  • 11. Data: 2009-11-15 19:41:12
    Temat: Re: Co robic ze zlotem?
    Od: "stary" <k...@w...pl>

    > Ale ja nie wiem gdzie on dla bezpieczenstwa te krugi chowa. Byc moze nosi
    > w dupie, zawiniete w chusteczke.
    >
    > fatso

    Pierdolisz facet

  • 12. Data: 2009-11-15 19:44:25
    Od: fatso <f...@n...com>

    stary wrote:

    > Pierdolisz facet

    ciebie dziadu mialbym pierdilic?
    Spierdalaj, trumna czeka

  • 13. Data: 2009-11-15 20:19:35
    Od: "azszxz" <a...@g...pl>

    fatso <f...@n...com> napisał(a):

    > ciebie dziadu mialbym pierdilic?
    > Spierdalaj, trumna czeka

    Ja kiedyś ze śmiechu dostane przez Ciebie jakiegos skretu
    kich. Ci wszyscy biedacy z aspiracjami milionerow najchetniej
    utopiliby Cie w łyżeczce wody ale prosze pisz dalej
    bo te Twoje teksty to jedyne co lubie czytac na tym smietniku.

  • 14. Data: 2009-11-15 21:05:55
    Od: fatso <f...@n...com>

    azszxz wrote:

> [...]
    > utopiliby Cie w łyżeczce wody ale prosze pisz dalej
    > bo te Twoje teksty to jedyne co lubie czytac na tym smietniku.

    Bog zaplac i niech ci twoj Aniol Stroz podsypie swinkami i zlotymi
    20-dolarowkami
    ta ciezka droge zycia.

  • 15. Data: 2009-11-15 21:22:23
    Od: "azszxz " <a...@g...pl>

    fatso <f...@n...com> napisał(a):

    > Bog zaplac i niech ci twoj Aniol Stroz podsypie swinkami i zlotymi
    > 20-dolarowkami
    > ta ciezka droge zycia.

    Wzajemnie Fatso, wzajemnie.
    Dziękuje i pozdrawiam.

  • 16. Data: 2009-11-15 21:38:44
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Zrób sobie to :

    http://www.thosefunnypictures.com/picture/6571/gold-
    guns.html

    i noś zawsze przy sobie

    kc

  • 17. Data: 2009-11-15 21:56:07
    Od: "azszxz" <a...@g...pl>

    kc <k...@g...pl> napisał(a):

    > Zrób sobie to :
    >
    > http://www.thosefunnypictures.com/picture/6571/gold-
    guns.html

    > i noś zawsze przy sobie
    >
    > kc

    Nie znam twych intencji kc /a może KC?/ ale
    dwa razy się zastanów nim cos zaproponujesz.
    Wiedz, że w dzisiejszej Polsce myslacy sędzia
    może to zakwalifikować jako grożbe karalną
    i z niewinnego żartu /tak mysle/ narobisz
    sobie kłopotów.

  • 18. Data: 2009-11-15 22:31:13
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    azszxz <a...@g...pl> napisał(a):
> [...]
    > Wiedz, że w dzisiejszej Polsce myslacy sędzia
    > może to zakwalifikować jako grożbe karalną
    > i z niewinnego żartu /tak mysle/ narobisz

    A co "myślący" sędzia powiedziałby, wg ciebie, na "Spierdalaj, trumna
    czeka", "Ty mały zawszony ch...ku". Pewnie niemyślący byłby, gdyby coś
    powiedział.

    kc

  • 19. Data: 2009-11-15 22:40:36
    Od: " " <a...@g...pl>

    kc <k...@g...pl> napisał(a):

    > A co "myślący" sędzia powiedziałby, wg ciebie, na "Spierdalaj, trumna
    > czeka", "Ty mały zawszony ch...ku". Pewnie niemyślący byłby, gdyby coś
    > powiedział.
    >
    > kc

    Tu nie ma znaczenia moje zdanie tylko prawo Najjasniejszej.
    "Spierdalaj, trumna czeka" było do ,,Pierdolisz facet - autor - stary,,
    czyli zwykła, mało grzeczna acz adekwatna odpowiedz.
    To samo tyczy "Ty mały zawszony ch...ku"

  • 20. Data: 2009-11-15 23:36:52
    Od: fatso <f...@n...com>

    a...@g...pl wrote:

> [...]
    > To samo tyczy "Ty mały zawszony ch...ku"
    >

    > godz 0.30 w W-wie i cena zlota na Antypodach juz 1125 +$7, chyba pobijemy rekord.

    Srebro zas ciagnie sie jak smrod po gaciach ale nadejdzie jeszcze moja
    godzina. Srebro trudno ukrasc, chyba ze
    zlodziej wyniesie dzbanuszki moje w duzym worku. Ale obawiam sie
    Premiera Browna bo to jest ponury zakapior.
    Moze zrobic numer w stylu wielkiego Napoleona Bonaparte: na polecenie
    Cesarza po Europie jezdzily wozy
    rabunkowe a dzielni szwolezerowie uzbrojeni byli nie w szable, piki i
    armaty ale w mloty. No i gdy dopadli na ogol szwabskie jakies ksiazatko
    to rwali zastawe stolowa, owe dzbanuszki fikusne, mleczniki i talerze.
    Zolnierze prasowali srebro tymi mlotami, zeby jak najwiecej
    rabunku zmiescilo sie na wozie. Zupelnie jak dzisiejszy skup wrakow
    samochodowych co piekne auta przerabia na kostke metalu.
    Wozy Napoleona wracaly do Paryza gdzie bito z cudeniek niemieckiego
    kunsztu zlotniczego zwyczajne monety.
    W wyniku wojen Napoleon stracil prace ale pozostawil Francje w dobrej
    kondycji ekonomicznej.

    fatso