jego ceny.

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,

  • 13. Data: 2008-08-15 13:55:42
    Od: ";-))" <n...@g...com>

    On 11 Sie, 19:25, Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl> wrote:
> [...]
    > brak nadawcy, numeru konta, tytułu etc. Same puste pola) ;-)
    > Dodano przelew SEPA, ale w TOiP nie widzę jego ceny.

    Bo SEPA jest jeszcze nieaktywna.

    Co poza tym się zmieniło:
    - przy konwersji jednostek w funduszach widać w zleceniu z którego na
    jaki fundusz jest konwersja
    - dla niektórych funduszy jest możliwość zlecania kupna/sprzedaży/
    konwersji określając ilość jednostek lub kwoty (a nie jak dotychczas
    tylko kwoty)
    - w rachunku maklerskim dodano mozliwość podtrzymywania sesji przez
    notowania (opcja będzie działać na dniach)

    Zmiana ta przyniosła przygotowanie systemu do kilku ciekawych
    produktów i rozwiązań :) szczegóły wkrótce ;)

  • 14. Data: 2008-08-15 14:50:46
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Fri, 15 Aug 2008 06:55:42 -0700 (PDT), ";-))" <n...@g...com>
    wklepał(-a):

    >- dla niektórych funduszy jest możliwość zlecania kupna/sprzedaży/
    >konwersji określając ilość jednostek lub kwoty (a nie jak dotychczas
    >tylko kwoty)

    Jakoś nie widzę tej opcji. Poza tym nie słyszałem jeszcze o zlecaniu kupna
    określonej liczby jednostek - przecież nie znając ich ceny, nie wiadomo jaka
    będzie kwota całego zlecenia.

    --
    Sławomir Szyszło

  • 15. Data: 2008-08-15 17:08:14
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2008-08-15 15:55, ;-)) stwierdził, że:

    > Bo SEPA jest jeszcze nieaktywna.

    Nie testowałem przelewu, ale zakładka jest aktywna i da się tam wpisać
    wszystkie dane.

  • 16. Data: 2008-08-15 17:50:54
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Fri, 15 Aug 2008 19:08:14 +0200, Marcin Nowakowski
    <m...@...sygnaturce.pl> wklepał(-a):

    >Nie testowałem przelewu, ale zakładka jest aktywna i da się tam wpisać
    >wszystkie dane.

    A u mnie nieaktywna - dziwne.

    --
    Sławomir Szyszło

  • 17. Data: 2008-08-15 18:27:14
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Marcin Nowakowski wrote:
    > Dnia 2008-08-15 15:55, ;-)) stwierdził, że:

    > Nie testowałem przelewu, ale zakładka jest aktywna i da się tam wpisać
    > wszystkie dane.

    U mnie zakładka "Przelewy SEPA" jest nieaktywna.
    Może masz na myśli zakładkę "Przelewy zagraniczne".

  • 18. Data: 2008-08-17 12:01:09
    Od: kjonca <k...@g...com>

    On 15 Sie, 19:50, Sławomir Szyszło <s...@C...pl> wrote:
    > Dnia Fri, 15 Aug 2008 19:08:14 +0200, Marcin Nowakowski
    > <m...@...sygnaturce.pl> wklepał(-a):

    > A u mnie nieaktywna - dziwne.

    U mnie jest nieaktywna gdy wybiorę konto w PLN, a aktywna dla konta w
    EUR.
    Może o to chodzi?
    KJ

  • 19. Data: 2008-08-17 13:18:33
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    kjonca wrote:

    > U mnie jest nieaktywna gdy wybiorę konto w PLN, a aktywna dla konta w
    > EUR. Może o to chodzi?

    Potwierdzam, u mnie też tak jest.

  • 20. Data: 2008-08-17 15:41:53
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Sun, 17 Aug 2008 05:01:09 -0700 (PDT), kjonca <k...@g...com>
    wklepał(-a):

    >U mnie jest nieaktywna gdy wybiorę konto w PLN, a aktywna dla konta w
    >EUR.
    >Może o to chodzi?

    Faktycznie, tak działa.

    --