  • 1. Data: 2009-11-14 19:55:27
    Temat: Co robic ze zlotem?
    Od: fatso <f...@n...com>

    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7252953,Goraczka
    _zlota_rozpala__leszczy_.html

    Zydeta martwi sie o malych ludzi ktorzy popadli w goraczke zakupow zlota.
    Ja tez sie martwie ale nie o frajerow co sobie kupili papiery o zloto
    oparte.
    papiery jak papiery- poki jest rynek to mozna na nich zarobic, stracic
    albo i upchnac
    nim sie system rozpadnie. Wszystko zalezy tu od gibkosci w kroku. Wszak
    wiadomo,
    ze jak powiadaja nasi przyjaciele Kacapi: "Plochomu tancioru i jajca
    mieszajut".
    Gorzej z tymi co trzymaja zloto fizyczne: swinki, krugerrandy, sztabki i
    pierscionki,
    jeszcze przez dziadziusia wyszmalcowane na Zydach.

    Oddac skarbek do banku to chyba najglupsza rzecz jaka mozna w takiej
    sytuacji zrobic.
    W momencie swiatowego kryzysu waluty pierwsza rzecz jaka banki zrobia,
    to zrabuja
    nasze zlote depozyty. Malo tego, rzady panstw beda owe banki to rabunku
    naganiac.
    Schowac w domowym sejfie? Mozna ale co zrobic gdy za dnia ubecja bedzie
    chodzic i
    konfiskowac a noca zlodzieje i bandyci wezma w ramach janosikowego
    wyrownywania rachunkow?

    Pewien Amerykanin pokazal nam co robic: zamurowal piwnice i przez zsyp
    na wegiel przez 30 lat
    spuszzcal tam woreczki srebrnych monet. Gdy umarl to znaleziono tam
    kilka ton srebra i mozna to do dzis
    ogladac na YouTube.

    Ale Polak ma inwencje tworcza i tez potrafi. Proponuje poza sejfem,
    ktory musi byc by moc pokazac
    bandycie co nam do glowy przystawi pistolet, ze wszystko co mamy to tam
    schowany zloty krzyzyk
    na swoj wlasny grob i gromnice, musimy tez miec lepsze skrytki.
    Ot, chociazby swinki schowac w lesie gdzies w dziupli starego drzewa.
    Nie zakopywac w ogrodzie
    bo byle frajer z wykrywaczem metali je wyrwie. Lepiej juz w grobowcu
    rodzinnym trzymac, gleboko i
    ponizej zdolnosci wykrywacza metali, najlepiej wetkniete do czerepu
    babuni i uzbrojone w lapke na szczury.
    Z zatrutym zadlem na sprezynie.
    Wsadzi ciekawski tam palec to mu sie ten palec ujebie.

    fatso

  • 2. Data: 2009-11-14 20:15:48
    Temat: Re: Co robic ze zlotem?
    Od: fatso <f...@n...com>

    fatso wrote:

    zapomnialem o prostej metodzie, ktorej uzyla ponoc jakas aktorka w nowym
    polskim filmie:
    wsadzic pare swinek w usta i je polknac. Po naturalnym wydaleniu dobrze
    umyc i proces ten
    powtorzyc tyle razy ile bedzie potrzebne. Uwaga: nie jesc kiszonych
    ogorkow bo kwas moze reagowac
    z miedzia dodana do zlota.

    fatso

  • 3. Data: 2009-11-14 22:32:18
    Od: Bolo Łącznik <b...@l...com>

    Co sądzisz o pakowaniu w zęby. Rodzinę mam liczną parę kilo upchnę ?

  • 4. Data: 2009-11-14 23:56:30
    Od: fatso <f...@n...com>

    Bolo Łącznik wrote:
    > Co sądzisz o pakowaniu w zęby. Rodzinę mam liczną parę kilo upchnę ?
    eee, to zbyt ostentacyjne- jak u cyganow. No i latwo zab wybic cegla i
    zloto ukrasc.
    Lepiej juz wsadzic do kondoma i zawiesic na zylce w studni albo dziure
    wywiercic
    w scianie i tam kijem wepchnac ta gume a wejscie do dziury zamazac
    smola albo
    gownem, czym co sie lepi do rak.

  • 5. Data: 2009-11-15 00:10:22
    Od: games <g...@g...home.pl>

    fatso pisze:
> [...]
    > wywiercic
    > w scianie i tam kijem wepchnac ta gume a wejscie do dziury zamazac

    Na chuj ty zbierasz to zloto tlusty glupku lepiej oddaj biednym ?

  • 6. Data: 2009-11-15 09:28:10
    Od: fatso <f...@n...com>

    games wrote:

    > Na chuj ty zbierasz to zloto tlusty glupku lepiej oddaj biednym ?
    niby mam oddac tobie ty maly zawszonyc chujku?

  • 7. Data: 2009-11-15 10:35:17
    Od: "Damian Niusy" <b...@i...pl>

    Użytkownik "fatso" <f...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
    Oj nieładnie

  • 8. Data: 2009-11-15 12:32:11
    Od: Tomek_Sz <s...@w...pl>

    games pisze:

    > Na chuj ty zbierasz to zloto tlusty glupku lepiej oddaj biednym ?

    A powiedz mi co taki biedak zrobi z tym zlotem? Pojdzie i opierdoli to
    do lombardu na złom dostajac marne pare PLN, a pozniej lombard odwiedzi
    taki fatso i kolo sie zamyka.

  • 9. Data: 2009-11-15 13:13:50
    Od: fatso <f...@n...com>

    Tomek_Sz wrote:

    > A powiedz mi co taki biedak zrobi z tym zlotem? Pojdzie i opierdoli to
    > do lombardu na złom dostajac marne pare PLN, a pozniej lombard
    > odwiedzi taki fatso i kolo sie zamyka.
    Tomku, na mojej angielskiej grupie jest wlasnie taki facet. Przechwala
    sie, ze chodzi po lombardach
    i najpierw pokazuje Zydowi plik banknotow na dowod, ze pyta o
    krugerrandy na serio i gotow jest ubic interes
    w 3 minuty. Ma takie plastykowe amerykanskie urzadzenie do sprawdzania
    zlotych monet, kazde do innego typu.
    Latwo wykryc czy moneta falszywa bo ona ma wtedy wieksza objetosc. Po
    prostu taka lewa swinka nie zmiesci
    sie w okraglym dolku precyzyjnie skalibrowanego urzadzenia i gdy zasunac
    wieczko to ona bedzie wystawac
    i wieczko sie nie domknie. Tym sposobem facet przeleci szybko
    kilkanascie monet posiadanych na skladzie
    u Zyda. Wybiera co chce i czesto uzyskuje doskonala cene, o wiele na
    ogol nizsza niz na ebayu a towar jest dobry.
    Ale ja nie wiem gdzie on dla bezpieczenstwa te krugi chowa. Byc moze
    nosi w dupie, zawiniete w chusteczke.

    fatso

  • 10. Data: 2009-11-15 14:18:16
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Twoj list jakoś mi sie skojarzył z reklama w tv.
    http://www.youtube.com/watch?v=4h7VJjNJyhs

    --
    Pozdrawiam,
    Z.