  • 1. Data: 2006-03-15 20:03:03
    Temat: Co powiecie o kocie w INTELIGO???
    Od: "Lestat" <l...@w...pl>

    Witam,

    Czy ma ktoś może konto w Inteligo? Jakie macie zastrzeżenia do Inteligo,
    jeśli nie macie to tez napiszcie. Rozumiem, ze opłaty miesięczne to 0,99 zł
    za prowadzenie karty i to juz są wszystkie opłaty (?) i czy za przelew na
    moje konto np wynagrodzenia z pracy systemem elixir ponosze jakies opłaty,
    bo nie rozumiem sformułowania:
    " Wpływ na rachunek w ramach Konta Inteligo za pośrednictwem systemu SWIFT,
    SORBNET-EURO, EuroElixir" - 11,99 zł (!!!)
    Prosze mi to wyjaśnić. Bardzo prosze o opinie, będę bardzo wdzięczny, na co
    trzeba tam zwrócić uwage, o czym może nie jest do końca wspomniane na
    stronie, bo czasem człowiek nie zrozumie bankowych sformułowań. Z góry
    wielkie dzięki!!!

  • 2. Data: 2006-03-15 20:28:10
    Temat: Re: Co powiecie o kocie w INTELIGO???
    Od: Miernik <m...@f...org>

    Lestat <l...@w...pl> wrote:
    > Czy ma ktoś może konto w Inteligo?

    Raczej należało by spytać kto tutaj nie ma konta Inteligo...

    > Jakie macie zastrzeżenia do Inteligo, jeśli nie macie to tez
    > napiszcie. Rozumiem, ze opłaty miesięczne to 0,99 zł za prowadzenie
    > karty i to juz są wszystkie opłaty (?)

    Jeśli utrzymujesz saldo co najmniej 100 zł to tak.

> [...]
    > na rachunek w ramach Konta Inteligo za pośrednictwem systemu SWIFT,
    > SORBNET-EURO, EuroElixir" - 11,99 zł (!!!)

    To chodzi o przelew z zagranicy lub w walutach obcych.
    Jeśli masz wpływ w PLN z Polski to nic nie płacisz.

> [...]
    > na co trzeba tam zwrócić uwage, o czym może nie jest do końca
    > wspomniane na stronie, bo czasem człowiek nie zrozumie bankowych

    Ale przelew z Inteligo do innego banku jest dość drogi - 0.99 PLN.
    W tej chwili najbardziej opłacalnym kontem jest Lukas - za konto z kartą
    i darmowymi przelewami do dowolnego banku w polsce zapłacisz
    średniorocznie 4 PLN miesięcznie. Nie ma też żadnej opłaty za przyjęcie
    przelewu zagraniczego lub w walutach obcych.

    A jeśli będziesz utrzymywał saldo co najmniej 5000 zł i wpływy 2000 zł,
    to możesz sobie założyć konto Pro i nie poniesiesz żadnych opłat z
    wyjątkiem opłaty za kartę 10 zł raz na dwa lata, jeśli tylko raz w
    miesiący wykonasz jakikolwiek przelew przez Internet, a są one
    bezpłatne. I takie konto jest oprocentowane 3.5% rocznie.
    http://lukas.com.pl/oferta_konta_epro.asp

    Innym opłacalnym kontem jest http://Konto24.pl (jeśłi jesteś użytkownikiem
    Allegro) lub Konto <30 (jeśli masz poniżej 30 lat). Są one prowadzone
    bez opłat, karta kosztuje 25 zł raz na dwa lata, i przelewy do innych
    banków są po 50 gr.

    Gdyby nie ten drogi przelew do innych banków to polecałbym Inteligo, a
    tak to Lukas albo BZWBK.

    ___________________/_______________________/ mailto:m...@f...org
    Why software shouldn't be covered by patents
    http://bladeenc.mp3.no/articles/software_patents.htm

  • 3. Data: 2006-03-15 20:38:53
    Od: "Lestat" <l...@w...pl>

    > Gdyby nie ten drogi przelew do innych banków to polecałbym Inteligo, a
    > tak to Lukas albo BZWBK.

    Czyli jesli mam powyzej 100 zł saldo, to nic nie place, za prowadzenie karty
    również? A co do przelewów, to ich dużo nie robie, poza tym 99 groszy, to
    jest wg mnie bardzo mała kwota, obecnie place za przelew w okienku banku 4
    zł lub przez portal, który stoi w banku 50 groszy... To co mnie skłania do
    Inteligo, to ilość bankomatów PKO BP, bo są praktycznie wszedzie, tym
    bardziej, ze obecnie mam konto własnie w PKO BP. Mam jeszcze dodatkowe
    pytanie, czy można wypłacac gotówke bezpłatnie nie tylko przez bankomat? Czy
    mozna w oddziale PKO BP w kasie wybrać takową gotówke bezpłatnie, jak np nie
    ma bankomatu?

  • 4. Data: 2006-03-15 20:50:21
    Od: Miernik <m...@f...org>

    Lestat <l...@w...pl> wrote:
    > Czyli jesli mam powyzej 100 zł saldo, to nic nie place, za prowadzenie
    > karty również?

    Nie no 99 gr za prowadzenie karty płacisz nawet jak masz saldo 100.00 zł
    lub więcej. Opłaty za prowadzenie karty nie płacisz tylko jak średnie
    saldo z całego okresu rozliczeniowego jest nie większe od 0.00 zł

    > czy można wypłacac gotówke bezpłatnie nie tylko przez bankomat? Czy
    > mozna w oddziale PKO BP w kasie wybrać takową gotówke bezpłatnie, jak
    > np nie ma bankomatu?

    Można. Fajna sprawa jak chce się wypłacić z konta wszystko a jest na nim
    np 185.46 zł. Działa również a agencjach PKO BP co mają POSy.

  • 5. Data: 2006-03-15 20:54:06
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    Miernik pisze:

    /ciach/
> [...]
    > średniorocznie 4 PLN miesięcznie. Nie ma też żadnej opłaty za przyjęcie
    > przelewu zagraniczego lub w walutach obcych.

    Przy okazji - pytanie z innej beczki - mając token do zwykłego e-Konta można
    definiować nowych odbiorców via Internet? Czy z odbiorcami trzeba do
    oddziału lub via LUKASlinia?

    --
    Z poważaniem
    Grzegorz Kamionka

  • 6. Data: 2006-03-15 21:27:30
    Od: Miernik <m...@f...org>

    Grzegorz Kamionka <k...@t...data.pl> wrote:
    > Przy okazji - pytanie z innej beczki - mając token do zwykłego e-Konta
    > można definiować nowych odbiorców via Internet?

    Można.

    ___________________/_______________________/ mailto:m...@f...org
    Save Europe from Software Patents
    http://www.gnu.org/philosophy/savingeurope.html

  • 7. Data: 2006-03-16 00:50:48
    Od: "Sagittarius" <k...@g...com>

    Pytanie zasadnicze brzmi: Jak rozumiesz sformulowanie: "srednie
    miesieczne saldo"? Bo to chyba nie jest 100 PLN/miesiac
    (podchwytliwie)...?

    Pzdr.
    Sag

  • 8. Data: 2006-03-16 01:55:48
    Od: Miernik <m...@f...org>

    Sagittarius <k...@g...com> wrote:
    > Pytanie zasadnicze brzmi: Jak rozumiesz sformulowanie: "srednie
    > miesieczne saldo"? Bo to chyba nie jest 100 PLN/miesiac
    > (podchwytliwie)...?

    Bierzesz sobie sumujesz sumy sald wszystkich rachunków konta o północy
    od dnia n-go poprzedniego miesiąca do dnia (n-1)-go danego miesiąca,
    dzielisz przez liczbę dni w poprzednim miesiącu. n to dzień miesiąca w
    którym założyłeś rachunek.

    Jeśli wyjdzie od 0.01 do 99.99 PLN to n-go danego miesiąca między 00:30
    a 01:00 zabiorą Ci 4.99 PLN, a jak poza tym zakresem (czyli albo 0.00
    PLN lub mniej, albo 100.00 PLN lub więcej) to Ci nie zabiorą. Chyba że
    masz przyznay debet, to Ci i jak masz 0 lub mniej zabiorą.

    ___________________/_______________________/ mailto:m...@f...org
    Protect Europe from a legal disaster. Petition against software patents
    http://www.noepatents.org/index_html?LANG=en

  • 9. Data: 2006-03-16 06:42:33
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Miernik" <m...@f...org> napisał w wiadomości
    main.local...

    > Można.

    ...pod warunkiem, ze oddzial jest wyposazony w POS (na ogol sa)
    Nie mozna zrobic takiej zwyklej wyplaty "na gebe" jaka teraz mozesz robic
    maja Superkonto.
    Zawsze jest to wyplata przy pomocy karty - albo w bankomacie albo w kasie.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 10. Data: 2006-03-16 06:44:21
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Miernik" <m...@f...org> napisał w wiadomości
    main.local...

    > Jeśli utrzymujesz saldo co najmniej 100 zł to tak.

    Dla kogos kto bedzie mial pobory wyplacane przelewem na to konto srednie
    slado >100zl nie jest problemem - ono sie utrzymuje automatycznie...

    --
    Pozdrowienia
    ---