  • 41. Data: 2006-03-19 09:03:43
    Temat: Re: Co powiecie o kocie w INTELIGO???
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 19 Mar 2006 03:02:31 +0100,
    osoba podpisana: Artur A. Surowiec <s...@k...pl>
    napisała:
    > ratalnego) dostajesz taką samą kartę. Też uważasz, że to kredytowa?

    > się
    >
    > Nie. Dodatnie saldo nie ma tu nic do rzeczy, bo ktoś może mieć
    > przyznany limit debetowy. Posiadacz może nie mieć wolnych środków
    > na rachunku (i mam na myśli rachunki ROR, a'vista i.t.p.)

    To przeczytaj jeszcze raz zdanie w poprzednim poście. I powiedz gdzie z
    niego wynikało, że nie chodzi o r-k karty, (na którym wolne środki być
    _musiały_)?
    [...]
    > Pytanie brzmiało: "Gdzie w Twoim podziale wpisuje Konto24.pl które
    > jest
    > prowadzone przez "naziemny BZWBK" ale OIMW to można je założyć bez
    > kontaktu z bankiem ?"
    > Odpowiadam:
    > Konto24.pl znajduje się w moim podziale tam gdzie wszystkie
    > naziemne .

    To teraz jeszcze powiedz dlaczego.

    I niestety internetoqy mBank też, musisz tam wpisać. eKonto też jest
    tylko jednym z produktów oferowanych przez naziemny BRE. Tak wiem.
    Sprowadza to sprawę do absurdu.

    > Kamil, możemy tu prowadzić dyskusję, ale Twoja definicja może
    > zamącić jakimś mniej zorientowanym ludziom w głowie. Karta

    Dla mniej zorientowanych ludzi karta kredytowa == karta wypukła, też
    zamierzasz bronić tej tezy "bo tak chce większość" ?

    > kredytowa to karta kredytowa. We wszystkich bankach w Polsce karta
    > kredytowa działa wg mojej definicji. Ty poszerzasz ją do tego
    > stopnia, ze nie zdziwię się, jak powiesz, że debetówka do RORu z
    > limitem w saldzie debetowym to też karta kredytowa.

    Nie, bo limit jest niezależny od karty. OIMW Karty z wieszakiem nie
    można dostać bez limitu kredytowego.

    KJ

    FORTRAN is not a flower but a weed -- it is hardy, occasionally blooms,
    and grows in every computer.
    -- A.J. Perlis