  • 21. Data: 2008-08-19 12:45:04
    Temat: Re: Co nowego w Multibanku po dzisiejszej nocnej przerwie?
    Od: mierzvoj <m...@f...gazeta.pl>

    > Zmiana ta przyniosła przygotowanie systemu do kilku ciekawych
    > produktów i rozwiązań :) szczegóły wkrótce ;)

    widze ze Kolega dobrze poinformowany. A moze zdradzisz, kiedy ww bank
    wprowadzi autimatyczny serwis sms? pzdr

  • 22. Data: 2008-08-19 16:46:50
    Od: kjonca <k...@g...com>

    On 15 Sie, 15:55, ";-))" <n...@g...com> wrote:
    [...]

    > Zmiana ta przyniosła przygotowanie systemu do kilku ciekawych
    > produktów i rozwiązań :) szczegóły wkrótce ;)

    Można odnieść wrażenie, że kolega ma coś wspólnego z Multi, to ja
    poddaję pod rozwagę:
    1. dodanie przy wykkonanym przelewie opcji "wykonaj ponownie' (tak jak
    w mbanku)
    2. Przy polisach strukturyzowanych - żeby nie trzeba było wpisywać
    wszystkich danych
    3. Zlecenia stałe "wg harmonogramu" - raz wpisujemy dane beneficjenta,
    a później tabelkę "data/kwota"
    4. dodanie do listy "co ile ma się wykonać zlecenie stałe" opcji "co
    rok"

    KJ

  • 23. Data: 2008-08-31 16:21:06
    Od: ";-))" <n...@g...com>

    On 19 Sie, 18:46, kjonca <k...@g...com> wrote:
> [...]
    > a później tabelkę "data/kwota"
    > 4. dodanie do listy "co ile ma się wykonać zlecenie stałe" opcji "co

    ODP.
    1. "Wykonaj ponownie" nie ma, ale za to jest przycisk "zdefiniuj".
    Jeśli więc wykonujesz często przelewy do jakiejś osoby/instytucji to
    zdefiniuj sobie taki przelew i np. dla bezpieczeństwa zdefiniuj go z
    potwierdzeniem hasłem.
    2. Niestety w przeciwieństwie do "lokat inwestycyjnych" zakładanych w
    serwisie transakcyjnym "polisy strukturyzowane" otwierane są w BRE
    Ubezpieczenia, a jedynie wpłata gotówki realizowana przez
    MultiTransfer. IMHO znacznym ułatwieniem byłoby automatyczne
    wypełnianie :)
    3. ciekawa sprawa, choć wolałbym już zmianę przelewów zdefiniowanych
    do konkretnego rachunku na ogólną listę odbiorców, która byłaby
    dostępna zarówno dla wszystkich rachunków, jak również dla
    ustanowienia Zlecenia Stałego.
    4. marginalne zapotrzebowanie na taką częstotliwość spowoduje, że
    pomysł chyba nie przejdzie. Ja wolałbym wprowadzenie komunikatu, który
    pojawiałby się po ostatnim zrealizowanym przelewie w ramach Zlecenia
    Stałego i dawałby możliwość prolongowania tego zlecenia. Obecnie po
    zakończeniu ważności ZS, jeśli chcemy je ustanowić na kolejny okres,
    trzeba od początku wszystko wypełnić.

  • 24. Data: 2008-09-01 08:23:49
    Od: kjonca <k...@g...com>

    On 31 Sie, 18:21, ";-))" <n...@g...com> wrote:

> [...]
    > Jeśli więc wykonujesz często przelewy do jakiejś osoby/instytucji to
    > zdefiniuj sobie taki przelew i np. dla bezpieczeństwa zdefiniuj go z
    Tak, ale chyba jest ograniczenie na liczbe zdefiniowanych przelewów?
    Nie ma?

> [...]
    > Ubezpieczenia, a jedynie wpłata gotówki realizowana przez
    > MultiTransfer. IMHO znacznym ułatwieniem byłoby automatyczne
    Dokładnie o to mi chodzi. Jeszcze jakby był prezentowane na liście
    lokat to byłoby super ;)

    Tak chyba jest w BZWBK.
    KJ

  • 25. Data: 2008-09-01 10:43:10
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 1 Wrz, 10:23, kjonca <k...@g...com> wrote:

    > Tak chyba jest w BZWBK.
    > KJ

    Tak chyba jest we wszystkich bankach poza BRE.

  • 26. Data: 2008-09-03 17:58:05
    Od: ";-))" <n...@g...com>

    On 1 Wrz, 10:23, kjonca <k...@g...com> wrote:

    > Tak, ale chyba jest ograniczenie na liczbe zdefiniowanych przelewów?
    > Nie ma?

    Tak - nie więcej niż 999.

    :)

  • 27. Data: 2008-09-08 05:04:38
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    ";-))" <n...@g...com> writes:

    > Tak - nie więcej niż 999.
    To chyba przegapiłem zmianę - zatrzmałem się na 50.

    KJ

  • 28. Data: 2008-09-13 15:41:31
    Od: SM <s...@g...com>

    On 8 Wrz, 07:04, k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) wrote:

    > To chyba przegapiłem zmianę - zatrzmałem się na 50.
    >
    > KJ

    nigdzie nie sprawdzałam, ale wydaje mi się że może być 99.

  • 29. Data: 2008-10-05 19:53:16
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Sat, 09 Aug 2008 13:49:03 +0200, Solos
    <U...@p...pl> wklepał(-a):

    >Witam,
    >
    >orientuje sie ktos co nowego (i czy cos w ogole) wprowadza Multibank? W
    >nocy z 9 na 10 sierpnia nieczynne beda wszystkie kanaly dostepu i nie
    >beda dzialaly karty kredytowe.

    No i w końcu są przelewy SEPA - od 6.10.2008
    http://www.multibank.pl/co_nowego/aktualnosci?_a=379
    37

    --
    Sławomir Szyszło